عمومیکسب و کار برتر

چه نوع انگشتری برای چه انگشتانی مناسب است؟

انتخاب یک انگشتر که مناسب با استایل و نوع انگشت شما باشد، یک مرحله مهم در خرید این نوع زیورآلات به حساب می‌آید. به همین دلیل در این صفحه قصد داریم تا مناسب‌ترین انگشترها برای هر استایلی را معرفی کنیم. انگشتر طلا یا حلقه بیش از شش هزار سال قدمت دارد و در اغلب فرهنگ‌ها و تمدن‌های بزرگ بشری حضور داشته است. انگشتر علاوه بر کاربرد زینتی و تزئینی در گذشته به‌عنوان نماد علمی و اعتقادی هم شناخته شده است. اصلی‌ترین کاربرد حلقه که از دوران باستان تاکنون ادامه دارد ابراز عشق و علاقه، نامزدی و ازدواج است.

 انگشتر مناسب برای هر انگشت کدام است ؟

حتما برای شما هم پیش آمده که از یک انگشتر در دستان شخص دیگری خوشتان آمده اما وقتی همان انگشتر را در دستان خود امتحان کرده‌اید احساس خوبی به آن نداشتید. دلیل چنین اتفاقی این است که شناخت خوبی نسبت به انگشتر مناسب برای انواع انگشتان را ندارید. موارد زیر مهم‌ترین نکاتی است که به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین انگشتر را با توجه به نوع انگشتان خود انتخاب کنید.

انگشتر مناسب برای انگشت‌های بلند و کشیده

اگر انگشتان بلندی دارید بهتر است از انگشترانی با طرح‌های زیر استفاده کنید تا دستان شما جلوه زیبا‌تری داشته باشد:

انگشتر‌هایی با طرح عمودی: انگشترهایی که مدل عمودی و بلند دارند جلوه بهتری به دست شما می‌دهند. این نوع از انگشترها قسمت‌های بیشتری از انگشت را پوشش می‌دهند. بنابراین تعادل خاصی را بین سایز انگشت و اکسسوری ایجاد می‌کنند (عکس بالا یکی از زیباترین مدل‌های توصیه شده برای این منظور است). لازم به ذکر است که حلقه‌های ظریف برای دستان کشیده مناسب نیستند.

انگشترهای بزرگ و پهن: رینگ‌های پهن، انگشتان باریک و کشیده را زیباتر نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید برای یک مناسبت یا مراسم خاص از اکسسوری‌های این چنینی استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما انگشترهای پهن هستند. نمونه زیر یکی از مدل‌هایی است که ما برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم.

انگشترهایی با نگین بزرگ: اگر تمایل به استفاده از انگشترهای بزرگ یا پهن ندارید می‌توانید از انگشترهای ظریفی که نگین‌های بزرگ دارند استفاده کنید. یک یا چند نگین بزرگ بر روی انگشتر علاوه بر اینکه انگشتان کشیده را کمی پهن‌تر نشان می‌دهد جلوه بهتری هم به استایل شما می‌دهد.

انگشترهایی با سبک‌ خاص: برخی انگشترها با سبک‌های خاص مانند طرح‌های زیگزاگ، شاخه‌ای و طرح‌های هندسی برای انگشتان کشیده مناسب هستند. این سبک‌ها برای آنهایی که به دنبال انگشترهای منحصربه‌فرد و غیرمعمول هستند، انتخاب مناسبی هستند.

انگشتر مناسب برای انگشتان کوتاه

برای انگشتان کوتاه، می‌توانید از انگشترهایی با طرح‌ها و سبک‌های خاصی استفاده کنید که ظاهر آن‌ها را کمی کشیده‌تر جلوه دهد. مناسب‌ترین طرح‌هایی که برای انگشتان کوچک توصیه می‌کنیم عبارتنداز:

حلقه‌های نازک: اگر انگشتان کوتاهی دارید می‌توانید از رینگ‌های باریک و نگین‌دار (مثل عکس پایین) استفاده کنید. این انگشترها در عین اینکه جلوه ظریف و زیبایی دارند کمک می‌کنند انگشتان شما کشیده‌تر به نظر برسند. علاوه بر این، رینگ‌های ساده برای هر استایلی مناسب هستند. در نتیجه استفاده از آن‌ها در کنار سایر اکسسوری‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند.

انگشترهای ساده و مدرن: انگشترهای ساده‌ای که نقش‌ونگار کمتری دارند جلوه بهتری به دستان کوچک می‌دهند. به طور کلی اگر انگشتان کوتاهی دارید بهتر است از اکسسوری‌های ظریف استفاده کنید تا باعث زیباترشدن دستان شما شوند. اکسسوری‌های بزرگ و شلوغ  دستان شما را کوچک‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد.

انگشتر برای انگشت‌های پهن:

انگشترهایی با نگین‌ بزرگ: نگین‌های بزرگ با شکل‌هایی مثل: بیضی، تخم‌مرغی و مستطیلی بهترین انتخاب برای اشخاصی است که انگشتان پهنی دارند. نگین‌های نازک و کوچک باعث می‌شود انگشتان شما پهن‌تر به نظر برسد و ظاهر دستان شما را نازیبا کند؛ در صورتی که انگشترهایی با نگین درشت (به خصوص نگین‌های رنگی) مانع از چنین اتفاقی می‌شود.

انگشتر‌های چند شاخه و نامتقارن: طرح‌های چند شاخه ظریف با وجود اینکه بخش زیادی از انگشت را پوشش می‌دهند اما در عین حال به ظریف‌تر دیده‌شدن انگشتان هم کمک می‌کند. در این میان استفاده از انگشترهایی که زاویه‌دار و نامتقارن هستند هم می‌تواند ظاهر دستان شما را زیباتر کنند.

انتخاب انگشتر مناسب با هر استایل

شکل و اندازه‌ انگشتان دست فقط یکی از عواملی است که در انتخاب ، طلا و … مناسب تاثیر می‌گذارد. سبک شخصی و سبک زندگی شما هم به همین اندازه در انتخاب نوع اکسسوری نقش دارد.  در قسمت پایین تلاش کرده‌ایم تا مناسب‌ترین انگشترها برای هر استایلی را معرفی کنیم.

انگشترهای مناسب برای استایل اسپرت:

اگر طرفدار استایل‌ اسپرت هستید بهتر است از اکسسوری‌های ساده و راحت برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید. این نوع از اکسسوری‌ها برای استفاده روزمره هم مناسب هستند. انگشترها از جنس نقره، استیل و برنج برای این منظطور مناسب است.

استفاده از انگشترهای ظریف، بدون نگین که نقش‌ونگار ساده‌ای دارند مناسب این نوع پوشش هستند. این انگشترها به دلیل اینکه ظاهر انرژی‌بخشی دارند برای جوانان و نوجوان، جذاب به نظر می‌رسند. اگر تمایل دارید که از انگشترهای نگین‌دار استفاده کنید بهتر است طرح‌هایی را انتخاب کنید که نگین‌های کم با سایز کوچک داشته باشند.

خرید انگشتر گوزن

انگشتر گوزن گالری شکنج، از جمله انگشترهای طرح مناسبتی محسوب میشود. این انگشتر زیبا با طرح شاخ‌های گوزن است که یادآور زمستان و کریسمس است. این انگشتر زیبا، برای انگشتان مختلف، زیبا و جلوه‌گر خواهد بود. اما اگر انگشتان ظریف و قلمی دارید، این انتخاب ویژه جذابیت خاصی برای انگشتان شما به ارمغان می‌آورد. انگشتر گوزن شکنج، در جنس ساخت‌های مختلف، در گالری شکنج موجود و قابل سفارش است.

آشنایی با مدل‌های مختلف و در نهایت بدست آوردن سبکی که به آن علاقمند هستید، به شما برای خرید راحت‌تر کمک خواهد کرد. در ادامه با بررسی هر یک از مدل‌های‌ انگشتر و انتخاب آن‌ها متناسب با مدل انگشتان دست را بررسی می‌کنیم و بهترین انگشترهای گالری شکنج را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انگشتر مناسب انگشت‌های کشیده

اگر دارای انگشت‌های کشیده هستید، باید سعی شود از انگشترهایی استفاده کنید که تا حدی کشیده بودن انگشت‌هایتان را در بر بگیرد. به عنوان مثال طرح‌های انگشترهای کشیده و همچنین طرح‌های گرد و برجسته از جمله انتخاب‌هایی است که زیبایی دستان شما را دو چندان می‌کند.

خرید انگشتر اسم سه بعدی فاطمه

انگشتر اسم سه بعدی فاطمه، از زیباترین انگشترهای نام و نستعلیق موجود در گالری شکج است. ظرافت و نوآوری در طرح، از نکات برجسته این انگشتر به شمار می‌آید. این انگشتر زیبا، به علت طرح کشیده و جذابی که دارد، از بهترین انتخابها برای افرادی است که انگشتان کشیدهای دارند. این انگشتر تا حدودی کشیدگی انگشتان را در بر می‌گیرد و زیبایی دستان شما را بیش از پیش به رخ می‌کشد. انتخاب جنس ساخت و همچنین نوع آبکاری، کاملا متناسب با سلیقه و انتخاب شما خواهد بود. این انگشتر زیبا، در حال حاضر در گالری شکنج موجود است و بهترین گزینه برای انگشتان کشیده و زیبای شماست.

دکمه بازگشت به بالا