عمومیکسب و کار برتر

چگونه چادر را روی ماشین بکشیم؟

در این راهنما می خواهیم در مورد نصب چادر ماشین قدم به قدم و تصویری صحبت کنیم. چادر ماشین یکی از بهترین محافظ ها در برابر کثیفی زیاد و حتی سرقت است. با استفاده از چادر خودروی مناسب می توانید دو برابر از خودروی خود محافظت کنید.

نصب چادر ماشین برای برخی افراد گیج کننده و خسته کننده تلقی می شود و می تواند مشکلات زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا مرحله به مرحله نصب صحیح چادر ماشین را به شما آموزش دهیم و نکاتی را در این زمینه ذکر کنیم.

اگر قصد خرید چادر ماشین را دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی بهنیکان را معرفی خواهیم کرد.

مرحله 1: کار اساسی و افتتاحیه

در این مرحله چادر را از بسته خارج کرده و روی زمین پهن کنید. چادرهای برندهای معروف معمولا با بروشورهایی به فروش می رسند که با مطالعه آنها اطلاعات جامع و مفیدی در مورد نصب چادر خودرو، انواع الیاف به کار رفته در ساخت چادر و ابعاد چادر و شما به دست خواهید آورد. می تواند مراحل برپایی چادر را به راحتی طی کند.

مرحله 2: شناسایی بخش بعدی

در این مرحله از نصب چادر ماشین باید پشت و جلوی چادر خود را مشخص کنید. بسیاری از چادرهای خودرو روی این قسمت علامت خاصی دارند تا خریداران بتوانند به راحتی آن را شناسایی کنند.

اکثر روکش های خودرو دارای برچسب “جلو” هستند که در قسمت جلوی چادر دوخته شده است. از این روش برای تعیین قسمت جلویی چادر ماشین استفاده کنید.

مرحله 3:

قسمت جلویی سقف را به سپر جلوی خودرو وصل کرده و بقیه سقف را روی کاپوت جلوی خودرو قرار دهید. لازم به ذکر است که برای استفاده راحت از چادرها معمولاً قسمت جلو و عقب چادرها لاستیکی می شوند.

مرحله 4:

در این مرحله از نصب چادر ماشین، بقیه چادر را به آرامی روی کاپوت ماشین بکشید و با استفاده از چادر ماشین خود را تا ابتدای سقف ماشین بپوشانید. برخی از چادرها دارای جیب هایی برای نگهداری آینه های خودرو هستند و این قابلیت استفاده از آن ها را راحت تر می کند، اما مدل های ارزان تر این جیب ها را ندارند و برای بستن چادر خودرو باید آینه های خودرو را تا کنید.

برخی از چادرهای باکیفیت دارای بروشورهایی در مورد نحوه راه اندازی چادر ماشین هستند.

مرحله 5: از آینه ها و آنتن ها نگهداری کنید

اگر آنتن ماشین شما بلند و بلند است، باید این آنتن را خم کنید تا بتوانید چادر ماشین را به درستی نصب کنید. بعد از تا زدن آنتن، بقیه چادر را به جلوی ماشین بکشید و آینه های ماشین را در جیب های چادر قرار دهید و اگر چادر شما جیب ندارد بهتر است آینه های ماشین را تا کنید. در فرآیند کاشت دخالت نکنید.

برخی از چادرهای خودرو دارای پسوندهایی برای پوشاندن آینه ها هستند. قبل از اتصال انتهای کاپوت به سپرها، کاپوت را روی آینه های جانبی قرار دهید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که آینه شکسته و آسیب نمی بیند.

مرحله 6:

در این مرحله از نصب چادر ماشین، بقیه چادر را روی سقف ماشین بکشید و این کار را تا پوشاندن کامل صندوق عقب ماشین ادامه دهید. در این مرحله مراقب باشید که چادر به قسمت های زیرین سپر عقب خودرو گیر نکند زیرا با فشار زیاد چادر از جلوی خودرو به بیرون رانده می شود. .

در این شرایط باید یک طرف سپر عقب خودرو را به آرامی با سایبان وصل کنید سپس به گوشه بعدی. البته لازم به ذکر است که برخی از سایبان ها فضای بیشتری را در عقب خودرو به شما می دهند و به راحتی می توانید هر دو گوشه سپر را بپوشانید و اگر سایبان شما کوچک است باید در حین نصب این موضوع را رعایت کنید. به چادر ماشین دقت کنید.

هنگامی که جلوی در را شناسایی کردید، ابتدا آن را به جلوی سپر جلو وصل کنید، سپس درپوش را روی قسمت بالایی خودرو بکشید و آن را زیر سپر عقب قرار دهید.

چادر ماشین را مرحله به مرحله نصب کنید تا در این قسمت با مشکل مواجه نشوید

آخرین مرحله در نصب چادر ماشین:

برخی از چادرها دارای سوراخ در وسط برای نصب طناب ایمنی و برخی دارای حالت کشسان در قسمت جانبی هستند و نیازی به نصب طناب در این مدل ها نیست. اگر چادر شما از نوع اول است، می توانید از طناب برای محکم کردن چادر استفاده کنید و نصب چادر ماشین را با موفقیت انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا