عمومی

۱۱۷۸۰ برنامه کمیته امداد خراسان جنوبی طی دهه فجر اجرایی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رضا سلم آبادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با ذکر دهه فجر از دوران الهی صحبت کرد. “انقلاب اسلامی دسترسی هرچه بیشتر افراد فقیر به خدمات ، رفاه ، فرهنگ و سایر امکانات زیرساختی را فراهم کرده و خدمات با کندی روبرو شده است.

ستون انقلاب بر دوش خانواده های محروم استوار است و می گوید: “یک کارگروه 10 ساله همکاری فسیل و یک سازمان مردمی برای تبیین نقش موثر مردم محروم در جمهوری اسلامی تأسیس شد.”

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به برنامه این کارگروه گفت: خدمات 10 ساله فجر این کارگروه 11000780 در جامعه هدف اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با 29 میلیارد تومان اعتبار راه اندازی 12 پروژه در سند توسعه دارا و راه اندازی 42 پروژه اشتغال به جای 3 هزار و 223 فرصت شغلی از جمله این پروژه ها است.

راه اندازی 79 نیروگاه خورشیدی

سلم آبادی از افتتاح 79 نیروگاه خورشیدی در دهه فجر خبر داد و افزود: “این پروژه ها با 400 میلیارد اعتبار واقعی به بهره برداری می رسند.”

وی 685 دستگاه گرمایش را به طور رایگان در 685 خانوار توزیع می کند ، 11 مرکز خیریه در این ایالت افتتاح می کند و به گازرسانی خانه های مشتری های شهری و روستایی 2690 کمک می کند.

شرکت سلما با اعلام اینکه 59 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و 500 میلیارد ریال تسهیلات تکمیلی مسکونی برای مشتریان خود اعطا می کند ، اظهار داشت:

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: توزیع جهیزیه سری 200 و تخصیص انشعابات رایگان 3،55 آب ، برق ، گاز و عوارض شهرداری از دیگر برنامه هاست.

وی سرکشی خانواده های یتیم ، جلسات با خانواده های شهید ، گرد و غبار در گلزارهای شهدای ناشناخته ، ایجاد میز خدمت در شهرها و روستاها ، ایجاد هسته های کارآفرینی و نقش بلایا تفکی در اسلام را بررسی می کند. ما گفتمان را در نظر گرفتیم. جمهوری به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه فجر.

توزیع 53 قرص برای دانشجویان

سلما بادی گفت: یکی از این برنامه ها مراسم بزرگداشت مادر زرایی ، مسابقه کتابخوانی ، کارگاه آموزشی سنتهای فاطمی ، تجلیل از زنان نمونه فرهنگی و نمایشگاهی از نقش دستاوردهای انقلاب اسلامی است. روزها.

وی با حمایت دارمیان 53 قرص به دانش آموزان اهدا کرد و ارائه 85 فقره تسهیلات به کودکان محصولات مشتری برای خرید قرص را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست. رقابت سرنوشت ساز با مضمون دهه و 22 مارس برمن از برنامه های اخیر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: برگزاری همایش های بصیرت ، راه اندازی چهار طرح آزمایشی روستایی ، راه اندازی 11 مسکن مشتری ، راه اندازی 11 پروژه اشتغال مشتری و راه اندازی مرکز زندگی مثبت از برنامه های برنامه ریزی شده دهه فجر در دهه گذشته است .. سال

69 میلیارد تومان تسهیلات استخدام اعطا شده است

وی خدمات رایگان در مراکز و کلینیک های تحت نظارت ، مراکز جامع درمان و توانبخشی اعتیاد ، خانه های سالمندان ، خانه های کوچک برای بیماران روحی در فردوس باز می کند و در مراکز مشاوره و تخصص تخصص دارد. ما در حال افتتاح خانه هستیم. خدمات روانشناسی ازدواج.

سلما بادی گفت: توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در عبادت جمعه ، نصب دستگاه تصفیه آب و ساخت توالت ، تمیز کردن و غبارروبی مکان های مقدس ، بازدید از بیماران بستری ، حضور در مراکز انتقال خون از دیگر برنامه های اخیر است.

وی درباره اقدامات انجام شده در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 69 میلیارد تسهیلات استخدام اعطا شده است.

دکمه بازگشت به بالا