عمومی

پشت پرده جدایی جواد نکونام از فولاد

جواد نکونوم به همین راحتی از فولاد جدا شد. با تصمیم گیری این تیم برای قهرمانی در جام حذفی ایران ، تصمیم هیئت مدیره فولاد نیمکت خود را برای رسیدن به “عبدالله بیسی” رها کرد.

به گزارش مجله خانواده ، “خط کاوالون” در ادامه می نویسد: در واکنش مبهم دیروز ، نکونام گفت: فولاد در زمان مهمی است و همه باید از آن حمایت کنند. “

واقعاً در این باشگاه چه گذشت؟ چرا آنها نکونام موفق را اخراج کردند و ویس را پس از شکست در کیبر هورا ماربیرد به لیگ یک آوردند؟

جزئیات جدایی

عبدالله ویسی مدتی قبل به نزدیکان اهواز گفته بود که او سرمربی فصل جدید فولاد خوزستان بوده است. او حتی می دانست که سعید آذری در پایان فصل اخراج می شود. بنابراین ، می توان نتیجه گرفت که وقتی حمیدرضا گرچاسبی هفته گذشته ویسی را بدون ملاقات با نکونام به دفتر خود دعوت کرد ، مشکل به پایان رسیده است.

داستان نکونام و فولاد به طرز عجیبی به پایان رسید. باشگاه در طول فصل با او مذاکره نکرد ، هرچند او می دانست که قرارداد مدیر موفق او به پایان خود نزدیک شده است. گارچاسبی یکشنبه گذشته سرانجام از نکونام خواست “برای ملاقات به تهران بیاید”. نکونام با وجود حضور در شمال کشور ، برای شرکت در جلسه ای با وکیل خود راهی تهران شد. در طول جلسه دو ساعته ، نکونام علاوه بر برنامه اردوی پیش فصل ، فهرستی از خریدها و فسخ ها و همچنین لیست خریدها و فسخ ها را در اختیار مدیرعامل گرشاسبی و رضایی عضو باشگاه قرار داد. تخته وی در این جلسه تاکید کرد که زویل نیکونف ، الف آگاشی ، صابر هاردانی و پریرا در دسترس دیگر باشگاه ها هستند و نباید اجازه جدایی آنها را بدهند. گارچاسوبی همچنین گفت که در این زمینه سریع عمل خواهد کرد ، اما در یک چشم بر هم زدن آگاشی و نیکوناف به طور مستقل به هم پیوستند!

دو طرف همچنین مشکلات مالی را مورد بحث قرار دادند. قرار بود گرشاسبی اخبار نهایی را در 48 ساعت آینده ارائه کند. از دوشنبه هفته تا این دوشنبه ، اما هیچ کس با نکونام و وکیلش تماس نگرفت. وکیل این مربی به گارچاسبی گفت که او می تواند در مورد شماره موافقت کند ، اما فولادی ها هنوز با او تماس نگرفته اند. پس از این حادثه ، نکونام متوجه شد که شایعات درباره وجود وایت و توافق با مربی بسیار جدی است. هیئت مدیره فولاد امروز دوشنبه برای تماس مجدد با نکونام تشکیل جلسه داد. “آیا شما به جلسه نمی آیید؟” مربی همچنین اعلام کرد که هر کاری که از دستش برآید انجام داده است. اگر باشگاه واقعاً می خواهد به کار خود ادامه دهد ، می تواند در مورد مسائل حقوقی با یک وکیل به توافق نهایی برسد. با این حال ، فولادی ها اقدامی نکردند و در عوض عبدالله ویسی را امضا کردند.

پس از انتشار این خبر در صفحه رسمی باشگاه فولاد دیروز ، هواداران باشگاه نه تنها با ویسی بلکه با مدیریت مخالفت کردند. برای بسیاری از آنها مشخص نبود که چرا قرارداد نکونام با وجود قهرمانی تمدید نشد. سرمربی سابق فولاد دیروز در این مورد اظهار نظری نکرد ، اما مشخص بود که از این موضوع عصبانی است. گارچاسبی همچنین تصمیم گرفت با وجود فشار هواداران سکوت کند. در همین حال ، دیروز اعلام شد که لوچیانو پریرا نیز از باشگاه فولاد جدا شده و به استقلال پیوست. برخی از بازیکنان این باشگاه منتظر تصمیم ماموریت نکونام بودند. به دلیل جدایی او ، آنها اکنون در آستانه جدایی از باشگاه هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا