بین الملل

پشت پرده تصمیم آمریکا برای خارج کردن سامانه پاتریوت از عربستان/واشنگتن درصدد خروج از خلیج‌فارس است

گزارش یک گروه بین المللی از خبرگزاری آنا. اخبار AL در این گزارش نوشت: برخی از نیروهای مسلح ایالات متحده با توجه به تفاوت از عربستان سعودی و ایالات متحده. نفت از این کشور برداشته شد. بهانه دولت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن., رئیس جمهور ایالات متحده برای خارج کردن نیروهای خود از عربستان سعودی پایان با کمک نظامی این است که ریاض به اندازه حمایت است که واشنگتن در سال های اخیر این کشور می داند.

ادامه مطلب:

شعار نیروهای مسلح ایالات متحده و سیستم پاتریوت از عربستان خارجی

مجله فوربس ، چاپ شده در ایالات متحده و گزارش باز از ارتش ایالات متحده است که از سیستم های ضدموشکی پرستان از عربستان و همچنین کاهش سایر امکانات و کاستن از حضور نظامی در عربستان سعودی است که تحت بررسی قرار داده.

میهن پرستان

میهن پرستان

با توجه به گزارش های دوم و چهارم سیستم های پاتریوت چند ده U. s است. پرسنل نظامی که بعد از حملات ضد هسته ای در ماه سپتامبر 2019, مکانیکی, نفت, جزئیات بیشتر به حال حل و فصل وجود دارد, از این کشور خارج شده است. در حال حاضر دو اسکادران جنگنده های ایالات متحده. منطقه به ترک کشور و قرار است به کاهش حضور نیروی دریایی ایالات متحده در خلیج فارس را نیز بررسی می شود.

این نشریه از U. s است. نامزدهای شد: حضور نظامی ایالات متحده. آژانس بازدارندهای در برابر حملات ایران و مقامات پنتاگون توضیح داد که این تغییر زمان به دلیل این است که “ایران دیگر تهدیدی فوری برای منافع استراتژیک جنوب است”. با وجود این چندی پیش مایک پمپئو وزیر امور خارجه گفته بود “جنگ با ایران در صبح است”.

فوربس نوشت: به نظر می رسد آنچه که تغییر کرده است تمایل یا نیاز به جنوب با کمک نفت از دارایی های خارجی است. با توجه به قیمت نفت است که برای صنعت نفت ایالات متحده بسیار پایین است و آمریکا و برافروختن تنش نظامی در دیگر مناطق نفتی جهان نیاز به یک استراتژیک نیست.

در حال حاضر برای منافع ایالات متحده استراتژی است که جان می آید به خطر از دست دادن و یا از قدرت نظامی و افزایش قیمت نفت برای استفاده است.

دولت اعلام کرد و پایان دادن به حمایت نظامی از عربستان سعودی به عنوان یک پیام به ایران استفاده و آنها را نشان می دهد ایالات متحده با توجه به اقدامات اخیر عربستان سعودی در تلاش برای کاهش قیمت جهانی نفت راضی نیست.

تلفن پادشاه عربستان سعودی و رئيسجمهور ما

شعار روز جمعه در ورود به سلمان بن عبدالعزیز., پادشاه عربستان بر تقویت همکاری نظامی ایالات متحده و عربستان سعودی در منطقه و بازار نفت از پول خواهد بود. مغلوب ساختن پیشی جستن و سلمان در مورد ادامه همکاری دو کشور را در گروه کشورهای “۷” و “۲۰” نیز رایزنی شد.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن - سلمان بن عبدالعزیز

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سلمان بن عبدالعزیز

رئیس جمهور ایالات متحده قبل از شیوع ویروس کرونا از عربستان سعودی خواسته بود برای تولید سوخت را کاهش دهد. بحران کرونا می تواند موجب کاهش قیمت نفت شده است برای U. s است. شرکت ها برای روشن ورشکستگی قرار گرفتهاند.

“یهودا خیلی دیر” معاون سخنگوی کاخ سفید پس از یک مکالمه تلفنی تهمت و سلمان اعلام کرد که سران آمریکا و عربستان سعودی در مورد اهمیت ثبات در بازارهای بین المللی انرژی توافق میرسید. این مقام کاخ سفید گفت: دو طرف همچنین در مورد همکاری در دفاع و بین داخلی ، منطقه ای ارز شرایط.

از سوی دیگر خبری بلومبرگ بهنقل از یک مقام آمریکایی نشان داده است: عربستان سعودی به دنبال جایگزین سیستم های تصمیم گیری-میهن پرستان و نسخه ای از درون.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شده است که آمریکا دو سیستم پاتریوت از عربستان ، ایالات متحده آمریکا و سیستم ها و زیر حملات موشکی به تأسیسات نفتی آرامکو در سال گذشته عربستان مستقر شد.

پایان پیام/4106/4033/

دکمه بازگشت به بالا