عمومیکسب و کار برتر

مقایسه هتل داریوش با هتل مارینا پارک کیش

آشنایی با هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش و مقایسه آن‌ها با یکدیگر کمک زیادی به شما خواهد کرد تا بتوانید هتل خود را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید.

اقامت در هر یک از هتل‌های پنج ستاره در کیش می‌تواند خاطره‌ی خوبی از سفر به جزیره را برایتان رقم بزند، چرا که هر کدام از این هتل‌ها با امکانات بی‌شماری که دارند می‌توانند در مدت زمان اقامت برای شما راحتی و آسایش را به همراه داشته باشند.

در بین هتل‌های جزیره کیش هتل داریوش و مارینا پارک جزء محبوب‌ترین‌ها در جزیره هستند که افراد زیادی بعد از یک بار آمدن به این هتل‌ها انتخاب بعدی آن‌ها نیز همان هتل بوده است.

این دو هتل پنج ستاره را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با شناخت و مقایسه آن‌ها بهترین هتل را در سفر خود به کیش انتخاب کنید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش که در سال 1382 ساخته شده است، برخی این هتل را به عنوان موزه نیز یاد می‌کنند، چرا که به عنوان یکی از هتل‌هایی در ایران شناخته می‌شود که در آن فرهنگ و تمدن ایران باستان به زیبایی به نمایش داده شده است.

هتل داریوش توسط حسین ثابت یکی از سرمایه‌دارن بزرگ ایران ساخته شد او تا کنون هتل‌های زیادی ساخته و خدمات بی‌شماری ارائه کرده است، اما در نهایت حسین ثابت هتل داریوش را به مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس یعنی آقای عبدالرضا موسوی واگذار کرد.

شاید برای شما جالب باشد، هتل های در کیش که محل سلبریتی هاست

سفرنامه کیش هتل داریوش | سفرنامه کیش هتل مارینا | هتل داریوش بهتره یا شایان

امکانات و ویژگی‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش به عنوان لوکس‌ترین هتل در جزیره کیش دارای امکانات بی‌شماری است که با وجود آن نیاز افراد با سلیقه‌های متفاوت را به خوبی برآورده است.

امکانات اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش دارای 184 اتاق می‌باشد که اتاق‌های آن ظرفیت 500 تخت را دارند.

  • اتاق دو تخته کابانا رو به باغ
  • اتاق دو تخته کابانا رو به دریا
  • اتاق دو تخته استاندارد
  • اتاق کابانا سه نفره حمام سانسروف
  • سوئیت رو یال چهار نفره رو به دریا
  • سوئیت دو خوابه لوکس رویال رو به دریا
  • سوئیت دوخوابه لوکس رویال روبه باغ
  • سوئیت یک خوابه لوکس اتوسا رو به دریا
  • سوئیت یک خوابه لوکس اتوسا رو به باغ
  • سوئیت استودیو لوکس کابانا دو تخته محوطه باغ

هر یک از این اتاق‌ها امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما مهم‌ترین امکاناتی که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد شامل یخچال، تلویزیون، روم سرویس، خدمات خانه داری، چای ساز، قهوه ساز، حمام و لوازم بهداشتی، مبلمان، آب رایگان، iptv ، بالکن، صندوق امانات، میز تحریر، مینی بار با هزینه، وا ن وجکوزی در برخی اتاق‌ها، اینترنت رایگان و… است.

اکثر اتاق‌های هتل نمای زیبایی رو به دریا یا محوطه سرسبز هتل دارند، محوطه هتل داریوش کیش فضای سرسبز و زیبایی دارد که بهترین مکان برای قدم زدن و دورهمی‌های خانوادگی با وجود استخر و کافی‌شاپی است که در داخل محوطه قرار گرفته است.

در هتل دسترسی راحتی به امکانات ورزشی مانند استخر، ماساژ، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، سالن بیلیارد و زمین پینت بال خواهید داشت.

از امکانات عمومی هتل نیز به آتلیه، برگزاری مراسم هانی مون، ساحل اختصاصی، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پارکینگ، سالن همایش و کنفرانس، رستوران و کافی شاپ، لاندری، خدمات cip، اینترنت رایگان، خدمات برایم معلولین و… اشاره کرد.

هتل داریوش با توجه به موقعیت خوب آن در جزیره دسترسی راحتی به اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، تونل بادی میکامال، تله کابین میکامال و…خواهید داشت.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد این هتل با وجود ساحل اختصاصی به یکی از هتل‌های محبوب در بین مسافران و کیشوندان تبدیل شده است.

هتل مارینا در دو طبقه ساخته شده و دارای محوطه زیبا و سرسبزی است که باعث شده شما در زمان اقامت خود نهایت لذت را از دیدن زیبایی‌های هتل ببرید.

مدیر این هتل آقای حسین چاوشیان است که با وجود تلاش‌های او و پرسنل مجرب هتل در زمان اقامت شما بهترین امکانات در اختیارتان قرار داده می‌شود.

امکانات و ویژگی‌های هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش دارای 190 اتاق می‌باشد که در داخل آن‌ها 390 تخت گنجانده شده است، اتاق‌های هتل نمای رو به محوطه زیبای هتل و دریا دارند که تصویر زیبایی را در کنار یکدیگر رقم زده است.

  • دبل پارک
  • توئین پارک
  • توئین دریا
  • دبل دریا
  • جونیور سوئیت دو خواب
  • جونیور سوئیت یک خواب
  • سوئیت رویال سوئیت دو خوابه
  • سوئیت یک خوابه

هزینه رزرو اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد متفاوت است، بی شک در هر یک از اتاق‌های هتل مارینا اقامت داشته باشید می‌توانید تجربه جدیدی از سفر به جزیره کیش را رقم بزنید.

امکانات اتاق‌های هتل شامل آشپزخانه، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، مینی بار با هزینه، سشوار، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس چای و قهوه، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت رایگان و… می‌باشد.

در هتل مارینا شما از خدماتی مانند کافی شاپ و رستوران، استخر، باشگاه ورزشی، فروشگاه، اجاره خودرو، ماساژ، سالن همایش، زمین تنیس، مسیر دوچرخه سواری، سالن زیبایی، پارکینگ، پارک ساحلی، لاندری و… نهایت استفاده را ببرید.

مهم ترین تفاوت هتل مارینا با دیگر هتل ها که باعث تمایز آن شده است داشتن ساحل اختصاصی برای انجام تفریحات آبی مختلف است که در آن مارینا برای پارکینگ کشتی‌های تفریحی نیز قرار گرفته است، در این ساحل انواع کافی شاپ و رستوران قرار گرفته است، علاوه بر آن آموزش غواصی و کایت بردینگ توسط متخصصان آن اموزش داده می شود، همه این ویژگی ها باعث شده هتل مارینا پارک جزء لوکس ترین و بهترین هتل های کیش قرار بگیرد.

در بالا به معرفی هتل داریوش و مارینا پارک پرداختیم، شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی که هتل داریوش با آن شناخته می‌شود لوکس بودن و معماری خاص و زیبای آن است و هتل مارینا نیز با وجود ساحل اختصاصی زیبایی که دارد و ساخت اولین مارینا کشور در آن مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

هزینه اقامت در هتل داریوش تقریباً کمی بالاتر از هتل مارینا پارک بوده که این تفاوت قیمت به دلیل امکانات بی‌شماری است که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

برای اقامت در هر یک از این هتل‌ها می‌توانید از طریق کیش میزبان آن‌ها را رزرو کنید و خود را برای یک اقامت رویایی در جزیره کیش آماده کنید.

دکمه بازگشت به بالا