عمومیکسب و کار برتر

مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

جدی نگرفتن این موضوع باعث میشود، خواسته ای که شما از اسپیکر خود دارید برآورده نشود. در حالی که بیشتر مدلهای معمولی اسپیکرها فقط به یک بلندگو محدود میشوند، مینی اسپیکر T&G مجهز به دو عدد اسپیکر است. با توجه به اینکه بیشتر وقت خود را صرف تلفن های همراه خود می کنیم، باتری به راحتی تخلیه می شود. به صورت کلی لوازم جانبی وسایلی هستند که میتوانند باعث راحتی بیشتر استفاده از وسیلهای خاص، اضافه کردن امکانات و قابلیتهای بیشتر به آن وسیله یا بهبود تجربه کاربری شوند. اندازه ضد آب بودن و توان صوتی هر اسپیکر پرتابل می تواند عاملی باشد که بخواهید این دستگاه را بخرید یا نه. سیستمهای صوتی برای تأمین توان خود به دو دسته تقسیم میشوند: یا مستقیم به برق متصل میشوند یا توان مدنظرشان را ازطریق اتصال به درگاه USB کامپیوتر تأمین میکنند و عموما دیگر به اتصال جک ۳.۵ میلیمتری نیازندارند. اسپیکرها دارای توان و ابعاد مختلفی هستند.

این اسپیکر ضد آب بلوتوثی به خصوص به جهت ابعاد مناسبی که از نظر حمل و جایگیری در کنار سایر وسایل شما دارد، گزینه مناسبی برای استفاده در تفریحات آبی و مکان هایی مانند استخر و همچنین ساحل و دریا بوده و از این رو توانسته است نظر کاربران فراوانی را به خود جلب کرده است. اسپیکرهای سقفی بلوتوثی قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث را دارا می باشند. بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2020 به لطف قابلیت حمل ، ماندگاری و کیفیت صدای خارق العاده ، برای هر دوستدار موسیقی دستگاهی ضروری است و درک اینکه چرا آنها به یک راه حل عالی برای طرفداران موسیقی تبدیل شده اند دشوار نیست. گوشهای انسان در درک فرکانسهای بالا مشکلی ندارد ولی در فرکانسهای پایین، مخصوصاً تشخیص جهت منبع صدا دقیق عمل نمیکند. نوع اول این اسپیکرها معروف به اسپیکرهای پیجینگ بوده که جهت اطلاع رسانی و پیج کردن و گاها پخش موزیک ملایم به کار می روند. دنای تولیدکننده برتر تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که علاوه بر تولید محصول، ارائه دهنده خدمات حرفهای مونتاژ اس ام دی، مونتاژ دی ای پی، تزریق پلاستیک، پرس ضربهای قطعات فلزی، برش و روکش ام دی اف طبق سفارش مشتری میباشد.

در حقیقت باید کاری انجام دهید تا سطوح صاف و سخت تبدیل به سطوح ناهموار شوند.(به عنوان مثال استفاده از تپینه یا استفاده از کارتن تخم مرغ که معمولا این مورد در مکان هایی که به ضبط صدا می پردازند استفاده می شود) .البته اگر با صدا کمی آشنا باشید باید بدانید که اکثر وسایل داخل خانه مانند مبلمان، پرده، فرش یا حتی گلدان ها تا حدود زیادی می تواند باعث جلوگیری از به وجود آمدن پژواک شود. اسپیکرها بخش اصلی سیستم های صوتی بوده که وظیفه پخش صدا را به عهده دارند. مدل رایج مورد استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری از نوع اسپیکر سقفی بوده که خود شامل دو نوع اصلی می باشند. با توجه به نکاتی که گفته شد، تجهیزات استفاده شده در باندهای اکتیو به صورت کامل با هم هماهنگ بوده که همین هماهنگی میان قطعات باعث دریافت بهترین نتیجه و خروجی خواهد شد. یکی از مهمترین موارد در کیفیت خروجی این اسپیکرها قطر و عمق آنها می باشد که هر چه بیشتر باشد، هم از لحاظ قدرت و هم کیفیت و تفکیک صدا، دارای خروجی بهتری نیز بوده است.

بنابراین شما هم در این زمینه باید از افرادی که تبحر کافی در این زمینه را دارند کمک بگیرید تا بتوانید با انتخاب آمپلی فایر مناسب بهترین خروجی و صدا را از باند پسیو دریافت کنید. اسپیکرهای حرفه ای هم در این زمینه تا حد بسیار خوبی نیاز شما را تأمین میکنند. امروز اسپیکرهای دسکتاپ در بیشتر کامپیوتر ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر صدایی دقیق و شفاف اولویتتان است، چارهای جز پرداخت هزینهی بیشتر برای خرید اسپیکرهای حرفهایتر یا سفارشیسازی اکولایزر در محیط ویندوز ندارید. البته در حال حاضر فقط مدل 65 اینچی آن قابل خرید است. بهطور مثال برای کسانی که ابعاد کوچک و قابلیت حمل بالا برایشان در اولویت قرار دارد، خرید اسپیکر بلوتوث کوچک میتواند انتخاب مناسبی باشد؛ در مقابل اگر میخواهید در فضای منزل خود صدایی شفاف و فراگیر را تجربه کنید، بهتر است فکر خرید بلندگو ارزانقیمت را از سر خود بیرون کنید و به دنبال خرید اسپیکر چند تیکه و قدرتمند باشید. بر عکس باند پسیو که وزن کمتری داشت، باند اکتیو به خاطر داشتن یک آمپلی فایر داخلی که بسته به نوع آن متفاوت است، دارای وزن بیشتری بوده و حمل و نقل آن سخت تر است به همین دلیل شاید نتوانید آن را به راحتی جابهجا کنید.

منبع:

مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

دکمه بازگشت به بالا