عمومی

محیط‌بانان را همچنان می‌کشند! – مجله خانواده

با این حال ، طبق گفته فردوسی (وی در نوشتن این شعر ، به مرگ ناعادلانه مانند قتل عمدی پسرش توسط پدرش اشاره کرده است) اگر مرگ فریاد می زند / خشونت چیست؟ آیا می توان در سکوت چنین فجایعی را مشاهده کرد؟ امروز ، هنگامی که کشور صلح آمیز است ، از قدرت دفاع ملی ، این تعداد از افراد مومن و وظیفه شناس (فقط 11 نفر در 2 سال گذشته!) شخص … آیا از محیط زمین افتادی؟ !

یک آقایی “مسئول”!

شما که از ثروت و درآمد ملی حقوق می گیرید ، در اتاق های راحت و اتومبیل های گران قیمت خارجی می نشینید و از کار محیط بانان ، مدیران جنگل ها و فعالان محیط زیست در صحرا و کوه ها بی اطلاع هستید! استکبار بی قانون به مرحله شکار غیرقانونی ، شکار دسته جمعی ، پرورش پرندگان وحشی ، جاروب دریا ، جنگل زدایی ، سوختن جنگل برای زغال سنگ ، سدهای غیر مجاز ، فروش منازل ، سوابق غیرقانونی املاک عمومی و خصوصی رسیده است. میدونی چکار کردی؟ زیستگاه … آیا آنقدر بزرگ است که جرم محیط زیست به امری عادی تبدیل شده است؟ مشکل شما هنگام نوشتن و صحبت درباره محیط زیست (این زیباترین و شگفت انگیزترین موجودی است که می شناسیم) به جای غرق شدن در آرامش و آرامش ، کجاست؟

به قانون احترام بگذارید ، قانون صحیح وضع کنید ، اخلاقیات و آداب و رسوم را رعایت کنید و سرزمین خود را از هم نپاکنید … بنابراین نگهبانان سرزمین با خون خود پوشیده می شوند.

به احترام خاطرات محمدحسن نژارد ، محیط بان نمونه در کشور که همین دو روز پیش در نبردی نابرابر بین محیط بانان و محیط بانان درگذشت.

* بازیگر محیط زیست

47237

دکمه بازگشت به بالا