عمومیکسب و کار برتر

مقایسه کیف پول های کول ولت اس و کول ولت پرو

طراحی مناسب
کول ولت اس همانند یک کارت اعتباری طراحی شده است. دارای یک صفحه نمایش کوچک و یک دکمه فیزیکی برای سهولت استفاده می‌باشد. کیف پول محکم و سبک بوده و همچنین ضد آب نیز می باشد.

قابلیت اتصال به دستگاه‌های موبایل

این کیف پول از طریق بولوتوث قابلیت اتصال به موبایل را دارد و کاربران می‌توانند به راحتی از طریق برنامه کیف پول خود را کنترل کنند و مواردی مانند کنترل موجودی، بررسی تراکنش‌ها، تایید‌ واریز و یا برداشت را انجام دهند.

کیف پول ارز دیجیتال یا به‌ عبارتی Cryptocurrency Wallet نوعی کیف پول است که ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی مختلف را تسهیل می‌کند و یکی از ابزار ضروری برای استفاده از ارزهای دیجیتال، داشتن کیف پول رمزارز است. در واقع استفاده از پتانسیل بازار کریپتو فقط محدود به خرید لجر نانو اس پلاس یا استفاده از زیرساخت فناوری آن نیست و ارزهای دیجیتال نیز همچون سایر پول‌ها نیازمند کیف پول برای نگه‌داری است

پشتیبانی از ارز‌های زیاد

کول ولت اس از همه ارز‌های اصلی و توکن‌های erc-۲۰ پشتیبانی می‌کند. از قابلیت استیکینگ برخوردار نیست. یعنی با نگهداری ارز‌های دیجیتال در این کیف پول شامل سود سالیانه نگهداری در آن نخواهید شد.

قیمت و ارزش
این کیف پول حدود ۹۹ دلار قیمت دارد که در مقایسه با کیف پول‌های رقیب با توجه به تعداد ارز‌های پشتیبانی شده در آن بهتر عمل کرده است.

اگر شما فعال حوزه ارزهای دیجیتال هستید؛ می توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

در کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس می‌تواند حدود 100 ارز را ذخیره کند. این کیف پول شبیه فلش مموری است

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید : چیست؟

طراحی مناسب
کیف پول سخت‌افزاری کول ولت پرو به اندازه یک کارت اعتباری می‌باشد که به راحتی می‌توان آن را حمل و استفاده کرد. دارای وزن ۶ گرم می‌باشد که از این نظر نیز نشان می‌دهد به راحتی می‌توان آن را در کیف پول‌های فیزیکی حمل کرد. این کیف پول همچنین خاصیت ضد آبی و نفوذی نیز دارد که این قابلیت موجب افزایش عمر آن نیز شده است.

ارز‌های قابل پشتیبانی و استیکینگ
کول ولت پرو یک کیف پول چند ارزی محسوب می‌شود که از تمامی توکن‌های ERC-۲۰ و TRC-۲۰ پشتیبانی می‌کند.  نسبت به کول ولت اس از ۴ ارز بیشتری به نام‌های WIN/JUST/WBTT/CHR نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توان در آن ارز‌های مانند ترون، پولکادات و کازماس را استیک کرد و شامل پاداش‌های سالیانه در ازای نگهداری آن‌ها در کیف پول شد.

قیمت
کول ولت پرو ۱۴۹ دلار است کاربران مقیم کشور‌های خارجی می‌توانند این کیف پول را از وبسایت کول ولت به آدرس به صورت مستقیم خریداری کنند. کاربران ایرانی نیز می‌توانند این کیف پول را از وبسایت ایرانیکارت با بهترین قیمت خریداری کنند.

عمر باتری
کول ولت پرو از یک باتری لیتیومی ۳V قابل شارژ تغذیه می‌شود که در حالت استند بای تا ۲-۳ ماه می‌تواند با شارز کامل باشد. کیف پول دارای یک شارژر است.

حتما بخوانبدledger

بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید | بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران | بهترین کیف پول ایرانی

کول ولت پرو CoolWallet Pro کول ولت اس CoolWallet S نام کیف پول
سخت افزاری سخت افزاری نوع کیف پول
توکن های BTC ، ETH ، LTC ، XRP ، XLM ، BNB ، USDT ، TRX ، ATOM ، DOT ، CHR ، Tezos ، Cardano ، ETH 2.0 و ERC20 BTC , BCH , XRP , ETH , LTC , ZEN , BNB , XLM , USDT , WETH ,KAG ,KAU ,JOY , ZEPR  All ERC20 Tokens ارزهای پشتیبانی کننده
دارد. درحال حاضر فقط ترون ، دات و اتم ندارد قابلیت استیکینگ
2-3 هفته 2-3 هفته عمر باتری
دارد دارد قابلیت اتصال بلوتوث
دارد. در نسخه های اندروید و IOS دارد. در نسخه های اندروید و IOS اپلیکیشن موبایل
149$ 99$ قیمت
اندازه کارت اعتباری (ضخامت 0.8 میلی متر) ، 6 گرم اندازه کارت اعتباری (ضخامت 0.8 میلی متر) ، 6 گرم اندازه
EAL 6+ دارای عنصر امن است EAL 5+ دارای عنصر امن است امنیت
باتری لیتیوم قابل شارژ (3 ولت ، 15 میلی آمپر ساعت) باتری لیتیوم قابل شارژ (3 ولت ، 15 میلی آمپر ساعت) قدرت

بیشتر بخوانید

 

دکمه بازگشت به بالا