عمومی

چرخش نخبگان منجر به سرمایه‌سازی در گام دوم انقلاب می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد عبادی زاده پنج شنبه شب در مراسم تجلیل از ائمه جمعه اهل سنت در بندرعباس اظهار داشت: ائمه جمعه اهل سنت در بندرعباس در حال برگزاری است. .. اگر بتوانید در 10 سال اول این ماه مبارک ذهن خود را از رذیلت ها رها کنید و در 10 سال آینده روح خود را جلا دهید، 30 سال دیگر می توانید از شیرینی این ماه لذت ببرید.

او اضافه کرد: شب گادل برای 30 سال ماه مبارک رمضان تعیین شده بود و پیامبر اسلام (ص) نیز در طول 30 سال این ماه مبارک بسترسازی کردند و این مدت را تا پایان ماه مبارک رمضان در اعتکاف به سر بردند. .. این امر به دلیل اهمیت روز و شب در سی سال ماه مبارک رمضان است و خداوند خشنود خواهد بود که به همه ما اجازه دهد از برکات بقیه اوقات بهره مند شویم.

نماینده ولی فقیه هرمزگان گفت: سرمایه جامعه همواره از کانون حضور مؤثر یک فرد در مسائل اجتماعی، دینی، فرهنگی و اداری ناشی می شود. هر چه بیشتر بتوانیم این فضا را باز کنیم و سرمایه گذاری کنیم و سرمایه جدیدی تولید کنیم، بیشتر می توانیم به آن برای بحث رشد و شکوفایی جامعه تکیه کنیم.

اوا دی زاده ادامه داد: تغییر نخبگان همواره به نفع مردم و جامعه است و باعث ظهور شخصیت جدیدی در بدنه جامعه می شود. با این رویکرد می توانیم وارد چرخه نخبگان شویم و قدرت بگیریم. این موفقیت بزرگی برای ما در هرمزگان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه هرمزگان گفت: استفاده از دانشجویان جوان می تواند به توانمندسازی بدنه انقلاب منجر شود. ما باید سرمایه گذاری خود را در دولت ها افزایش دهیم تا از این قابلیت برای دولت ها و کشورها استفاده شود. این در طول زمان اتفاق می افتد. هدف این رویکرد استفاده از سرمایه گذاری های قبلی و جدید برای این نقل و انتقالات است.

عبادی زاده با بیان اینکه علمای اهل سنت و شیعه سرمایه های ملی هستند و می توانند در مسائل مختلف نقش آفرینی کنند، گفت: اگر هر روز چهره جدیدی بسازید، جای دیگر کشورها خالی نیست، این را خواهید دانست.

وی بیان می کند: با تشکر از شیخ کتاری که با آرامش این انتقال را همراهی کرد. این رویداد مبارک با حمایت سایر علمای اهل سنت شکل گرفته است.» خداوند از این رویه خشنود است و می تواند الگویی برای سایر کشورها باشد. صلح، همدلی و هماهنگی ما بدون شک به کشورهای دیگر منتقل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه هرمزگان گفت: ما از شیخ کتاری برای تلاش های خستگی ناپذیرش برای درگیر شدن مداوم در نظام ها و انقلاب ها و ایجاد روابط خوب با ما تشکر می کنیم. همچنین قرار است از این سرمایه برای حمایت های فکری و عملی در جاهای دیگر استفاده شود.

عبادی زاده گفت: موفقیت، سرعت و شتاب در مرحله دوم انقلاب اسلامی را برای شک جماری آرزومندم. سپس با کمک خود می توانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم و جامعه اسلامی را به سطح بالاتری برسانیم. تعالی و پیشرفت فراتر برویم و در راستای اهداف رهبر معظم انقلاب در تمدن نوین اسلامی گام برداریم. ما ابتدا باید با این تمدن در کشورمان تعامل ایجاد کنیم و با هم این تمدن جدید را بسازیم. خرسندیم که ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی پرچمدار این تمدن جدید هستند.

دکمه بازگشت به بالا