عمومیکسب و کار برتر

ویژگی های ترانسمیترهای فشار

فرستنده های فشار در کاربردهای گاز و مایع برای انتقال خوانش فشار برای کنترل یا نمایش با استفاده از سیگنال های الکتریکی استفاده می شوند. نوع فشار تفسیر شده (یعنی گیج، مطلق یا دیفرانسیل) بسته به کاربرد و تجهیزات متفاوت است. در ادامه به بررسی چند مدل ترانسمیتر فشار می پردازیم.

فرستنده فشار I-Rosemount

ترانسمیتر فشار Rosemont 3051 برای استفاده آسان و قابلیت های چند تشخیصی بهینه شده است. طراحی نوآورانه فناوری سوئیچ فشار روزموند برای خدمات تعمیر و عیب یابی سریع ارائه شده است. ویژگی‌های قدرتمند گزارش فشار Rosemount مانند نمایشگرهای گرافیکی عقب، اتصال بلوتوث، دسترسی آسان کاربر، تنظیمات سطح و جریان سفارشی و ویژگی‌های عیب‌یابی به شما امکان می‌دهد تا به سرعت کارهای راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی را انجام دهید. .

با ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 از عملکرد صنعتی و قابلیت اطمینان لذت ببرید. با بیش از 10 میلیون دستگاه نصب شده، این خانواده از ترانسمیترهای فشار Rosemond راه حلی منحصر به فرد برای فشار، هد و سرعت جریان ارائه می دهد.

فرستنده فشار همسطح Rosemount™ 3051

ترانسمیتر فشار صنعتی Rosemount 3051 با فناوری ثبت اختراع به نام Coplanar امکان استفاده از آن را در بسیاری از برنامه های اندازه گیری فراهم می کند. قابلیت اطمینان 10 ساله و محدوده اندازه گیری 150:1، قابلیت اطمینان دستگاه فرستنده فشار و انعطاف پذیری کاربرد Rosemond را نشان می دهد. فرستنده فشار Rosemount Rosemount با صفحه نمایش، نور پس زمینه، اتصال بلوتوث، پیکربندی جریان و موقعیت منحصر به فرد و ویژگی های نرم افزار پیشرفته برای دسترسی سریع به داده های مورد نیاز ساخته شده است.

ویژگی های ترانسمیتر فشار Rosemount

• فناوری فرستنده فشار همسطح Rosemond عملکرد برتر در اندازه گیری فشار، جریان فشار متغیر یا محلول های سطح فشار متغیر را ارائه می دهد.

• یک برنامه نرم افزاری ویژه که به شما امکان می دهد فلومتر را با استفاده از کلکتور یا ترانسمیتر سطح با محاسبه حجم، به شار سنج تبدیل کنید.

مجموعه های فشار، سطح یا جریان کامل برای کاهش نقاط نشتی تا 70% طراحی و نصب شده اند. ترانسمیتر فشار Rosemond دارای تست و اندازه گیری نشتی آسان است.

• 10 سال پایداری نصب شده و محدوده 150:1 اندازه قابل اعتماد و انعطاف پذیری کاربردی بالا را برای ترانسمیترهای فشار Rosemond فراهم می کند.

• اتصال بی سیم بلوتوث فرآیند آسانی را برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری و خدمات بدون نیاز به اتصالات فیزیکی یا ابزارهای پیکربندی جداگانه فراهم می کند.

• نمایشگر گرافیکی فرستنده فشار Rosemond با نور پس زمینه امکان استفاده آسان به 8 زبان مختلف را در تمامی شرایط نوری فراهم می کند.

• ترانسمیترهای فشار Rosemond با شناسایی مشکلات حلقه الکتریکی و لوله خفه کننده مربوطه قبل از اینکه بر کیفیت فرآیند تأثیر بگذارند، ایمنی را افزایش داده و زمان خرابی را کاهش می دهند.

• دکمه های سرویس سریع دکمه های پیکربندی داخلی را برای تنظیم آسان ترانسمیتر فشار Rosemond ارائه می کنند

فرستنده یوکوگاوا tlaka

گیج های فشار Yokogawa راه اندازی، نصب، بهره برداری و نگهداری را در کاربردهای صنعتی ساده می کند و در عین حال عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. فرستنده‌های فشار سری DPharp یوکوگاوا چه در محیط‌های خشن روی سکوهای دریایی نصب شوند و چه در پالایشگاه‌های نفت در بیابان‌های گرم، اندازه‌گیری‌های دقیق، تکرارپذیر و با یکپارچگی بالا را ارائه می‌کنند.

Yokogawa بیش از چهل سال است که فرستنده فشار الکترونیکی تولید می کند. در سال 1991، یوکوگاوا صنعت را متحول کرد و با معرفی سنسور فرستنده فشار دیجیتال DPharp استاندارد جدیدی برای اندازه گیری فشار ایجاد کرد. عملکرد بهتر فناوری جدید به دلیل افزایش بازار است. فرستنده فشار Yokogawa Yokogawa متعهد به ارائه راه حل های اندازه گیری فشار بهتر با تقویت خانواده DPharp است.

• سنسور Tekanan Yokokawa

سنسورهای فشار، فشار را نسبت به اندازه گیری اتمسفر مقایسه می کنند.

• فرستنده فشار دیفرانسیل یوکوگاوا

فشار دیفرانسیل (DP) به عنوان اختلاف بین دو فشار تعریف می شود. فرستنده فشار یوکوگاوا از یک نقطه مرجع پایین برای فشار دیفرانسیل استفاده می کند و آن را با فشار بالا مقایسه می کند.

• فرستنده فشار کامل یوکوگاوا

فرستنده های فشار یوکوگاوا برای فشار مطلق، فشار را با فشار مطلق مقایسه می کنند.

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر

ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Anders Hauser Deltabar PMD75 مجهز به سنسور دو جهته است. پیزومقاومت کننده و غشای فلزی جوش داده شده این غشا در تمام صنایع برای اندازه گیری مداوم مایعات، بخارات و گازها استفاده می شود. ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75 دارای سه عملکرد اصلی است که امکان نصب و استفاده آسان و مطمئن را فراهم می کند.

برنامه فشرده Anders Hauser PMD75

• اندازه گیری جریان (جریان حجمی یا جریان جرمی) در برابر سنسورهای فشار تفاضلی در گازها، بخارات و مایعات

• قابلیت اندازه گیری سطح، حجم یا جرم در مایعات با ترانسمیتر فشار آندرس هاوزر

• دمای فرآیند تا 400 درجه سانتیگراد (752 درجه فارنهایت) با آب بندی دیافراگم امکان پذیر است.

• نظارت بر فشار، به عنوان مثال فیلتر و پمپ

ترانسمیتر فشار Anders Hauser E+H Cerabar PMC71 دارای یک سلول اندازه گیری سرامیکی خازنی بدون روغن است و معمولاً برای اندازه گیری فشار، سطح، حجم یا جرم در مایعات و گازها در کاربردهای فرآیندی و بهداشتی استفاده می شود. فرستنده‌های فشار آندرس هاوزر به لطف غشای سرامیکی مقاوم در برابر خلاء یکپارچه، ایمنی سیستم را تضمین می‌کنند.

مشخصات فرستنده فشار Hauser PMC71 را وارد کنید

• شکل گاز، بخار یا مایع

• ورودی گاز قوی ترانسمیتر فشار آندرس هاوزر

• راه اندازی آسان با منوی هدایت شده

• دمای فرآیند 40- تا 257 درجه فارنهایت (40- تا 125 درجه سانتی گراد).

• مدیریت داده های HistoROM

• ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر در برابر اضافه بار مقاوم است

دکمه بازگشت به بالا