عمومیکسب و کار برتر

پمپ اسکرو چه تفاوتی با منوپمپ دارد

 انواع پمپ های خانگی

پمپ سانترفیوژ (گریز از مرکز)

پمپ‌های محیطی

به پمپ‌هایی میگویند که میتوانند سیالات را با دبی کم اما تا ارتفاع زیادی پمپاژ کنند و برای پمپاژ سیالات مخلوط با هوا ایده‌آل هستند.

پمپ بشقابی

از نظر ساختاری همان پمپهای سانترفیوژ هستند که فاصله بین صفحات دوطرف پره‌های پروانه خیلی کمتر است و شکل محفظه مانند بشقاب میماند. این سری پمپ‌ها میتوانند نسبت متعادلی از دبی و هِد را ارائه دهند و برای کاربریهایی که نیاز به عملکردی کم صدا دارند مناسبند.

پمپ جتی

کم و بیش شبیه به پمپ بشقابی هستند با این تفاوت که میتوانند تا ارتفاع خیلی بیشتری آب را پمپاژ کنند.

پمپ خودمکش

پمپهای گریز از مرکزی هستند که بدون نیاز به سوپاپ خارجی در بالای مخزن، چاه و یا استخر قرار میگیرند و میتوانند موجب ایجاد نیروی مکش و انتقال آب شوند (خوب است بدانید سایر پمپها به خودی خود توانایی مکش ندارند و تنها سیالی که وارد پمپ میشود را منتقل میکنند. در حالی که پمپهای خودمکش سوپاپ سرخود بوده و میتوانند این نیرو را ایجاد کنند).

بوسترپمپ

خانگی هم مانند سایر بوسترپمپ های دیگر ساخته میشود اما در ابعاد و توان کمتر؛ این سری پمپها از اتصال دو تا چند پمپ آب خانگی کوچکتر (نسبت به حداکثر فشار مورد نیاز برای ساختمان) به صورت موازی ایجاد شده‌اند و بسته به مصرف آب، پمپها را وارد مدار کرده و در زمان پایین آمدن مصرف، پمپها خاموش شده و از مدار خارج میشوند.

معمولا بوسترپمپ‌ها را برای ساختمانهایی با تعداد طبقات بالا مانند برج‌ها و ساختمان‌های بزرگ به کار میبرند که نیاز به ایجاد فشار تا ارتفاعات زیاد است. همچنین نسبت به سایر مدلهای دیگر هزینه نگهداری خیلی کمتری دارند، و در مصرف انرژی بهینه میباشند.

پمپ خانگی نیم اسب

یکی از انواع پمپ های خانگی پمپ های نیم اسب هستند که در ظرفیت های پایین ساخته می شوند و برای مصارف خانگی و ویلاهای کوچک کاربرد دارند . به صورت تک فاز در قیمت و حجم پایین تولید می شوند. از مزیت اصلی این پمپ ها می توان به کم صدا بودن آن ها اشاره کرد . این پمپ برای استفاده در ساختمان های کم واحد و متراژ پایین استفاده میشود.

پمپ خانگی نیم اسب دو پروانه

برای استفاده در ساختمان های زیر 6طبقه و برای متراژ زیر 100متر استفاده میشود.

پمپ خانگی یک اسب بشقابی

این نوع از پمپ ها برای ساختمان هایی با تعداد طبقات حداکثر سه واحد مناسبند . پمپ خانگی بشقابی از گروه پمپ های سانتریفیوژی (شعاعی) است .

پمپ خانگی یک اسب جتی

قسمت جلویی در این نوع پمپ خانگی ساختار کشیده دارد . از مکانیزم ایجاد خلاء برای مکش آب در این پمپ ها استفاده شده است که باعث می شود جریان تخلیه و پمپاژ آب به آرامی و یکنواختی انجام گیرد.

پمپ خانگی یک اسب دو پروانه

این پمپ برای استفاده در ساختمان های زیر 5طبقه و برای متراژ زیر 80استفاده میشود.

پمپ آب خانگی دو اسب

سه‌شنبه 99/7/22، ارومیه , : دستگاه جوجه کشی خانگی با صنعتی دارای تفاوت هایی از لحاظ ساختار و ظرفیت است و به همین دلیل باید قبل از خرید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی پرورش دهندگان طیور برای افزایش سرعت جوجه کشی از دستگاه جوجه کشی استفاده می کنند اما مهم ترین و اصلی ترین تفاوت در بین دستگاه های جوجه کشی ظرفیت دستگاه ها است. برای آشنایی با تفاوت این دو محصول با این مطلب همراه باشید.

به دلیل ابعاد و ظرفیت پایین بیشتر در محیط های خانگی ، آپارتمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این محصولات در اندازه یک جارو برقی بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. به همین دلیل بیشتر در محیط های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند جوجه کشی تمامی دستگاه ها همانند هم بوده و فقط مهم ترین تفاوت آنها نوع برق مصرفی ، ابعاد و ظرفیت دستگاه و جنس بدنه است.

پمپ netzsch | پمپ لوله | پمپ های با دبی بالا

دستگاه جوجه کشی صنعتی یا نیمه صنعتی در ظرفیت های بالای 100 تایی بوده و بیشتر تولید کنندگان حداکثر تا ظرفیت 2000 تایی را تولید می کنند. در نظر داشته باشید ظرفیت های بیشتر مناسب افرادی بوده که به گله داری مشغول هستند. زیرا دستگاه با ظرفیت 2 هزار تا مناسب محیط های مسکونی یا آپارتمان نبوده و فضای زیادی را اشغال می کند چرا که ابعاد این دستگاه ها با توجه به ظرفیت شان متغیر است.

دستگاه جوجه کشی همانند مرغ مادر عمل کرده و اقدام به تامین رطوبت، چرخش تخم ها و دما می کند. به همین دلیل فرایند کار دستگاه های صنعتی یا خانگی همانند هم بوده ولی دستگاه های جوجه کشی خانگی روش کار آسان تری دارند زیرا محصولاتی با ظرفیت بالا نیاز به محیطی جدا دارند و تامین گرما و دمای محیط نیز نسبت به دستگاه های خانگی متفاوت است. تامین 1000 عدد تخم مسلما برابر با 20 تخم نبوده و کاربر به منظور این کار باید دقت زیادی انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

 نمایندگی مونو پمپ آسیا به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های فروش تجهیزات صنعتی در ایران از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی اسکندری است. این سایت اینترنتی از بهار ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و رسالت نهایی خود را رفاه و رضایت شما مشتری گرامی ب اعرضه باکیفیت‌ترین محصولات داخلی و خارجی در نظر گرفته است.محصولات عرضه شده در این وبسایت به صورت کاملا اورجینال و ارسال مستقیم از کارخانه می باشند

منبع : youtube.com

دکمه بازگشت به بالا