عمومیکسب و کار برتر

مدل‌های تیشرت مردانه مناسب برای هوای گرم

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

اگه تو منطقه ی گرم زندگی میکنین ، درک میکنیم که این روز ها گرما چقدر اذیت کننده میباشد و در این روز های گرم انتخاب یک تیشرت مناسب که باعث بشه زیاد گرم نشین چقدر واجبه . در این نوشته با هم پنج نوع تیشرت مردانه که میتونه این تابستان شمارو هم شیک و هم خنک نگه داره رو معرفی میکنیم .

همیشه مجبور نیستین که واسه پوشیدن کتان صاحب یک کشتی باشین ? ، ولی ضرری هم نداره . تیشرت های کتان یا ترکیبی از کتان و پنبه باعث میشه که هم جذاب و هم خنک باشین . این تیشرت ها هم کم وزن هستن و هم الیاف آن باعث میشه که هوا بخوبی جریان داشته باشه و خیلی زود خشک میشن و مناسب آقایونی میباشد که در روز های گرم خیلی عرق میکنن . نکته ی مهم اینجا پیدا کردن یک تیشرت با کیفیت میباشد .

برای اینکه بهتر بنظر برسین میتونین این تیشرت هارو با شلوار های جین و با کتان Slim Fit بپوشین و یا برای ترکیب چند لباس میتونین این تیشرتو از زیر یک تیشرت یقه گرد و یا با کاپشن چرمی در رنگ متضاد بپوشین تا یک استایل متفاوت داشته باشین .

شاید تو کمدتون پیراهن بدون یقه ی دکمه دار داشته باشین ولی برادر بدون آستین آن خیلی واسه تابستون عالی هستش . این تابستون میتونین این نوع تیشرت هارو تو بیشتر برند ها ببینین . البته توصیه میکنیم رنگ های سفید و کرمی رو فقط اونایی که بدن رو فرم تری دارند و شکمشون رو فرمه بپوشین ولی برای بقیه ی اونایی که کمی اضافه وزن دارن طرح هایی با رنگ های سیاه و یا سرمه ای عالی میشه.

میتونین یکی از اینارو با شلوار های جین Slim fit و یک جفت بوت بپوشین تا یک استایل خیلی شیک و مردانه داشته باشین و یا میتونین با یک شلوار کتان اسلیم و یک جفت کفش کتانی راحتی برای یک استایل پر از انرژی ست کنین .

از جیمز دین گرفته تا دیوید بکام ، یکی از تیشرت های مورد علاقشون تیشرت های سفید کلاسیک بوده و هست . البته این روز ها شما مجبور نیستین که تیشرت سفید رو فقط با شلوارجین و کاپشن چرمی بپوشین ( با اینکه هیچ مانعی نداره ) . یکی ازاستایل های محبوب این فصل ، کلا سفید میباشد . برای مثال میتونین یک تیشرت سفید یفه گرد رو با یک شلوارجین که به دقت انتخاب شده ست کنین و این تابستان یک استایل منحصر بفرد و شیک داشته باشین .

البته یک جایگزین مناسب برای روز های کمی سرد و یا بارانی ، پوشیدن تیشرت سفید با یک کاپشن نازک چرم میباشد . این کار باعث میشه یک تعادل بین استایل کلاسیک و مدرن بوجود بیارین .

مگر اینکه یک پول مفت لاتاری برنده شده باشین ، لزومی نداره که واسه لباس های سفیدتون سراغ برند هایی مثل  یا برین ، با اینکه این حقیقت رو نمیشه فراموش کرد که این دو برند یکی از بهترین های دنیای مد هستن .  بجاش میتونین نگاهی به برند هایی مثل  بندازین . این برند ها نه تنها قیمت مناسبی دارن ، به کیفیت و نوآوری محصولات خود هم توجه زیادی دارند . پس نگران نباشین ، اگه این برند هارو انتخاب کنین این تابستون یک استایل تر و تازه و زیبا خواهید داشت .از طرف دیگه برند هایی مثل و  مفهوم تیشرت های لاکشری رو متحول کرده اند و سعی میکنن از بهترین و مرغوب ترین پنبه ها و ترکیبی از الیاف استفاده کنند .

درسته که پوشیدن تیشرت های طرحدار و فلورال شاید در نگاه اول واسه بیشتر آقایون غیر ممکن بنظر برسه ولی بطور باور نکردنی آسونه . میتونین با یک شلوارک جین و یا یک شلوارجین راحت بپوشین تا یک استایل زیبای تابستانی داشته باشین . همچنین میتونین با یک کت مردانه بپوشین تا یک استایل شیک و مدرن داشته باشین .

در مورد طرح های محبوب هم میتونین از تیشرت های طرح های فلورال گرفته تا تیشرت هایی که شکل های هندسی روی آن هستند و حتی طرح های بوهویی استفاده کنین ومطمئنا یک استایل منحصر بفرد و متفاوت از اطرافیانتون که زیاد به تیشرت های راه راه عادت کرده اند خواهید داشت .

مطئنا تیشرت یکی از لباس های ضروری هر مرد میباشد که با کمی تغییر در شکل و ظاهر آن میتونه به شما یک استایل کلاسیک و یا یک استایل پر انرژی و راحت بده ، حالا انتخاب با خودتونه که کدوم استایلو این تابستون واسه خودتون انتخاب کنین . منتظریم در قسمت نظرات استایل مورد علاقه ی شما رو هم بدونیم .

 

شما این تابستان کدام مدل تیشرت رو دوست داخرید تیشرت رونق زیادی در تقریبا اکثر فصل های سال دارد. با این دسته از پیراهن ها روزمرگی های تابستان خود را  به راحتی طی کنید و توجه داشته باشید که تی شرت مردانه نقش بسیار مهمی در استایل دارد و حس راحتی می بخشد .

آقایان به دلیل گرما و برای ساخت استایل تابستانه مورد علافه خود به دنبال این تی شرت ها می روند که بنابراین محبوب ترین لباس های فصل تابستان هستند .

در ادامه این مطلب چند مورد از بهترین استایل های تابستانه را بررسی خواهیم کرد .

ست شلوار جین و تی شرت اور سایز مردانه

تی شرت های اور سایز همراه با شلوار جین روشن یک ترکیب بسیار عالی برای استایل های تابستانه است .

این مدل تی شرت های لانگ ساده امروزه بسیار طرفدار دارد که برای افراد زیر ۳۰ سال گزینه مناسبی است .

شلوار روشن و تی شرت نخی مردانه

برای ترکیب تی شرت های یقه دار نخی  با یک شلوار بهترین گزینه شلوار های رنگ روشن مثل فیلی ، یخی و کرم و… است .

شلوار سرمه ای و تی شرت آبی

پیشنهاد می شود در تابستان از رنگ ها روشن استفاده کنید چرا که رنگ تیره گرمای بیشتری را به خود جذب می کند اما اگر به رنگ های تیره علاقه دارید شلوار سرمه می تواند گزینه خوبی باشد و برای دیگر آِتم های استایل یک

تی شرت آّبی روشن می تواند استایل را جذاب تر کند .

شلوار جین و تی شرت یقه گرد مردانه

اگر بالاتنه شما ظریف و لاغر است پیشنهاد می شود از تی شرت های یقه گرد استفاده کنید زیرا این تی شرت ها بالاتنه را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می دهد و رایج ترین و بهترین تی شرت برای آّقایان تیشرت یقه گرد است .

برای یک استایل اسپورت پسرانه پیشنهاد می شود از این تی شرت ها با شلوار های جین استفاده شود و حتی از جین های کاغذی هم برای راحت تر و خنک تر بودن استفاده کنید .

شلوار اسلش و تیشرت های طرح دار 

یکی از آیتم هایی که در استایل تابستانه نقش مهم و پرطرفداری دارد تی شرت های طرح دار می باشد که با ست کردن این تیشرت و یک شلوار اسلش و کتانی اسپورت می توان یک استایل فوق العاده را به همراه داشته باشید .

تیشرت سفید و شلوار مشکی

برای یک استایل ساده اما بسیار جذاب می توانید شلوار مشکی را همراه

تی شرت سفید یقه گرد بپوشید و برای حرفه ای تر شدن این استایل از یک کتانی سفید استفاده کنید .

از این استایل برای .دورهمی های دوستانه ، خانوادگی و روزمرگی ها استفاده می کنند .

برای ساخت یک استایل اسپورت همین استایل را پیشنهاد می کنیم اما قد شلوار تا مچ پا یا ۱ الی ۲ سانت بالاتر از مچ باشد .

 شلوار رسمی با رنگ روشن و تی شرت تیره

لازم نیست حتما همه لباس ها رنگ روشن باشد و همینکه تعادل را رعایت کنید برای داشتن یک استایل جذاب تابستانی عالی است .

 شلوار کتان و تیشرت پولوشرت

پولوشرت های مردانه یک انتخاب جذاب برای استایل های تابستانه هستند .

انتخاب بی نظیر شما ست یک کتانی سفید و پولوشرت به همراه شلوار کتان یا جین است و اما اگر علاقه دارید استایل شما رسمی تر باشد می توانید به جای جین یا کتان از شلوار های پارچه ای با سک کت اسپورت استفاده کنید.

شلوار های رنگی با تیشرت مردانه

اگر به رنگ های تیره علافه مند نیستید و می خواهید استایلی بارنگ های روشن داشته باشید پیشنهاد می شود از یک شلوار کتان رنگی در کنا تی شرت ساده مردانه استفاده کنید و شک نکنید تابستان بهترین انتخاب برای این استایل است .

در صورتی که تمایل داشتید از شلوار هایی با رنگ تیره استفاده کنید تی شرت های رنگ روشن مثل رنگ طوسی و کرمی و…. مناسب است .

شلوار کتان روشن و پیراهن هاوایی

یکی از پر طرفدارترین های پیراهن های تابستانه پیراهن های هاوایی است که شامل طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد . پیراهن هاوایی را می توانید با یک شلوار کتا با رنگ روشن ترکیب کنید و شک نداشته باشید یکی از استایل های جذاب و بی نظیر تابستان را دارید .

رنگ هایی که مناسب استایل های تابستانه است

از لباس های تنگ و چسبان در استایل های تابستانه باید خودداری کرد و همچنین توصیه میکنیم در فصل تابستان رنگ های روشن (سفید ، کرم، آبی ،لیمویی و…)را جایگزین رنگ های تیره کنید زیرا رنگ های تیره گرمای بیشتری را جذب می کند .

برای فصل تابستان چه پارچه ای توصیه می شود ؟

علاوه بر خنک بودن و سبک بودن ، جریان هوا  نیز اهمیت زیادی دارد تا به خوبی بتواند هوا را از خود عبور دهد .

تبادل هوا در میان بافت های پارچه نخی به راحتی صورت می گیرد و بدین دلیل مناسب ترین پارچه ، پاتابستان و فشن همیشه همراه هم می‌آیند و این خبری خوش برای آقایان شیک‌پوش است. فصل تابستان و گرم شدن هوا زمان مناسبی برای انتخاب ست لباس مردانه تابستانه جدید است تا ظاهر شما را درخشان تر از همیشه نماید. دانستن نکاتی که طراحان مد و فشن توجه زیادی به آن‌ها می‌کنند با به خرج دادن کمی ذوق و سلیقه استایل تابستانه شما را جذاب‌تر از هر زمان می‌کند. اگر هنوز ست تابستانه مردانه برای خود پیدا نکرده‌اید، این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. در این مقاله از بانی‌مگ قصد داریم تا ۱۰ پیشنهاد جذاب برای انتخاب تیپ تابستانه مردانه ۲۰۲۱ به شما ارائه دهیم.

استایل تابستانه باید خنک باشد!

مهمترین نکته در انتخاب ست لباس مردانه تابستانه، توجه به خنکی و راحتی لباس‌ها است. بی‌شک کسی نمی‌خواهد در روزهای گرم تابستان لباسی بپوشد که موجب تعریق بیش‌ از حد بدن شود و معمولاً این اتفاق به دلیل کم‌توجهی به جنس پارچۀ لباس صورت می‌گیرد. قبل از آنکه ست تابستانه مردانه خود را انتخاب نمایید، به جنس لباس توجه کنید؛ به‌عنوان مثال اگر طرفدار پروپاقرص پیراهن‌ جین مردانه هستید، می‌توانید پیراهن‌های جین تابستانه را انتخاب کنید که از پارچه‌های خنکِ طرح جین ساخته می‌شوند.

سعی کنید لایه لایه لباس نپوشید!

پوشیدن لباس‌ به سبک لایه لایه، یکی از نکاتی است که در تابستان باید از آن پرهیز کنید. پوشیدن چند لایه لباس در روزهای گرم تابستان موجب بالا رفتن حرارت بدن می‌شود و در نتیجه زودتر عرق می‌کنید و احساس خوشایندی نخواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم در تابستان لایه لایه لباس پوشیدن را فراموش کنید اما اگر ترجیح می‌دهید سبک همیشگی لباس پوشیدنتان را در تابستان نیز داشته باشید، سعی کنید حتماً در لایه زیرین لباس‌ها از لباس سفید رنگ استفاده کنید تا گرما را به خود جذب نکند.

به سبک مونوکروم لباس بپوشید!

یکی از پیشنهاد‌های جذاب برای داشتن تیپ تابستانه لاکچری مردانه الهام گرفتن از سبک مونوکروم در لباس پوشیدن است. استایل مونوکروم به سبکی از لباس پوشیدن گفته می‌شود که در آن لباس‌های یک رنگ یا سایه‌های مختلف یک رنگ را بپوشید. این سبک لباس پوشیدن تیپ تابستانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند و اگر لباس‌ها و رنگشان را به‌درستی انتخاب نمایید، در همۀ جمع‌ها درخشان ظاهر خواهید شد.

اضافه کردن ساعت لوکس مردانه به استایل مونوکروم شما جلوه زیبایی می‌بخشید و تیپ لاکچری شما را تکمیل می‌کند. اگر می‌خواهید دربارۀ استایل مونوکروم بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «» را در بانی‌مگ مطالعه نمایید.

تیشرت، عضو جدانشدنی تیپ اسپرت تابستانه مردانه!

تی‌شرت به‌عنوان یک آیتم جذاب در استایل مردانه با فرارسیدن روزهای گرم سال نقش اصلی جذابیت تیپ تابستانی شیک مردانه را ایفا می‌نماید. اگر در تابستان به دنبال لباسی راحت هستید، حتماً بپوشید تا راحتی را در کنار جذابیت تجربه کنید. انواع تیشرت یقه‌گرد، یقه‌هفت، پولوشرت و … در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع شیک را می‌توانید با شلوار‌های کتان و جین و حتی شلوارهای پارچه‌ای بپوشید و در تابستان بدرخشید.

یکی از ست‌های جذاب تابستانه مردانه، ترکیب تی‌شرت یا پولوشرت سفید با کتانی سفید و شلوار جین و کتان است؛ این ترکیب زیبا، گزینه جذابی برای تیپ اسپرت تابستانه مردانه به‌حساب می‌آید و شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد. فراموش نکنید که ساعت و عینک بهترین اکسسوری‌های مورد استفاده برای تکمیل این استایل خواهند بود.

شلوار پارچه‌ ای و تیپ تابستانه مردانه!

دهۀ ۶۰ در ایران زمان درخشان شلوارهای پارچه‌ای بود که طرفداران بسیاری میان جوانان پیدا نمود. پس از گذشت سه دهه، مدل‌های جدید شلوار پارچه‌ای مجدد به یک لباس خاص میان جوانان تبدیل شده و طرفداران بسیاری پیدا نموده است. اگر تا امروز از شلوار پارچه‌ای استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن تیپ کلاسیک مردانه تابستانی حتماً از مدل‌های جذاب این استفاده نمایید.

زمان پیروی از قواعد سخت در دنیای مد و فشن به پایان رسیده و امروزه می‌توانید جسورانه دست به انتخاب بزنید. برای تیپ کلاسیک تابستانه خود از ترکیب شلوار پارچه‌ای دمپا جذب، پولوشرت و کفش کالجی استفاده کنید تا انتخاب جسورانۀ خود را به رخ بکشید؛ همچنین به همراه شلوار پارچه ای از تی‌شرت‌های ساده و انواع پیراهن مردانه تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

شلوار جین تابستانه بپوشید!

شلوار جین لباسی پرطرفدار میان جوانان شیک‌پوش است. طراحان لباس برای آنکه طرفداران شلوار جین در فصل تابستان نیز بتوانند از این لباس شیک استفاده کنند، مدل‌های راحت‌تر آن‌ها را که معمولاً با پارچه‌های نازک‌تر ساخته می‌شوند، وارد بازار می‌کنند. فصل تابستان زمان مناسبی برای پوشیدن یک تیشرت سفید شیک به همراه شلوار جین و کتانی است؛ برای تکمیل این استایل تابستانه پیشنهاد می‌کنیم عینک را به‌عنوان اکسسوری به استایل خود اضافه نمایید.

زمان هنرنمایی پیراهن هاوایی رسیده!

پیراهن‌های فلورال یا همان هاوایی در این سال‌های اخیر میان آقایان محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. این پیراهن‌ها به دلیل طرح‌های جذابی که دارند، گزینۀ ایده آلی برای درخشش در تابستان هستند. این پیراهن‌ها به دلیل جنس خنکی که دارند به پیراهن‌های تابستانه نیز معروف هستند و احساس خنکی، راحتی و جذابیت را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این پیراهن‌ها را با شلوارهای کتان، پارچه‌ای و جین به زیبایی می‌توانید ترکیب نمایید. ترکیب پیراهن هاوایی با شلوارک مردانه، انتخابی مناسب برای حضور در ساحل دریا است که این مسئله سبب شده این پیراهن‌ها، نام پیراهن ساحلی را نیز به خود بگیرند. اگر تاکنون از این پیراهن جذاب در استایل خود استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیراهن هاوایی را در تیپ تابستانه ۲۰۲۱ خود امتحان نمایید.

جذابیت پیراهن سفید مردانه را فراموش نکنید!

تصور کنید که فصل تابستان باشد و شما به دنبال لباسی خنک و جذاب باشید؛ به نظر شما چه چیزی درخشان تر و جذاب‌تر از پیراهن‌های سفید می‌تواند خنکی تیپ تابستانه مردانه را تضمین کند؟ پیراهن‌های سفید مردانه همیشه به‌عنوان یک انتخاب خاص می‌توانند جذابیت استایل مردانه را دوچندان کنند. تفاوتی ندارد که برای استایل کژوال یا استایل رسمی از این پیراهن استفاده کنید؛ پیراهن سفید خنکی و زیبایی را برای شما به همراه دارد.

از پیراهن سفید به‌عنوان لباس رسمی تابستانه مردانه می‌توانید استفاده نمایید؛ برای کامل کردن تیپ رسمی تابستانه خود، می‌توانید شلوار پارچه ای یا کتان را به همراه کفش‌های رسمی و تابستانه مردانه با پیراهن سفید ترکیب نمایید.

روزهای تابستان را با عینک آفتابی تماشا کنید!

عینک آفتابی، یک اکسسوری جذاب برای فصل تابستان است. اگر جزئیات استایل برای شما اهمیت دارند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً در روزهای پرنور تابستان از عینک آفتابی استفاده نمایید تا بدرخشید. برای انتخاب عینک مناسب صورتتان می‌توانید مقالۀ را مطالعه بفرمایید. روزهای تابستان را از پشت شیشه‌های زیبای عینک آفتابی خود تماشا کنید تا در عین جذابیت، از چشمانتان در برابر نور شدید آفتاب محافظت نمایید.

در این مقاله تلاش کردیم تا ۱۰ پیشنهاد جذاب برای انتخاب تیپ تابستانه مردانه ۲۰۲۱ را به شما ارائه دهیم. شما برای انتخاب استایل تی‌شرت مردانه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین لباس‌های مردانه برای فصل تابستان به‌شمار می‌رود. در گذشته تی‌شرت مردانه به عنوان یک نوع لباس زیر مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما امروزه خود بخشی از صنعت مد و پوشاک مردانه را شکل می‌دهد. شما با پوشیدن تی‌شرت‌های انتخابی‌تان، مانند هر لباس دیگری که به تن میکنید، سبک و استایل شخصی‌ خود را به دیگران نشان دهید. در این مقاله، با ارائه راهنمای خرید تی‌شرت مردانه ویژه تابستان 1402، به شما کمک میکنیم تا دفعه بعد که نیاز به یک تیشرت داشتید، خرید هوشمندانه‌تری را تجربه کنید.

انتخاب و خرید تی‌شرت مردانه تابستانه

همانطور که گفته شد، تی‌شرت در گذشته تنها به عنوان یک نوع لباس زیر مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما امروزه کاربرد آن کاملاً متفاوت است و حتی به عنوان لباس در میهمانی‌های غیر‌رسمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های شاخص تی‌شرت این است که می‌تواند با موقعیت‌های مختلف منطبق شود. این بدین معناست که مردان می‌توانند با پوشیدن تی‌شرت در موقعیت‌های گوناگون حاضر شوند. تی‌شرت را می‌توانید با یک شلوار جین ست کنید و یا با کت و شلوارهای اسپرت بپوشید. این پوشش هم برای مناسب‌های نیمه‌رسمی مناسب است و هم برای حاضر شدن در یک دورهمی دوستانه و یا پیاده روی روزانه. حتی انواع متفاوتی از تی‌شرت تولید می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در سالن ورزش به تن کنید و یا برای استراحت در رختخواب استفاده کنید.

خرید تی‌شرت مستلزم در نظر گرفتن چندین فاکتور مهم مثل رنگ، سایز، سن و شرایط فیزیکی است. بدون رعایت این موارد ممکن است انتخاب اشتباهی انجام دهید. نوع پوشش شما معرف شماست، بنابراین اگر می‌خواهید در این تابستان با استایلی جذاب و بهتر از همیشه ظاهر شوید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این راهنما را ادامه دهید.

فاکتورهای مهم خرید تیشرت مردانه ویژه تابستان

رنگ تیشرت مردانه تابستانه

انتخاب رنگ کاملا بستگی به سلیقه شما دارد اما در این میان برای انتخاب تیشرت مردانه تابستانه رنگ‌های روشنی همچون سبز، آبی، کرم و سفید بهترین‌ رنگ‌ها شناخته می‌شوند. در واقع این رنگ‌ها می‌توانند تحمل روزهای گرم تابستان را برای شما راحتتر کنند. اگر عاشق پوشیدن رنگ‌های تیره هستید باید گفت رنگ‌های سرمه‌ای و ذغالی نسبت به مشکی جذب گرمای کمتری دارند. در صورتی‌که در طول روزهای تابستان ساعات زیادی را زیر نور مستقیم آفتاب سپری می‌کنید، توصیه میشود که تی‌شرت‌هایی با رنگ روشن تهیه کنید، در غیر اینصورت تحمل گرمای هوا برای شما سخت خواهد بود.

در صورتی که در حال فاصله گرفتن از سنین جوانی هستید و یا اینکه نقش مدیریتی را برعهده دارید بهتر است رنگ‌هایی که قدرت بیشتری از شما نمایش می‌دهند را انتخاب کنید. به عنوان مثال در محل کار، رنگ‌هایی مثل زرد و صورتی مناسب سن و جایگاه شغلی شما نیستند. البته شما می‌توانید در چنین محیطی تیشرت‌های با رنگ روشن بپوشید. مثلاً تی‌شرت با رنگ سفید گزینه ایده‌آلی است.

در روزهای تابستان تیشرت مردانه سفید رنگ بهترین راه حل برای مقابله با گرمای هوا خواهد بود. تی‌شرت با رنگ سفید نور خورشید را کمتر از سایر رنگها جذب میکند و سبب شود گرمای کمتری را حس کنید.

در صورتی که قصد دارید تی‌شرت‌های تابستانه‌ای که می‌خرید را در محیط کار بپوشید، می‌توانید مطابق با قوانین پوشش در محل کار نسبت به انتخاب رنگ تی‌شرت اقدام کنید. اگر در این مورد انتخاب آزادانه‌ای دارید جسورانه‌تر عمل کنید و رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید.

همچنین اگر به رنگ‌های خنثی علاقه دارید رنگ طوسی را برای تیشرت تابستانه پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید که رنگ طوسی سبب می‌شود خوش هیکل‌تر دیده شوید.

نهایتا در کنار توجه به نکات گفته شده بهتر است رنگی را خریداری کنید که بیشتر میپسندید تا در طول روز و ساعاتی که مشغول فعالیت هستید حس بهتری داشته باشید.

از رنگ‌های همیشه مد کمک بگیرید

برخی از تی‌شرت‌های رنگی همواره محبوب و پرطرفدار هستند و به راحتی می‌توانید آن را برای امسال هم در لیست خریدهای خود قرار دهید. تی‌شرت‌های مردانه تابستانه با رنگ سفید، مشکی، طوسی، قرمز و آبی بیشترین طرفدار را دارند و رنگ‌های مورد علاقه مردان محسوب می‌شوند. در صورتی که فعالیت شغلی شما در زمینه‌هایی‌ست که پرانرژی بودن جزیی از آن است، به عنوان مثال اگر مربی ورزشی هستید و یا در مهد تدریس می‌کنید بهتر است انتخاب شما از میان رنگ‌های شادتر باشد. اگر میخواهید بیشتر در مورد اصول ست کردن رنگ‌های مختلف بدانید، میتوانید مقاله “” را مطالعه کنید.

کدام جنس پارچه برای تی‌شرت مردانه تابستانی مناسب است؟

فاکتور مهمی که باید هنگام انتخاب و خرید تیشرت مردانه تابستانه مدنظر قرار دهید، جنس تی‌شرت است. تیشرت‌های مردانه با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین با توجه به گرمای هوا لازم است تی‌شرت شما با پارچه مناسب فصل تابستان تهیه شده باشد. پیش از آن که قیمت تی‌شرت برای شما اهمیت داشته باشد، لازم است کیفیت پارچه آن را مدنظر قرار دهید. هرچه تی‌شرت از پارچه بهتری تهیه شده باشد دوام و عمر بیشتری خواهد داشت. در واقع جنس تیشرت مردانه مهم‌ترین ویژگی آن است. در فصل تابستان بهتر است تی‌شرتی بپوشید که از پارچه خنک تهیه شده. تیشرت نخی که پارچه آن عمدتاً از پنبه تشکیل شده بهترین گزینه برای خرید تیشرت مردانه تابستانه است.

در صورتی که قصد دارید به صورت آنلاین تیشرت خود را بخرید، حتماً درباره جنس پارچه آن بررسی لازم را انجام دهید. تیشرت‌های مردانه تمام نخ پنبه‌ای و یا سوپر پنبه که از حدود 20 درصد ویسکوز و 80 درصد پنبه تشکیل شده اند، از جمله تیشرت‌های تابستانه با قیمت مناسب، همراه با جنس مطلوب هستند.

بیشتر بخوانید: تولیدی تیشرت مردانه

تیشرت‌های نخی بهترین گزینه‌ای هستند که می‌توانید برای پوشش تابستانه انتخاب کنید. این تیشرت‌ها خنک، سبک و بسیار راحت هستند. ضمناً تیشرت‌های نخی تهویه بهتری دارند و از افزایش تعریق بدن جلوگیری می‌کنند. البته شما می‌توانید از تیشرت‌های با جنس‌های دیگر هم در تابستان استفاده کنید. از دیگر پارچه‌های مناسب تیشرت‌های تابستانه می‌توان به ژرسه که ترکیب پنبه و الیاف مصنوعی است، پیما (ضد پرز و چروک)، مرینو (پشم گوسفند) نخ و پنبه.

اگر مرتباً در تابستان تیشرت‌های خود را شستشو می‌دهید بهتر است تی‌شرت تابستانه خود را از جنس ژرسه انتخاب کنید. همچنین بافت این پارچه بسیار با دوام است و حالت خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. اگر زیاد عرق می‌کنید در تابستان بهتر است تی‌شرت از جنس مرینو بپوشید که ضد عرق است. یکی از مزیت‌های تی‌شرت‌های جنس مرینو این است که بوی عرق بدن را به خود جذب نمی‌کند.

بدترین انتخاب‌های شما در تابستان، تیشرت‌های با درصد فلامنت، لاکرا یا اسپان بالا هستند. این پارچه‌ها الیاف مصنوعی بیشتری در خود دارند و معمولا برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که چنین تی‌شرت‌هایی در فصل تابستان بپوشید زودتر عرق می‌کنید.

راهنمای خرید تی‌شرت تابستانه مردانه با توجه به استایل شخصی

اگر دقت کرده باشید تمام انواع لباس‌های مردانه و زنانه در طول گذر سال‌ها دچار تغییرات زیادی شده‌اند. تی‌شرت که یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین پوشاک مردانه است هم از این قاعده مستثنی نیست. در گذشته تی‌شرت شاید در یک یا دو مدل کلی تولید و عرضه می‌شد، اما امروز انواع مختلفی از آن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب و خرید یک تی‌شرت مردانه تابستانه، خاص استایل منحصربفرد خود را بسازید.

تیپ اسپرت تابستانی مردانه | تیپ تابستانه پسرانه بچه گانه | تیپ تابستانه لاکچری مردانه

با تی‌شرت یقه گرد شیک و ساده باشید

برای نخستین بار در ارتش آمریکا از تی‌شرت یقه گرد در تعداد بالا به عنوان بخشی از پوشش رسمی سربازان و افسران استفاده شد. بطور کلی به تن کردن تی‌شرت راحتی که یک یقه ساده دارد، خیلی بهتر از پوشیدن یک تی‌شرت با طرح شلوغ و یقه‌ای نامتعارف است. ضمن اینکه چنین تی‌شرتی را می‌توان در بیشتر موقعیت‌ها استفاده کرد. تی‌شرت‌های یقه گرد از جمله راحت‌ترین و خنک‌ترین انواع تی‌شرت تابستانه به شمار می‌روند.

احتمالاً فکر می‌کنید هرچه یقه تی‌شرت بازتر باشد در تابستان احساس بهتری خواهید داشت، اما ماجرا کاملاً برعکس است. در روزهای گرم تابستان، بهترین بالاپوشی که می‌توانید به تن کنید، تی‌شرت یقه گرد مردانه است. تی‌شرت‌های یقه گرد را بیشتر به مردانی توصیه می‌کنیم که بالاتنه ظریفی دارند، چون یقه گرد سبب می‌شود بالاتنه و سرشانه این گروه عریض‌تر از حالت طبیعی به نظر برسد. اگر به خوبی دقت کرده باشید اکثر ورزشکاران و همچنین مردانی که قصد دارند بالا تنه خود را ورزیده نشان دهند،
تی‌شرت یقه گرد به تن می‌کنند.

تی‌شرت یقه هفت مناسب کسانی که می‌خواهند لاغرتر دیده شوند

آیا میدانستید که با پوشیدن یک تی‌شرت تابستانه یقه هفت لاغرتر به نظر می‌رسید؟ این حقیقت است که تی‌شرت‌های یقه هفت به اندازه تی‌شرت‌های یقه گرد جذاب نیستند و یا مانند آن‌ها مورد استقبال قرار نمی‌گیرند، ولی شک نکنید که طراحان لباس دلیل خوبی برای طراحی و تولید این لباس مردانه دارند. تی شرت های یقه هفت، برای مردان و پسرانی مناسب هستند که بالاتنه بزرگ یا اصطلاحاً دُرشت دارند. شکل هفتی یقه در این تی‌شرت‌های مردانه سبب می‌شود بالاتنه درشت مردان کوچک‌تر یا جمع و جورتر به نظر برسد.

هرچه یقه و فرم هفتی شکل آن عریض‌تر باشد، اندام و صورت کسی که آن را به تن کرده کوچک‌تر به نظر میرسد. در واقع تی‌شرت با یقه هفت توجه و نگاه مخاطب را از روی صورت دور می‌کند. اما تی‌شرت یقه هفتی برای همه مناسب نیست. در صورتی که بالاتنه شما صاف و بدون برجستگی است، توصیه نمی‌کنیم تی‌شرت یقه هفت بپوشید.

دیگر خاصیت تی‌شرت مردانه یقه هفت این است که قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. اگر کوتاه قد هستید بهتر است بجای تی‌شرت یقه گرد، مدل یقه هفت را به تن کنید تا قد بلندتر به نظر برسید.

تی‌شرت مردانه مناسب برای کسانی که شانه افتاده دارند

تابستان امسال دیگر اشتباه خرید نکنید. شرط اول پوشیدن تی‌شرت سلیقه شخصی شما و بعد راحتی آن است. در صورتی که شانه‌های چندان پهنی ندارید و حالتی افتاده دارند، بهتر است حتماً تی‌شرتی بپوشید که یقه دارد. تی‌شرت تابستانه یقه‌دار می‌تواند عیب‌های بالاتنه شما را مخفی کند. همچنین تی‌شرت‌های یقه‌دار برای مردانی که گردن بلندتری دارند، مناسب هستند. از انواع یقه می‌توان به یقه دکمه‌دار، U شکل و کانتونایی اشاره کرد.

تی‌شرت مردانه تابستانی چاپی

مارلون براندو اولین کسی بود که با پوشیدن یک تیشرت ساده در فیلم «اتوبوسی به نام هوس»، پوشیدن آن را در آمریکا رواج داد. ولی تیشرت‌های طرح‌دار به اندازه تیشرت‌های ساده عمر طولانی ندارند و زمان استفاده از این نوع تیشرت‌ها به دهه 60 بر می‌گردد. یعنی زمانی که همه دنیا درپی اعتراضات سیاسی به بورژوازی که دنیا را فتح می‌کرد، برای پشتیبانی از افکار چپ تیشرت‌هایی با طرح چه گوارا به تن می کردند.

اما امروز پوشیدن تیشرت‌های چاپی دیگر بسیار رایج شده و کمتر کسی است که چندین تی‌شرت طرح‌دار در کمد لباس‌های خود نداشته باشد. فقط کافیست کمی زمان بگذارید و طرح موردنظر و دوست‌داشتنی خود را در گوگل جستجو کنید. سراغ یکی از مغازه‌های چاپ عکس روی تیشرت بروید و عکس ذخیره شده را در اختیار آن‌ها قرار دهید. در کمترین زمان ممکن می‌توانند طرح مورد نظرتان را روی آن چاپ کنند.

یکی از مزیت‌های پوشیدن تی‌شرت مردانه تابستانه چاپی خودتان این هست که نمونه آن در بازار موجود نیست. چون شما تی‌شرتی می‌پوشید که طرحش را خود انتخاب کردید. ضمناً خوب است بدانید که هزینه داشتن چنین تی‌شرتی میتواند پایین‌تر از خرید تی‌شرت‌های چاپی موجود در بازار باشد.

تی‌شرت‌های تابستانه طرفداری

بسیاری از تیشرت‌های تابستانه‌ای که در سال جاری وارد بازار می‌شوند دارای طرح سلبریتی، ورزشکاران و بازیگران هستند. از طرح معروف هایزنبرگ سریال «برکینگ بد» که رکورد پوشاندن آن مساحت 50-40 سانتی متر مربع روی تیشرت‌ها را در چند سال گذشته به خود اختصاص داده تا طرح تی‌شرت شلدون – شخصیت سریال بیگ بنگ تئوری – که با به تن کردن حدود 65 مدل تی‌شرت متفاوت رکورددار طرح برای فروشگاه‌های عرضه کننده تی‌شرت‌های طرح‌دار است.

دوستداران دنیای فوتبال هم در این دایره قرار دارند. تی‌شرت‌هایی متنوع با طرح شعار هواداران هر تیم هر سال روانه بازار می‌شوند که فروش فوق‌العاده‌ای دارند. فرقی نمی‌کند شما طرفدار کدام یک از این گروه‌ها باشید، در هر صورت تابستان امسال انتخاب‌های متنوع زیادی برای خرید تیشرت مردانه تابستانی خواهید داشت.

برند تی‌شرت مردانه تابستانه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید تی‌شرت مردانه برند محصول میباشد. خیلی از مردان درباره اینکه تی‌شرتی که به تن می‌کنند، کجا تولید شده، حساسیت زیادی دارند و فکر می‌کنند در صورتی که هزینه زیادی برای تی‌شرت می‌پردازند، بنابراین باید حتما از برندی اروپایی و تولید یکی از کشورهای اروپا باشد. خوب است همینجا نکته‌ای را به شما بگوییم که بسیاری از تولیدات ایرانی می‌توانند کیفیتی مشابه محصولات خارجی و حتی بیش از آن‌ها داشته باشند.

این قانون نیست که هر چیز باکیفیتی خارجی و ساخت اروپا و آمریکا باشد. در خصوص مواد اولیه، آمریکا، پاکستان، چین و هندوستان در زمینه تولید نخ و پنبه کشورهای برتر شناخته می‌شوند. بنابراین اگر از این به بعد با برندهای پاکستانی و هندی روبرو شدید خوشحال شوید، چراکه در حال خرید یک محصول باکیفیت هستید.

نکاتی درمورد پوشیدن تی‌شرت مردانه تابستانی

پوشیدن هر لباسی اصول و قواعدی دارد و تی‌شرت مردانه نیز قوانین خاص خود را دارد. اگر زیر تی‌شرت مردانه لباس زیر همچون زیرپوش، آستین حلقه‌ای و هر چیز دیگری بپوشید کاملاً وجهه خودتان را جلوی بقیه خراب خواهید کرد. در مقابل اگر یک تی‌شرت را زیر یک پیراهن مردانه که برخی یا تمام دکمه های باز بپوشید، به شما قول می‌دهیم چند برابر شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

البته همانطور که میدانید این استایل بیشتر مناسب بهار و بخشی از پاییز است تا تابستان. در مورد این استایل به عنوان مثال توصیه ما این است برای شروع یک تی‌شرت طوسی را با پیراهن مورد نظرتان ست کنید. چون این رنگ تی‌شرت قابلیت ست شدن با هر مدل پیراهنی را دارد. به تن کردن تی‌شرت با طرح گرافیکی زیر یک پیراهن جین پیشنهاد دیگر ما به شماست. اگر در سنین جوانی هستید ایجاد استایل با چنین ست جذابی را از دست ندهید.

کیفیت تیشرت مردانه

یکی از نکاتی که در هنگام خرید تی‌شرت تابستانه باید به آن توجه کافی داشته باشید، کیفیت محصول است. برخلاف تصور عموم ضخامت بیشتر پارچه تی‌شرت به معنای کیفیت بیشتر آن نیست. یک تیشرت باکیفیت سبب تعریق زیاد نمی‌شود، بو نمی‌گیرد و تغییر حالت نمی‌دهد.

جمع بندی

یکی از آیتم‌های پرطرفدار پوشاک آقایان است. شما می‌توانید در فصل تابستان با استفاده از راهنمای خرید تیشرت مردانه تابستانی خرید بهتری را انجام دهید. همان طور که در طول مقاله گقته شد، حتما در هنگام خرید به فاکتورهایی همچون سن، رنگ پوست، فرم بدن و فصل پوشیدن لباس دقت کنید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا