عمومیکسب و کار برتر

معایب و مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور، یکی از سیستم‌های تهویه مطبوع، با کیفیت و مدرن است، که توسط شرکت معروف و خوشنام ایران رادیاتور تولید می‌شود. فرآیند تولید و ساخت این محصول توسط ماشین آلات مجهز و پیشرفته انجام می‌شود.این امر علاوه بر کاهش خطاهای انسانی، ضریب ایمنی و سطح کیفی بالای دستگاه را تعیین می‌کند. در حال حاضر کولرهای گازی ایران رادیاتور جزو پرفروش‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در بازار داخلی می‌باشد. لازم به ذکر است که این کولر مطابق با استانداردهای معتبر جهانی و بین المللی تولید و به فروش می‌رسد.پ

این امر به طور قابل توجهی، ایمنی و قابلیت اطمینان دستگاه را افزایش می‌دهد. در این زمینه لازم به ذکر است که سیستم‌های تهویه مطبوع برند ایران رادیاتور، بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز و پیشرفته دنیا، طراحی و ساخته می‌شوند. این ویژگی باعث افزایش کارایی، و بهره وری سیستم‌های تهویه و اسپیلت های رادیاتور ایران شده است.

مقایسه کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی ایران رادیاتور

قطعاً کیفیت سیستم ‌های گرمایشی و سرمایشی برند ایران رادیاتور با یکدیگر قابل مقایسه نیست. کولر گازی ‌های ایران رادیاتور هنوز امکان پیشرفت کردن را دارند. زیرا این برند قطعات خارجی را وارد نموده و سپس در ایران مونتاژ می ‌کند. به طور کلی می‌ توان گفت که ایران رادیاتور یک نوع مونتاژ کار است. با توجه به این که تنوع محصولات ایران رادیاتور بسیار محدود است، مشتریان در هنگام خرید انتخاب چندان زیادی نخواهند داشت. در حال حاضر این کمپانی یک کولر اینورتر را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.

کولر گازی و اسپلیت ال جی

یکی از پر طرفدارترین کولر گازی در بازار هست در اینجا با ما باشید تا با هم شرایط این کولر گازی و اسپلیت الجی و قیمت و مدل ها و همچنین مشخصات فنی کولر گازی و اسپلیت ال جی را با هم بررسی کنیم . کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی و اسپلیت ال جی کمپرسور روتاری و کمپرسور اسکرال هست و مورد استفاده برای حالت سرمایشی و گرمایشی دارند. اگر بخواهید خرید کولر گازی بی دردسری داشته باشید پیشنهاد بسیاری از متخصصان در کنار چند برند محدود دیگر کولر گازی ال جی است.

برند الجی در کولر گازی قیمت به نسبت بالاتری در مقایسه با برندهای دیگر دارد ولی خرید کاملا بی دردسر و با کیفیتی است و با خیال راحت می توانید سالیان سال از اسپلیت های برند ال جی استفاده کنید. کولر گازی ال جی در مدل های ایستاده ، دیواری و پنجره ای ارایه می شود و برای هر شرایطی مدل مخصوص به خود را دارد پس قبل از خرید کولر گازی ال جی باید شرایط خود را چه آب و هوایی و چه نوع استفاده را مشخص کنید.برای مشاهده قیمت کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ وارد سایت شوید.

کدام مدل های اسپلیت ایران رادیاتور خوبه؟

ایران رادیاتور نه کولر های ایستاده دارد و نه سقفی و تنها کولر گازی ‌های دیواری را تولید می ‌نماید. اسپلیت دیواری ایران رادیاتور در ۴ ظرفیت ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ تولید می ‌شود. تمامی ظرفیت‌ های بیان شده غیر اینورتر هستند. البته حدود یک سال پیش نیز ایران رادیاتور محصول اینورتر خود را به بازار عرضه نمود. کولر گازی های ایران رادیاتور در دو نمونه اینورتر و غیر اینورتر مشاهده می ‌شوند.

مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور

از آن جایی که این کولر گازی در داخل کشور مونتاژ می ‌شود سبب اشتغال زایی برای جوانان نیز خواهد شد. یکی دیگر از مزیت‌ های کولر ایران رادیاتور آن است که همیشه موجودی دارند. قیمت کولر های ایران رادیاتور نرمال است. یعنی با تغییرات نوسانات دلار تغییر چندانی نمی ‌کند. به دلیل فروش بالایی که محصولات ایران رادیاتور دارد با گذشت زمان قطعات آن نیز در بازار راحت ‌تر پیدا می ‌شود. با این وجود افراد با مشکل یافتن قطعات یدکی مواجه نخواهند شد.البته شرکت ایران رادیاتور در ساخت کولر گازی ‌های خود لوله مسی را قرار نمی ‌دهد. یعنی قیمت آن شبیه همان قیمت ‌های محصولات وارداتی غیر مجاز است. محصولات غیر مجاز دارای لوله مسی می ‌باشد در حالی که در محصولات ایران رادیاتور لوله‌ های مسی نیز وجود ندارد.

Disadvantages and advantages of Iran radiator gas cooler

اصلی ترین مزایا از دید کاربران

نصب کالا های ایران رادیاتور رایگان است و این ویژگی به عنوان یک نقطه مثبت برای خریداران به شمار می ‌رود. زیرا معمولاً به دنبال محصولاتی با نصب رایگان هستند. از دیگر مزایای این دستگاه ها آن است که اعتماد به آن موجب افزایش استقبال خریداران و در نهایت بالا رفتن میزان فروش آن می ‌شود. به طور کلی می ‌توان گفت که دلایل اصلی پر فروش بودن محصولات ایران رادیاتور موارد زیر می ‌باشد:

  • انحصاری بودن علی الخصوص در پروژه های دولتی
  • سابقه ایران رادیاتور در تولید تجهیزات گرمایشی مانند پکیج
  • خدمات پس از فروش و نصب رایگان

قیمت کولر گازی‌ های ایران رادیاتور خیلی خوب و رقابتی می ‌باشد. در واقع این برند در قیمت همیشه با محصولات قاچاقی وارداتی رقابت می ‌کند. از مزایای مهم اسپلیت های این برند آن است که از خدمات پس از فروش گسترده‌ ای برخوردار می‌ باشد. زیرا در کل کشور نمایندگی‌ های زیادی دارد.

معایب و نظرات منفی مصرف کنندگان

اگر چه کولر گازی ایران رادیاتور دارای مزایای زیادی است، اما از معایبی نیز برخوردار می ‌باشد. از لحاظ خدمات پس از فروش نکته ‌ای که ۷۰ تا ۸۰ درصد خریداران مطرح نموده اند، آن است که اگر چه نصب این کولر گازی رایگان می ‌باشد.، اما هنگامی که نصاب مجاز برای نصب این سیستم مراجعه می ‌کند هزینه ‌های جانبی زیادی را از آنان دریافت می کند. همچنین بازخورد منفی افرادی که اسپلیت های این شرکت را از ما خریداری کردند این بوده که صدای فن داخلی و پنل دستگاه نسبت به محصولات مشابه وارداتی زیاد است. سایر مشکلات در رابطه با این دستگاه های سرمایشی عبارتند از:

  1. صدای فن پنل آن زیاد بوده و مصرف برق آن نیز بالاست.
  2. پایین بودن تنوع محصولات
  3. دستگاه های اینورتر این برند تکنولوژی خاصی ندارند و وارداتی هستند.
  4. مصرف برق آن نیز بالا تر می ‌باشد.
  5. لوله مسی و کابل در این کولر وجود ندارد.
  6. تمامی قطعات و لوازم جانبی این کولر درجه ۲ است.
  7. خریداران بیان کرده اند که مصرف برق این کولر گازی نیز حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد بیشتر از سایر محصولات موجود در بازار می باشد.
  8. نصابان این شرکت هزینه لوله، کابل و غیره را به طور کامل محاسبه کرده و با نرخ بالایی دریافت می ‌نماید.
  9. عدم تناسب با اقلیم های گرمسیری (به عنوان مثال مدل T3 آن کیفیت خوبی نداشته و استفاده از آن برای محیط های گرمسیری و جنوبی به هیچ عنوان توصیه نمی‌ شود.)

 آیا اسپلیت از برند ایران رادیاتور بخریم؟

پاسخ این پرسش به شرایط خریدار بستگی دارد. اگر کار دولتی و سازمانی انجام می ‌دهید و به دنبال یک محصول رسمی با خدمات پس از فروش رسمی هستید. قطعاً می ‌تواند یکی از گزینه ‌های انتخابی شما باشد. برای محیط‌ های دولتی یا ایران رادیاتور انتخاب می‌ شود و یا جی پلاس. با توجه به این که قیمت جی پلاس نیز مقداری بالا تر است معمولاً در ‌نهایت این برند را انتخاب می کنند.برای پروژه ‌های شخصی معمولاً محصولات سرمایش این برند انتخاب نمی ‌شوند. به دلیل این که کولر گازی های این شرکت مونتاژ داخل است هنوز کیفیت آن قابل قبول نیست. در تبلیغات این کولر گازی بیان می ‌شود که دارای موتور ژاپنی و یا توشیبا است، اما در کل این محصول کیفیت چندان جالبی ندارد.

البته برخی از مشتری ‌ها نیز از کولر گازی ‌های ایران رادیاتور رضایت داشته اند. برخی از خریداران این سیستم را به سایر افراد نیز پیشنهاد می ‌کنند تا بتوانند آن را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. نهایتا اگر برای خرید کولر گازی دقت بیشتری داشته باشید می ‌توانید با همین میزان بودجه محصول بهتر و با کیفیت ‌تری را در سطح بازار بیابید.

دکمه بازگشت به بالا