عمومی

همه چیز درباره پذیره‌نویسی صندوق‌های دولتی و سهام عدالت

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده ،
علی عباس کریمی امشب به برنامه رهبری اضافه کرد: “سه بانک و دو شرکت بیمه واحدهای این صندوق را خریداری می کنند و طبق برنامه ، دو ماه پس از پایان نامه ، امکان سرمایه گذاری در سرمایه و بازار سهام “

معاون وزیر توسعه تهران ادامه داد: هموطنان می توانند قیمت واحد را تا دو میلیون تومان بنویسند و بسته به تصمیم خود مبلغ را تعیین کنند.

وی ادامه داد: صندوق های سرمایه گذاری مکانیسم مناسبی برای سرمایه گذاری است ؛ سرمایه گذاران با کمی دانش مالی وارد سرمایه و بورس می شوند و ترکیبی از سهام در سبدی قرار می گیرد که توسط آن اداره و مدیریت می شود. مدیران حرفه ای ، “او گفت. آنها نظارت خواهند کرد.

کریمی همچنین با انتقاد از برخی از خطرات فزاینده این نوع خرید واحدها و مسدود کردن سرمایه مردم به شرح زیر است:

وی سپس گفت که بهترین راه برای اشتغال استفاده از بنادر 9 بانک اعلام شده است و گفت:

علیرضا صالح ، رئیس سیاست حفظ حریم خصوصی تلفن ، نحوه مشارکت در کارنامه “نخستین تأمین مالی مالی” را توضیح داد و گفت: “متقاضیان می توانند از 10،000 تا حداکثر 2 میلیون تومان واحد خریداری کنند. “

وی ادامه داد: سهام پیشنهادی در ابتدا تا 30 درصد تخفیف دارند.

صالح در پاسخ به این سوال که کد بورس کالا چه زمانی لازم است؟ وی گفت: “مردم در حال حاضر مشترک هستند ، و فقط باید با خرید سهام ، آنها را تأیید كنند.”

رئیس سازمان خصوصی سازی تأکید کرد: اگر قیمت سهام در طی دوره تحریم افزایش یابد ، قیمت سهم صندوق 30 درصد پایین تر از نرخ واقعی خواهد بود و مردم از دست نخواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا