چرا پکیج ایران رادیاتور آب را گرم نمیکند؟

علت گرم نشدن آب پک های دیواری رادیاتور ایرانی از جمله پک ایران رادیاتور مدل ECO22 چیست؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که از پکیج به عنوان سیستم گرمایشی در منزل خود استفاده می کنید. ممکن است متوجه شوید که به دلایل مختلف، گرمای مورد نیاز شما به درستی توسط پک گرمایشی تامین نمی شود. این بدان معناست که سیستم گرمایشی شما قادر به گرم کردن آب یا گرم کردن خانه به شرایط مطلوب نیست.

ایران رادیاتور | رادیاتور

در این صورت باید دلیل گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور را بدانید. دانستن دلایل گرم نکردن آب پکیج ایرانی رادیاتور به شما در تشخیص مشکل کمک می کند. سپس برای رفع آن دست به کار شوید. در ادامه این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا متوجه مهم ترین دلیل گرم نشدن پکیج رادیاتور ایران شوید. همچنین علت گرمایش و سرمایش آب در پکیج رادیاتور ایران را بررسی کردیم.

توصیه می شود در هنگام انتخاب و خرید کیت رادیاتور ایرانی، متراژ منزل خود را در نظر بگیرید. با انتخاب مدل مناسب و متناسب با اندازه خانه، سیستم گرمایشی قادر به تامین آب کافی خواهد بود. باید توجه داشته باشیم که قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که قبل از انجام هر کاری باید در نظر بگیرید. برای بررسی کد خطا یا ارور نمایش داده شده در صفحه پکیج ایران رادیاتور.

البته این نمادها در مدل های مختلف پکیج کرامیشی با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال، در برخی از بسته بندی ها، هنگامی که شیر آب روشن است، علامت شیر ​​برقی روی صفحه بسته ظاهر می شود. اما در جعبه های رادیاتور ایران چراغ های جلو 2 بار چشمک می زند و جلو می رود. این نشانه باز شدن آب گرم است. در ادامه با تهران سرویس کاران همراه باشید تا دلیل گرم نشدن آب بسته رادیاتور ایرانی را بدانید.
ایران رادیاتور | رادیاتور
دلیل گرم نکردن آب داخل پکیج رادیاتور ایرانی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

1. عدم دریافت فرمان آب گرم

گرم نکردن آب مصرفی در پک رادیاتور ایرانی ممکن است به دلیل عدم دریافت فرمان آب گرم توسط سیستم گرمایشی باشد. اما اگر دستور مورد قبول سیستم نباشد؟! وقتی چراغ های پکیج ایرانی رادیاتور دوتایی و یکی یکی روشن می شود. این بدان معناست که سیستم گرمایشی نمی تواند فرمان آب گرم را دریافت کند.

دلیل گرم نکردن آب کیت رادیاتور ایرانی ممکن است خرابی فلوسوئیچ یا خرابی فلومتر یا خرابی سنسور ntc باشد. البته باید بدانید که توجه ارائه شده به ندرت با رادیاتورهای ایرانی مشکل دارد. برای اطمینان از سالم بودن سنسور ntc؛ شما باید این را چک کنید. ابتدا پس از بسته شدن بسته، لازم است دو طرف مهم دو طرف آن بسته شود. سپس مقاومت را اندازه گیری کنید و دمای مایع NTC را با شعله غیر مستقیم بالا ببرید.

2. ارتفاع کم شعله دلیل گرم نشدن آب پکیج ایرانی رادیاتور می باشد

به راحتی می توانید ارتفاع شعله کم را با چشم بررسی کنید. اما علت چیست؟ ارتفاع کم شعله ممکن است به دلیل فشار کم گاز ساختمان یا تنظیم نادرست شیر ​​گاز پکیج باشد. بنابراین، اگر گرمای سیستم گرمایشی تنظیم نشده باشد، به این معنی است که از شاخص تعیین شده کمتر است. نمی توان آب را گرم کرد و آب گرم همیشه سرد خواهد بود.

اگر ارتفاع شعله را به صورت چشمی بررسی کنید، باید دو سوم حجم محفظه احتراق باشد. بنابراین بهتر است برای تعمیر پکیج آتش نشانی به کارشناسان این حوزه مراجعه کنید. ناگفته نماند که گاهی اوقات افت کلی فشار گاز یا معیوب بودن شیر گاز نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند.

3. خرابی برد کنترل پکیج دیواری

هر گونه اشکال یا مشکلی در سیستم گرمایشی در نهایت ناشی از عملکرد برد کنترل خواهد بود. بنابراین خرابی برد می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم باعث گرم نشدن پک ایران رادیاتور شود. بنابراین برد دستگاه به عنوان مغز و سیستم مرکزی عمل می کند. البته این تشخیص جریان علاوه بر تشخیص توسط پزشک متخصص; این ممکن است به عنوان یک خطا یا کد خطا نمایش داده شود.

دلایل خنک کننده و آب گرم پکیج ایران رادیاتور

1.چراغ چشمک زن 70

کثیفی یا رسوب در مبدل حرارتی می تواند باعث سرد شدن و گرم نشدن آب مصرفی در مبدل ایران رادیاتور شود. به همین دلیل پک های رادیاتور ایرانی دارای نشان دوشاخه مبدل گرمایشی غیر آب در نظر گرفته می شوند. اگر جرم و مقدار رسوب داخل بسته خیلی زیاد باشد، آب به هیچ وجه گرم نمی شود. برای روشن کردن 70 LED، مبدل بسته باید اسید شسته شود. افرادی که از پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنند سالی دو بار کاهش دهند.

2. دلایل گرم نشدن آب در پکیج رادیاتور ایرانی فشار آب متفاوت در منزل و یا عدم نصب پمپ آب می باشد.

یکی از دلایل سرمایش و گرمایش آب در پکیج ایران رادیاتور، نوسان فشار آب است. دلیل این امر ممکن است پایین بودن فشار آب در ورودی باشد. به طوری که آبی که وارد کیسه می شود به سرعت می جوشد. از آنجایی که آب به سرعت می جوشد، بسته بندی بسته می شود و آب همیشه گرم و سرد می شود.

3. خرابی سوپاپ

در سیستم بسته بندی دو قسمتی قسمتی به نام شیر بدن و شیر خشک وجود دارد. سوپاپ موتور مسئول تبادل سیال است. بنابراین در صورت آسیب دیدن این قطعه، پکیج به عنوان رادیاتور یا مایع عمل می کند. حالا اگر پک رادیاتور ایرانی را در حالت مصرف آب روشن کنید اما آب گرم نمی شود. مناسب ترین دلیل عدم گرمایش آب را باید در پکیج رادیو ایران بیابید.

ابتدا دست خود را روی لوله رادیاتور که در زیر بسته قرار دارد قرار دهید. اگر شیلنگ آسیب دیده به جای شلنگ داغ داغ است. یعنی آب گرم شده توسط پک مشعل به جای شیر به سمت رادیاتورها حرکت می کند. در این شرایط سوپاپ موتور آسیب دیده یا باید درایور سوپاپ تعویض شود.

4. وجود هوا در سیستم یا خرابی اتو تهویه

وجود هوا در سیستم یا خرابی دریچه تهویه دلیل گرم نشدن پکیج رادیاتور ایرانی است. اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم. در این صورت روی بسته به جای گردش آب باید نوشته شود air-circulating. وجود هوا در سیستم مانع از گردش آب در پمپ می شود. این شرایط باعث افزایش ناگهانی دما و جوشیدن دستگاه می شود. بنابراین شاید دلیل اصلی گرم نشدن آب پکیج رادیاتور ایرانی همین باشد. در نتیجه آب مصرفی در پکیج گرمایشی یا گرم است یا سرد و گرم.

پس از باز کردن همزمان شیر آب سرد، آب گرم را منجمد کنید

1. مشکلات جریان یا جریان

دلیل گرم نکردن آب از طریق پک ایران رادیاتور ممکن است به دلیل جریان سنج باشد. وقتی پک شما شروع به کار کرد و رادیاتورها داغ شدند. اما اگر آب مصرفی سرد باشد قطعا مشکل از خرابی فلومتر یا پکیج فلومتر است. وقتی شیر آب گرم را باز می کنید. قطعه ای وجود دارد که به شما اطلاع می دهد که آب روشن است. سپس در مرحله بعدی برد کنترل فرمان تغییر حالت را به شیر موتوری صادر می کند. حال اگر در فصل گرم سال باشید همزمان دستور باز شدن شیر کنترل گاز را می دهد. به طوری که آب گرم مصرفی با جرقه ای که تولید می شود داغ می شود.

بنابراین نبود این سنسور دلیل گرم نشدن آب پکیج ایرانی رادیاتور می باشد. اگر ایراد داشته باشد، کنترل پنل قادر به تشخیص باز بودن آب نخواهد بود. بنابراین آب مصرفی همچنان سرد خواهد بود. حتی اگر در فصل زمستان هستید و سیستم گرمایشی خانه به درستی کار می کند. اگر شیر موتور تعویض نشود، آب به مبدل ثانویه نمی رود. در نتیجه، آب خروجی همچنان سرد خواهد بود. برای بررسی قابلیت سرویس سوئیچ جریان، می توانید سیم های آن را از قسمت اتصال اتصال کوتاه کنید. حال اگر پک حرارتی روشن شود نشان دهنده خرابی فلوسوئیچ است. البته انجام این کار توسط افراد غیر متخصص توصیه نمی شود.

2. فنر بای پس معیوب یا معیوب دلیل گرم نشدن آب واحد رادیاتور ایران است.

Bypass نام بخشی از واحد گرمایشی است. که بین بلوک چپ و راست قرار می گیرد. اگر به هر دلیلی در گردش آب داخل پکیج مشکلی وجود داشت فنر بای پس کار می کند و از آسیب احتمالی بسته بندی یا سوختن پمپ بسته بندی جلوگیری می کند.

وقتی این فنر شکسته شود باز یا نیمه باز می ماند. در نتیجه، قبل از تبدیل شدن به مبدل ثانویه و اولیه، از مسیر کوتاهی به نام بای پس عبور می کند. بنابراین خرابی منبع آب دلیل گرم نشدن پکیج ایرانی رادیاتور می باشد. اما روش تشخیص خرابی این قطعه چیست؟! به این ترتیب، شما باید دست های خود را در حلقه نگه دارید. اگر فکر می کنید هوا خیلی گرم است، باید خلیج فنری را عوض کنید. حل علت گرم نشدن آب در رادیاتورهای ایران.

5 دلیل برای گرم نکردن آب پکیج رادیاتور ایرانی

موارد ذکر شده در بالا علت گرم نشدن آب پک رادیاتور ایران شناخته شده است. که اغلب مربوط به کار با پک حرارتی و خود واحد بود. سایر دلایلی که به عنوان علت گرم نبودن یا آب ولرم در پکیج ایران رادیاتور شناسایی می شوند عبارتند از:

1. یک دلیل ساده برای گرم نکردن آب مصرفی در کیت رادیاتور ایرانی. پکیج طول مسیر لوله است. به دلیل تلفات حرارتی زیاد در طول مسیر و استفاده از گاز پک در شرایط غیرعادی دمای آب کاهش می یابد.

2. دمای آب سرد ورودی به پکیج نیز می تواند علت داغ نبودن مجموعه رادیاتور ایران باشد.

3. یکی دیگر از دلایل اساسی و زیربنایی گرم نشدن آب پک رادیاتور ایران باتری است. این مفهوم پدیده کویل در مدار آب سرد و گرم در ساختمان است. که آب گرم به آبراه سرد نشت می کند. در این صورت لازم است به یک تکنسین مجرب مراجعه کرده و کمک بخواهید.

4. جریان بیش از حد آب سرد به داخل پک از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند. یعنی افزایش دمای آب کافی نیست و تقریبا ثابت است.

5. قطر کم لوله گاز، استفاده از دودکش غیر استاندارد، نیمه باز بودن دریچه های ورودی و خروجی پکیج، ضعیف شدن فنر در شیر، نیمه باز بودن شیر به دلیل انسداد. از کار افتادن سه راهی و نزدیک بودن زیاد رادیاتورها به پکیج دیواری دلیل گرم نکردن آب پکیج ایران رادیاتور است.

دکمه بازگشت به بالا