عمومی

هر چی برانکو گفت – مجله خانواده

دوازده روز پس از این شایعه ، قرارداد قرارداد Dragan Skociche با فدراسیون فوتبال ایران تمدید شد. همانطور که سرمربی عمان درخواست کرده است!

به گزارش مجله خانواده ، این روزنامه همشهریان “تمدید قرارداد بین فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوتیچ سرمربی تیم ملی تا پایان مقدماتی جام جهانی است ، یعنی از فردای بازی با عراق در مرحله اول مقدماتی جام جهانی تا دیروز. اخبار ، شایعات ، نام ها و چیزهای کوچکی که به عنوان گزینه های مربیگری برای تیم ملی ظاهر شد ، احتمالاً بخشی از این سناریو بود. سناریویی با حداقل دو گل. هدف اول این است که فدراسیون فوتبال معمولاً قرارداد می بندد فشارهایی وجود داشت افرادی که در هر چهار مسابقه برگشت پیروز شده اند اما هنوز فکر نمی کنند اسکوچیچ مکان خوبی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی باشد. تأکید بر فسخ قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون و تصمیم گیری براساس نظر اعضای هیئت مدیره ، شهاب عزیجی کادم وانمود می کند که به نظرات منتقدان احترام می گذارد و با نام بزرگتر مذاکره می کند.

هدف دوم فدرال احتمالاً افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات با Skosik بود. وقتی نام مربی بزرگی مانند کارلوس کی روش بر سر زبان ها افتاد ، تعجب آور نبود که اسکاچ احساس خطر می کند و نمی تواند برای تمدید قرارداد جدید با فدراسیون اقدام کند.

به هر حال دیروز وب سایت فدراسیون فوتبال رسماً از رئیس فدراسیون نقل قول کرد و اعلام کرد قرارداد سرمربی کروات تیم ملی ایران تا پایان مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تمدید شده است. البته وب سایت Sports 3 که به نظر می رسد طرفدار Skocic است ، گزارش می دهد که اگر بتواند تیم ملی ایران را به جام جهانی 2022 هدایت کند ، قرارداد او روی نیمکت این بازیکنان خواهد نشست.

این تصمیم دیروز برای بسیاری از کسانی که از ساختار فدراسیون فوتبال ایران اطلاع داشتند تعجب آور نبود. آنچه غیرمنتظره بود ، عدم تمایل مدیریت فدرال در برابر شایعات و دخالت های خارجی بود. از اظهار نظر برخی مدیران وزارت ورزش گرفته تا مطالبات غیرحرفه ای سرمربی سابق پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ. وی در حال حاضر روی نیمکت تیم ملی عمان نشسته است و ممکن است یکی از حریفان ایران در مقدماتی جام جهانی باشد و به هموطن خود اسکوچیچ اجازه می دهد تا به عنوان مناسب ترین مربی تیم ملی ایران انتخاب شود. توافق. افزونه! “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا