عمومیکسب و کار برتر

کدام سرمایه گذاری با سود 30 درصد را در سال جدید انتخاب کنیم؟

با افزایش فشارهای اقتصادی و کاهش مداوم ارزش ریال در برابر پول‌های خارجی، سرمایه گذاران به دنبال روش های سرمایه گذاری با سود 30 درصد به بالا هستند. با سود سی درصد یا بیشتر در شرایط فعلی بسیار دشوارتر از گذشته شده است. این در حالی است که به دلیل افزایش قیمت دارایی‌ها، خیلی از سرمایه گذاران نمی‌توانند وارد بازارهایی مثل مسکن، خودرو یا طلا شوند. با این حال هنوز یک راهکار باقی مانده که با استفاده از آن می‌توانید همین الان یک سود 30 درصدی را تجربه کنید.

فهرست محتوا

سرمایه گذاری با سود بالای 30% به عوامل مختلفی بستگی دارد که میزان سرمایه شما، ریسک پذیری و تنوع در پرتفو از مهم‌ترین آنها هستند. اگر می‌خواهید در این بازار آشفته رازهای کسب سود بالای 30 درصد از سرمایه گذاری را بدانید، در ادامه با ما همراه باشید. عوامل موثر بر سرمایه گذاری را بررسی می‌کنیم و شما را با روشی آشنا می‌کنیم که با کمترین میزان پول می‌توانید از سرمایه‌تان درآمد داشته باشید.

اینکه همین الان چقدر پول دارید و اینکه چقدر از این پول به شکل نقد در دسترس شماست و چه میزانی از آن را می‌توانید به فرصت‌های سرمایه گذاری اختصاص دهید، سه پرسش جداگانه هستند که در شروع هر سرمایه گذاری باید به آن توجه داشته باشید. بهترین نوع سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد را وقتی می‌توانید پیدا کنید که پاسخ این سه پرسش را بدانید.

یکی از انواع دستگاه های تیوپ پر کن، دستگاه تیوپ پرکن دستی است.این دستگاه از مهمترین ماشین آلات صنعتی و تولیدات ماشین سازی است.

بنابراین در ابتدا باید بدانید میزان نقدشوندگی دارایی‌های شما چقدر است که بتوانید آن را سرمایه گذاری کنید. مثلا اگر یک خانه قدیمی در یکی از محله‌های جنوب شهر دارید، میزان نقدشوندگی این دارایی پایین است و این باعث می‌شود تا بخشی از فرصت‌های سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصدی را از دست بدهید.

حالا فرض کنید که دارایی شما به شکل پول نقد است، سوال بعدی این است که «چقدر از پولم را باید سرمایه گذاری کنم»؟ سرمایه گذاران حرفه‌ای هیچ وقت با مبالغ زیاد شروع نمی‌کنند. افرادی مثل «وارن بافت» اگر از همان ابتدا تمام دارایی‌شان را سرمایه گذاری کرده بودند، بدون تردید الان اسمی از آنها باقی نمانده بود! بنابراین توصیه عمومی این است که سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد را با کمترین پول ممکن شروع کنید و با پیروی از یک استراتژی پله‌ای در صورت کسب سود، در فرصت‌های سرمایه گذاری بعدی میزان آورده را افزایش دهید.

البته خیلی‌ها هم به اشتباه فکر می‌کنند با پول کم نمی‌توانند به فکر سرمایه گذاری باشند و کسب 30 درصد سود و بالاتر از سرمایه کم برای آنها بیشتر شبیه داستان‌های تخیلی است. اما در ادامه این مقاله خواهیم دید که با وجود روش‌هایی مثل کرادفاندینگ یا سرمایه گذاری جمعی، شما خیلی راحت می‌توانید با 500 هزار تومان سرمایه، یک سود 30 درصد به بالا داشته باشید.

قدرت ریسک پذیری در روشی که برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید بسیار مهم است. میزان ریسک پذیری هم در آدم‌های متفاوت کمتر یا بیشتر است. مثلا یک پدر بازنشسته که یک حقوق معمولی بازنشستگی را دریافت می‌کند و حتی مجبور است گاهی اوقات در تاکسی‌های اینترنتی کار کند و ماشین را از یک صاحب خودرو اجازه کرده، درصد ریسک پذیری بسیار پایین‌تری دارد.

در نقطه مقابل یک برنامه‌نویس فریلنسر پایتون که همزمان با چند شرکت مختلف کار می‌کند و مجبور به پرداخت قسط وام‌های بانکی نیست، با آغوش باز تری ریسک‌های یک سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد را می‌پذیرد.

به طور کلی افراد در سنین بالاتر علاقه کمتری به ریسک کردن دارند و نمی‌خواهند ثبات نسبی زندگی‌شان تحت هیچ شرایطی به هم بخورد. اما در سنین پایین افراد این توانایی را دارند تا از منطقه امن‌شان خارج شوند و باز به آن برگردند.

نوع سرمایه گذاری هم در میزان ریسک پذیری تاثیرگذار است. سرمایه گذاری با رویکرد کوتاه مدت، به این معنی است که شما تحمل ریسک‌های سنگین را ندارید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان پول‌تان را چند برابر کنید. در رویکرد بلند مدت اما ریسک‌های مقطعی شما را نگران نمی‌کند و در عوض آرامش شما را افزایش می‌دهد.

به هر حال بازارهای طلا، سکه و دلار معمولا ریسک بیشتری را به سرمایه گذاران تحمیل می‌کنند در حالی که روشی مثل کرادفاندینگ با ایجاد تنوع در سبد سرمایه گذاری، امکان مدیریت ریسک‌ها را آسان‌تر می‌کند.

سرمایه گذاری همزمان در چندین مسیر مختلف، روی کسب درآمد و سود 30 درصد و بیشتر از آن موثر است. پرتفوی متنوع سرمایه گذاری به شما امکان می‌دهد تا در صورت عدم موفقیت از یک فرصت سرمایه گذاری، بتوانید از سایر دارایی‌های سرمایه‌ای که دارید، سود کنید. این استراتژی مخصوصا در شرایط کشورهایی که ثبات اقتصادی کافی ندارند و شاخص آزادی اقتصادی هم پایین است به سرمایه گذاری با سود بیشتر از 30 درصد کمک می‌کند.

اما چطور می‌توانید سبدتان را به شکلی تنظیم کنید که بهترین سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد را داشته باشید؟ اگر سبد شما را یک دایره فرض کنیم، شما می‌توانید نیمی از سبدتان را به دارایی اختصاص دهید که ریسک معقول تری دارد. مثلا یک حساب بانکی باز کنید و سود آن را دریافت کنید یا بر روی یکی از طرح‌های صنعتی که در قالب کرادفاندینگ هستند سرمایه گذاری کنید.

50 درصد باقیمانده سبد را نیز می‌توانید به دو قسمت 25 درصدی تقسیم کنید. مثلا شما می‌توانید 50 میلیون تومان را صرف خرید سکه طلا کنید و 50 میلیون تومان باقیمانده را وارد بورس کنید.

استفاده از دستگاه های دستی و کوچک برای کسب و کار های خانگی و تازه تاسیس پیشنهاد می گردد.ولی برای خط تولید خمیردندان و کارخانه ها می بایست از دستگاه های تیوپ پرکن تمام اتوماتیک استفاده کرد.

این سبد سرمایه گذاری است که شما را به هدف سرمایه گذاری با سود بالای 30 درصد می‌رساند. البته باید توجه باشید که استراتژی‌های طراحی سبد سرمایه گذاری و تخصیص دارایی به فرصت‌های مختلف صرفا محدود به این روش نمی‌شود و شما می‌توانید مدل‌های مختلفی را امتحان کنید.

روش سرمایه گذاری کرادفاندینگ () که در فارسی به تامین مالی جمعی هم ترجمه شده است به شما اطمینان می‌دهد از سرمایه‌ای که دارید، بتوانید بالای 30 درصد سود داشته باشید و به شکل بهتری ریسک‌ها را مدیریت کنید. علاوه بر این با توجه به آنچه در این مقاله خواندید، روش سرمایه گذاری جمعی امکان تنوع در سبد سرمایه گذاری را نیز بیشتر می‌کند.

برای اینکه به صورت جدی‌تر با یک روش سرمایه گذاری کراودفاندینگ آشنا شویم، می‌توانیم یکی از جدیدترین فرصت‌های سرمایه گذاری در پلتفرم «دونگی» را معرفی کنیم.

طرح سرمایه گذاری «مکمل های دارویی هستی دارو» به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری با سود بیشتر از 30 درصد سالانه از طریق همین پلتفرم به سرمایه گذاران معرفی شد. این طرح سرمایه گذاری با نرخ بازده داخلی 3/45 درصد و یک دوره 12 ماهه سرمایه گذاری مورد نظر مخاطبان قرار گرفت و توانست سرمایه مورد نیاز شرکت اجرا کننده طرح را جذب کند. (اگر شما نیز طرح سوددهی دارید و به دنبال برای طرح خود هستید، پلتفرم دونگی در کنار شماست.)

سایر ویژگی‌های این فرصت سرمایه گذاری با سود بالای سی درصد هم موارد زیر بودند.

  • سوابق اجرایی قابل قبول اعضای شرکت متقاضی سرمایه
  • ریسک پایین از بین رفتن سرمایه به دلیل خرید مواد اولیه
  • تعهد جبران خسارات اصل سرمایه توسط شخص ثالث
  • تعهد به پرداخت حداقل سود 45 درصد سالانه

اگر نگاه دقیق‌تری به این موارد داشته باشیم، می‌بینیم که این سرمایه گذاری ضمن ارائه سود بالای 30 درصد، با یک هدف تولیدی انجام می‌شود و همچنین با توجه به تعهدات سرمایه پذیر، ریسک‌ها کمتر شده و از سوی دیگر سرمایه گذاران با میزان آورده‌های مختلف، می‌توانند وارد این مسیر سرمایه گذاری شوند و از آن سود کنند.

در مورد ریسک‌ پذیری هم خوشبختانه در سرمایه گذاری دونگی با روش کرادفاندینگ توجه ویژه‌ای به ریسک ها شده و درباره نحوه مدیریت هر ریسک توضیح داده شده است.

بانک شهر سود 25 درصد | بهترین صندوق سرمایه گذاری با سود ماهانه | سرمایه گذاری با سود 40 درصد

بیشتر بخوانید: رادان ماشین

مثلا در مورد این طرح ریسک‌های مختلفی وجود دارد که عبارتند از: افزایش دوره گردش سرمایه به دلایل مختلف، صدمه به محصولات، نکول در پرداخت، عدم فروش محصول تا پایان طرح و  افزایش نرخ خرید اقلام نسبت به نرخ پیش‌بینی شده است.

برای نمونه در مورد ریسک نکول در پرداخت ما می‌دانیم که شرکتِ علاقه‌مند به جذب سرمایه موظف شده هنگام تحویل کالا، چک معتبر دریافت کند. البته در صورتی که چک‌ها معتبر باشد و در این زمینه شرکت مورد نظر کوتاهی نکرده باشد، این ریسک بر عهده طرفین است.

علاوه بر این ارزیابی کارشناسان دونگی در مورد این فرصت سرمایه گذاری با سود بالای 30% نشان می‌دهد که مدیران شرکت متقاضی سرمایه دارای سابقه محکومیت کیفری نیستند و صورت مالی سال‌های 1399 و 1400 آنها حسابرسی شده است. همچنین این ارزیابی سراغ رتبه اعتباری این شرکت هم رفته و نشان دهنده رتبه اعتباری بانکی قابل قبول است. به علاوه در نتیجه این ارزیابی مشخص شده که رییس هیات مدیره و مدیران ارشد این شرکت دارای چک برگشتی نیستند.

برای تجربه سرمایه گذاری با سود سی درصد و بیشتر، تنوع در سبد سرمایه گذاری، امنیت بیشتر با مدیریت ریسک‌ها و سرمایه گذاری با پول کم کافی است چند اقدام ساده را انجام دهید.

برای شروع سرمایه گذاری نیاز به کد بورسی دارید که سایت های کارگزاری و اپلیکیشن‌های مرتبط، بعد از ثبت‌نام این کد را در اختیار شما می‌گذارند. بعد از دریافت کد بورسی، می‌توانید به عنوان سرمایه گذار در پلتفرم دونگی ثبت‌نام کنید.

بعد از ثبت‌نام می‌توانید با پرداخت آنلاین در یکی از طرح‌های باز سایت سرمایه‌گذاری کنید یا برای رزرو سرمایه‌گذاری در طرح‌های آتی، از الگوهای از پیش تعریف شده سرمایه گذاری خودکار استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا