جامعه

اجرای سند تحول بنیادین برای تحقق گام دوم انقلاب/تلاش برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت

دبیر جدید آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه برای رسیدن به مرحله دوم انقلاب باید سند تحول بنیادین اجرایی شود، تصریح کرد: اهداف نظام آموزشی ”

به گزارش مجله خانواده، امشب مراسم تجلیل از عبدالرضا هولادوند دبیر سابق آموزش و پرورش و معارفه علیرضا کریمیان دبیر جدید آموزش و پرورش تهران در عطاران برگزار می شود. باقرزاده مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز هماهنگی این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی این وزارتخانه گفت:

باقرزاده افزود: اولین قدم در راه اندازی «مدرسه تلویزیون» توسط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران انجام شد و مستلزم آمادگی فراوان بود.

وی افزود: ارزشیابی محتوای آموزشی و روش های تدریس، یادگیری و نیاز در حوزه دانش آموزان پیش درآمدی برای تغییر است که در برنامه وزیر آموزش و پرورش گنجانده شده است.

مدیر مرکز هماهنگی این وزارتخانه با تاکید بر مدرسه محوری گفت: دستور کار و برنامه های وزیر شامل آموزش برابر و عدالت آموزشی است.

وی با اشاره به کارنامه کریمیان افزود: مهمترین کنترل آموزش و پرورش کشور به کسانی واگذار می شود که برای اجرای برنامه های وزیر برنامه دارند.»

دبیر جدید آموزش و پرورش شهر تهران در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی و آرزوی طول عمر با تجلیل از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی): انقلاب اسلامی پیروز جهان دو بلوک تحت سلطه شرق و غرب بود.

وی با اشاره به بیانات مرحله دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) گفت: حضرت آقا در این بیانیه به نوجوانان و نوجوانان توجه دارند.» بنابراین برای رسیدن به مرحله دوم انقلاب، باید سند تحول بنیادین انجام شود.

کریمیان افزود: برنامه های وزیر آموزش و پرورش را با جدیت دنبال می کنم و برای رسیدن به اهداف نظام آموزشی تلاش خواهم کرد.

وی در خصوص ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت:

وزیر اسبق آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این همایش گفت: من بیش از 8 سال است که دبیر استان تهران هستم. موفقیت در چند سال اخیر حاصل تلاش همه همکاران ماست.

وی افزود: در سه سال اخیر موفق به دریافت سند مالکیت این مرکز آموزشی شده ایم.

عبدالرضا فولادوند با تشکر از نمایندگان مجلس برای حمایت از شهر تهران گفت: تبادلات خوبی با شهرداری های تهران داشتیم و توانستیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰ فرهنگی که در جریان تاجگذاری از دنیا رفتند، گفت: همه ما باید برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کنیم و من در دوران مسئولیتم سعی کردم عدالت را در استفاده از ارتش برقرار کنم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از خدمات «فولادوند» تقدیر و حکم «علیرضا کریمیان» صادر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا