فرهنگ و هنر

آزادسازی ٣٨٨ هکتار از سواحل کیش

کیش سیویل ، مدیر عامل شرکت آب و خدمات گفت: 388000 متر مربع از سواحل این جزیره از دسترس بخش خصوصی خارج شده و برای عموم آزاد است.

به گزارش مجله خانواده ، ابوالفضل طیبی گفت که این پروژه با مشکلات و مخالفت ذینفعان بخش خصوصی همراه بود ، “بسیاری از شهرها و کشورهای جهان ، از جمله دبی ، یک کشور همسایه در جزیره کیش. شما می توانید اکثر سواحل گرانبهای شهر را ببینید.” دلیل ساخت آن در نزدیکی دریا در دست بخشهای خصوصی و خصوصی است و از دسترس مردم و گردشگران خارج است. هدف ما آزادسازی سواحل کیش و انجام پروژه های گردشگری تفریحی و عمومی مانند پارک های ساحلی در این سواحل است تا هیچ کس نتواند برای همیشه به ثروت متعلق به همه ایرانیان دسترسی داشته باشد.

وی اظهار داشت: “آزادسازی ساحل یک پروژه دشوار بود که با حمایت مدیر سازمان منطقه آزاد کیش به اتمام رسید. در حال حاضر کار برای تبدیل این فضاها به پارک های ساحلی برای ایجاد بزرگترین پارک ساحلی کشور در حال انجام است. جزیره کیش.”

کیش سیویل ، مدیرعامل شرکت آب و خدمات گفت: تاکنون پارک طلوع در محور شرق به غرب ، پارک ساحلی مجاور ساحل و منطقه مارینا احداث شده و پارک ساحلی حدود 18 کیلومتری ایجاد شده است. طبق برنامه ، منطقه پارک ساحلی کیش به 30 کیلومتر می رسد.

طیبی همچنین با اعلام اینکه بیش از 400 درخت نارگیل و خرما در منطقه ساحلی کاشت ، افزود: فضای سبز. این تعداد تا پایان سال به 50 هکتار افزایش می یابد.

“یکی از مکانهای دیدنی جزیره کیش مسیر دوچرخه سواری در جزیره است که در سالهای اخیر به شدت آسیب دیده است. از طرف دیگر ، این جاده به عنوان پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری مورد استفاده قرار گرفت. پیاده رو دیگری برای شهروندان و گردشگران در نزدیکی ساخته شده است. این مسیر در ساحل جزیره کیش ، ضمن انجام کارهای گسترده ضمن بهبود مسیر دوچرخه سواری و پوشش محافظتی برای حفظ بهینه آن. این یکی از مهمترین است. تأثیر این مسیر برای جلوگیری از برخورد و تصادفات توسط عابر پیاده و دوچرخه. موتور

وی به بازسازی و بهسازی کاخ مرجان اشاره کرد و اظهار داشت که این پروژه از اهمیت فرهنگی و تاریخی زیادی برخوردار بوده و هم اکنون در حال انجام است.

ساخت آثار هنری در زمینه هنرهای تجسمی با میزبانی رویدادهای هنری توسط هنرمندان ملی و استقرار در شهر ، توسعه مناطق بومی و روستایی Quiche از منظر اکوتوریسم و ​​مجموعه ای از ورزش های ساحلی منطقه. این اتفاق در جزیره کیش صورت گرفت و مدیر عامل شرکت آب و خدمات عمران کیش نیز به آن اشاره کرد.

به گفته طیبی ، طرح تحول توسعه شهری کیش مطابق با رشد شاخص های گردشگری جهانی و داخلی است که از مسائل شهری ، زیرساخت ها ، زیبا سازی و پایان بهار امسال توسعه می یابد. موضوعات مختلف پروژه در حال انجام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا