جامعه

واریز سود مالی سال ۹۸ به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه صندوق ذخیره فرهانسین 110 میلیون تومس سود سال گذشته به حساب اعضای فرنگیان اختصاص داده است ، اظهار داشت: اعضای صندوق که از آنلاین 1397 تا شهریور 1398 بازنشسته یا ترخیص شدند ، سپرده شدند.

به گزارش مجله خانواده علاوه بر این ، محسن حاجی میرزایی اشاره کرد که بازنشستگان ذکر شده قبلاً سهم شرکت را دریافت کرده اند و مبلغ فعلی فقط سود دوره 25 است و مربوط به سال 2009 است.

وی همچنین گفت كه مربیان استخدام شده می توانند به وب سایت صندوق حفاظت از فرهنگ مراجعه كنند و براساس وضعیت عضو ، به سود 98 ساله اختصاص یافته به حساب آنها نیز مراجعه كنند. Fiscal 2009 برای معلمان بازنشسته ای است که همچنان عضو این صندوق هستند تا از افزایش سود سالانه حداقل 1 میلیارد توم طی چند سال آینده برخوردار شوند.

رئیس هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان تأکید کرد: چشم انداز سودآوری صندوق مانند چهار سال گذشته است ، با سودآوری صندوق از 240 میلیون T2 در سال 2016 تا 11،039 در سال 1398. این به 0 میلیارد تام افزایش یافته است و نشان می دهد که سال مالی تا 22 سپتامبر 2016 3500 سودآور است که به 1 میلیارد خواهد رسید.

حاجی میرزایی گفت: “از سوی دیگر ، رئیس جمهور در اوت سال 1399 مجتمع پتروشیمی کیمیا-پالس در خاورمیانه و همچنین بهره برداری از سایر پروژه های پتروشیمی و افزایش سودآوری شرکت های تابعه را آغاز کرد.” ما شاهد افزایش سود هستیم. “

به گفته مرکز اطلاع رسانی و تبلیغات وزارت آموزش و پرورش ، وزیر آموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: “هرچه میزان مشارکت تا 5٪ از حقوق یک مربی بالاتر باشد ، از سهم دولت و سودآوری م institutionسسه بهره مند می شود. حدود 85٪ از فرهنگیان بودجه سپرده خود را از نیمی به 5٪ افزایش داده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا