عمومیکسب و کار برتر

نحوه تبدیل ورد به پی دی اف در لپ تاپ

یکی از بهترین و رایج‌ترین فرمت‌های ذخیره‌ فایل‌های متنی و تصویری فرمت PDF بوده که فرمتی بسیار پرکاربرد می‌باشد. از این رو بسیاری از افراد پس از آماده کردن فایل‌های مورد نظر خود در فرمت ورد تصمیم می‌گیرند تا آن را به فرمت پی‌ دی‌ اف تبدیل کرده تا به این ترتیب مانع از ایجاد تغییر در اطلاعات نوشته شده شوند. در این مقاله قصد داریم تا شیوه‌های تبدیل فایل ورد به PDF را مورد بررسی قرار دهیم. البته پیش از آن بهتر است بدانیم مزیت تبدیل فایل Word به PDF چیست. برای صفر تا صد آموزش تبدیل word به pdf با ما همراه باشید.

قبل از شروع مقاله باید بگوییم برخی از کاربران نیاز دارند تا فایل‌های پی‌ دی ‌اف خود را نیز به قالب ورد تبدیل کنند تا بتواند تغییراتی را در آن اعمال کنند؛ چراکه فایل‌های پی‌ دی ‌اف قابلیت تغییر و اصلاح ندارند و شاید به همین راحتی‌ها هم نباشد.

مزیت تبدیل فایل ورد به پی‌ دی‌ اف

روش‌های تبدیل فایل Word به PDF | آموزش تبدیل word به pdf

برای تبدیل فایل‌های ورد به پی‌ دی‌ اف می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد. در ادامه به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم. شما با توجه به مهارت و توانایی خود می‌توانید هر یک از روش‌ها را به کار بگیرید.

استفاده از سایت‌ها جهت تبدیل آنلاین فایل ورد به PDF

سایت‌های زیادی طراحی شده که امکان تبدیل فایل ورد به PDF را دارند. برای استفاده از این سایت‌ها کافی‌ست تا به مرورگر سیستم خود وارد شده و عبارت Word to PDF Converter را جستجو کنید. پس از این امر وب سایت‌ها و ابزارهای آنلاین مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که همگی از قابلیت تبدیل فایل‌های ورد به پی‌ دی‌ اف برخوردار هستند. اگر چه سایت‌های طراحی شده برای این امر ممکن است از رابط کاربری متفاوتی برخوردار باشند، با این حال در تمام موارد از ساز و کار مشابهی برخوردار هستند.

پرینت ارزان سیاه سفید تک برای شرکت های مختلف ارزان و با کیفیت انجام می شود

جهت استفاده از این سایت‌ها کافی‌ست تا فایل ورد خود را در سایت بارگذاری کرده و منتظر بمانید تا پردازش تبدیل فایل ورد به PDF کامل شود. پس از آن فایل PDF تولید شده را دانلود کرده و در سیستم خود ذخیره کنید. برای تبدیل فایل‌های ورد به PDF از طریق وب سایت‌ها و ابزارهای آنلاین، علاوه بر لپ‌ تاپ و کامپیوتر می‌توان از گوشی‌های هوشمند نیز استفاده کرد. از جمله سایت‌های آنلاین تبدیل ورد به پی‌دی‌اف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • pdf2doc.com
  • smallpdf.com
  • ilovepdf.com
  • freepdfconverter.com
  • sodapdf.com
  • online2pdf.com
  • pdf.online
  • cloudconvert.com
  • getlua.com
  • sejda.com
  • foxit.com

استفاده از نرم‌ افزارهای تبدیل ورد به PDF مخصوص گوشی‌های هوشمند

تبدیل word به pdf بدون نرم افزار | تبدیل ورد به پی دی اف آنلاین | تبدیل ورد به پی دی اف آنلاین رایگان

اگر قصد دارید تا با استفاده از گوشی هوشمند خود نسبت به تبدیل فایل‌های ورد به پی‌ دی‌ اف اقدام کنید، می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی را مورد استفاده قرار دهید. آنچه اهمیت دارد این است که اپلیکیشن‌های تبدیل ورد به PDF طراحی شده برای سیستم عامل اندروید با اپلیکیشن‌های طراحی شده برای سیستم عامل IOS متفاوت است. در صورتی که قصد تبدیل فایل ورد به PDF با استفاده از سیستم عامل اندروید را داشته باشید، می‌توانید نرم افزار Word to PDF Converter را مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از این نرم‌ افزار می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فایل ورد خود را به پی‌ دی‌ اف تبدیل کرده و در گوشی موبایل خود ذخیره کنید.

از دیگر اپلیکیشن‌های قابل استفاده برای تبدیل فایل ورد به پی‌ دی‌ اف در سیستم عامل اندروید می‌توان به نرم‌ افزار WPs Office نیز اشاره کرد.

چنانچه قصد دارید تا با استفاده از سیستم عامل IOS به تبدیل فایل‌های ورد به PDF بپردازید، باید از اپ‌ استور نرم‌ افزار Word to PDF را دانلود و نصب کنید. پس از این امر می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تبدیل فایل‌های ورد خود به PDF اقدام کنید.

استفاده از نرم‌ افزارهای تبدیل ورد به PDF مخصوص کامپیوتر

علاوه بر نرم‌ افزارهای تبدیل ورد به PDF طراحی شده برای گوشی‌های هوشمند، نمونه‌های مختلفی از این اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل ویندوز و دیگر سیستم عامل‌های رایج طراحی شده است. همانطور که اپلیکیشن‌های طراحی شده برای سیستم عامل اندروید با اپلیکیشن‌های طراحی شده برای سیستم عامل IOS متفاوت هستند، نرم‌ افزارهای تبدیل ورد به PDF طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس نیز با یک‌دیگر تفاوت دارد.

اپلیکیشن تبدیل ورد به PDF برای سیستم عامل ویندوز | آموزش تبدیل word به pdf

از دیگر نرم‌ افزارهای تبدیل ورد به PDF طراحی شده برای ویندوز می‌توان به نرم‌ افزار 2PDF اشاره کرد.

اپلیکیشن تبدیل ورد به PDF برای سیستم عامل مک | آموزش تبدیل word به pdf

افرادی که از سیستم عامل مک استفاده می‌کنند، جهت تبدیل فایل‌های ورد خود به PDF باید نرم‌ افزار LibreOffice را دانلود و اجرا کنید. سپس با استفاده از این نرم‌ افزار فایل ورد خود را به اجرا درآورده و از بین گزینه‌های موجود در نرم‌ افزار، گزینه‌ تبدیل ورد به پی‌ دی‌ اف را انتخاب کرده و اقدام به ذخیره کردن فایل ورد خود با فرمت PDF کنید. در بسیاری از موارد نرم‌ افزار LibreOffice به صورت پیش‌فرض بر روی سیستم عامل‌های مک وجود دارد.

اپلیکیشن تبدیل ورد به PDF برای سیستم عامل لینوکس | آموزش تبدیل word به pdf

ذخیره‌ مستقیم فایل در برنامه‌ Word با فرمت PDF

آموزش تبدیل word به pdf در یک چشم بر هم زدن!

یکی از رایج‌ترین فرمت‌های ذخیره‌ فایل‌های تصویری و متنی فرمت PDF است. زمانی که یک متن در فایل ورد نوشته شده و فونت و سایز آن تنظیم می‌شود، زمانی که بر روی همان سیستم اجرا می‌گردد فرمت آن کاملا شبیه به فرمت تنظیم شده برای آن در ابتداست. اما اگر همان فایل ورد بر روی سیستم دیگری اجرا شود، احتمال به هم ریختگی فونت‌ها، سایزها و یا تصاویر ذخیره شده در فایل ورد وجود دارد. از این بسیاری از افراد ترجیح می‌دهد تا فایل‌های ورد خود را به فرمت پی دی افPDF تبدیل کنند تا به این ترتیب اطلاعات موجود در فایل قفل شده و احتمال به هم ریختگی فایل و یا دست بردن در متن به صفر برسد. برای تبدیل فایل‌های ورد به PDF روش‌های مختلفی وجود داشته که از جمله این روش‌ها می‌توان به نرم‌ افزارها و سایت‌های تبدیل ورد به PDF اشاره کرد.

لیست قیمت : تعرفه کپی ارزان شیراز

شما برای تبدیل فایل‌های ورد خود به پی دی اف از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید؟ به نظرتان بهترین روش برای ذخیره فایل به صورت PDF چیست؟ شما تجربه کار با برنامه‌ها و یا بهره بردن از سایت‌های تبدیل فایل ورد به پی دی اف را داشته‌اید؟ از تجربیات، چالش‌ها و نظرات خود برای ما بنویسید و اگر این مقاله در زمینه آموزش تبدیل word به pdf برای شما کاربردی بود، حتما آن را با دوستانتان در میان بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید

 

دکمه بازگشت به بالا