ماندگاری میکروبلیدینگ بیشتر است یا فیبروز؟

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو از تکنیک‌های بروز آرایش نیمه دائمی ابروهاست که برای رفع نواقص ابرو و اصلاح فرم آن انجام می‌شود.  ماندگاری این تکنیک‌ها علاوه بر روش اجرا مهارت پیگمنتر و مواد مصرفی به نوع پوست فرد نیز بستگی دارد و افراد با پوست‌های چرب دوام کمتری را شاهد خواهند بود.  فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ اگرچه ممکن است در ظاهر شبیه هم باشند اما تفاوت‌های مهمی دارند که این تفاوت‌ها می‌تواند نقش مهمی در ماندگاری آنها داشته باشد. همچنین نحوه آموزش دیدن تکنسین‌های فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو و استفاده آنها از استانداردها و تکنیک‌های جدید از جمله عواملی است که در ماندگاری آنها موثر است. حال با توجه به این نکات ماندگاری میکروبلیدینگ بیشتر است یا فیبروز؟

پوست

ماندگاری فیبروز بیشتره یا میکروبلیدینگ؟

ماندگاری فیبروز بیشتره یا میکروبلیدینگ؟ به نقل از سایت بهترین ها در اصفهان ماندگاری فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ تا حد زیادی شبیه به هم است اما عواملی وجود دارد که می‌تواند نقش مهمی در افزایش ماندگاری این دو تکنیک داشته باشد.

• فشار دست خیلی زیاد یا خیلی کم 

 در فیبروز و میکروبلیدینگ اگر فشاردست هنگام ایجاد خراش روی پوست خیلی زیاد باشد معمولا باعث پارگی پوست می‌شود. همچنین اگر فشار دست کم باشد رنگ اصلا به پوست نفوذ نمی‌کند. پس تنظیم فشار دست نقش بسیار مهمی دارد.

• زاویه درست قلم و دست روی پوست 

زاویه مناسب گرفتن قلم یا همان تیغ روی پوست در فیبروز و میکروبلیدینگ بسیار در ماندگاری این دو روش نقش دارد. با زاویه درست بلید یا قلم رنگ در جای مناسب کاشت می‌شود اما در غیر این صورت منجر به ریزش رنگ و عدم ماندگاری خواهد شد. بنابراین حتما از تجربه بهترین میکروبلیدینگ اصفهان برای انجام این روش استفاده کنید.

• استفاده از رنگ رقیق  

در اجرای خطوط مویی در فیبروز و میکروبلیدینگ غلظت رنگ بسیار مهم است. اگر از رنگ رقیق استفاده شود منجر به ریزش رنگ و ماندگاری پایین این دو تکنیک خواهد شد. هرچه غلظت رنگ بیشتر باشد رنگ کاشت شده در پوست ماندگاری بهتر و بیشتری خواهد داشت.

• چرب بودن پوست  

معمولا پوست چرب در هر دو روش فیبروز و میکروبلیدینگ خیلی دیر رنگ را به خود می‌گیرد و از آن طرف نیز ریزش رنگ زیادی خواهد داشت. معمولا اگر برای پوست‌های خیلی چرب رنگ فی استفاده نشود هیچ کدام از این دو روش توصیه نمی‌شود.

• زمان پریودی 

معمولا در زمان پریودی هم در روش فیبروز و هم میکروبلیدینگ پوست سخت‌تر رنگ را به خود جذب می‌کند که در نتیجه ممکن است باعث ریزش رنگ بیشتری نیز شود. بنابراین برای ماندگاری و اطمینان بیشتر بهتر است در بازه زمانی پریودی از هیچ یک از این دو روش استفاده نشود.

ماندگاری فیبروز بیشتره یا میکروبلیدینگ

فیبروز بهتر است یا میکروبلیدینگ؟

با توجه به شباهت بسیار زیاد فیبروز ابرو به روش میکروبلیدینگ این که به نتیجه برسیم فیبروز بهتر است یا میکروبلیدینگ شاید کار آسانی نباشد؛ چرا که انتخاب هر کدام بستگی به شما و شرایط شخصی شما دارد. تنها تفاوتی که می‌توان در حال حاضر به آن اشاره کرد و گفت فیبروز بهتر است یا میکروبلیدینگ این است که کاربرد فیبروز ابرو برای کسانی که تا به حال تاتو یا هاشور ابرو انجام نداده‌اند گزینه مناسبی است. همچنین اگر دارای ابروهای طبیعی و پرپشتی هستید و فقط قصد پرکردن جای خالی و تغییر فرم آن را دارید میکروبلیدینگ ابرو مناسبتر است. اما اگر ابروهای شما متقارن نیست و نیاز به تغییر شکل و فرم بیشتری دارد فیبروز ابرو می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

هر دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو مزایا و محدودیت‌های خود را دارند که با در نظر گرفتن آنها در کنار نیازها ذوق و ترجیحات شخصی خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید. در ادامه به برخی از مزایا و محدودیت‌های هر روش اشاره خواهیم کرد تا شما را در تصمیم‌گیری بهتر یاری کنیم:

مزایا و محدودیت های روش فیبروز ابرو

روش فیبروز از مزایا و محدودیت‌هایی برخوردار است که عبارت است از:

  • در روش فیبروز به دلیل استفاده از قلم دستی فرم و شکل طبیعی‌تری به ابروها می‌دهد.
  • میزان درد فیبروز کمتر است.
  • این روش قابل تنظیم است و می‌توان مدل ابروها را بر اساس نسبت طلایی و ویژگی‌های صورت طراحی کرد.
  • ماندگاری فیبروز بیشتر است و نیاز به تجدید رنگ کمتری دارد.
  • فیبروز کار باید از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد و حتما دوره آموزشی را کامل سپری کرده باشد که در اینجا می‌توان به فیبروز ابرو در اصفهان اشاره کرد. 
  • در صورت استفاده از رنگ و تجهیزات غیربهداشتی و نامناسب احتمال عفونت و التهاب در فیبروز وجود دارد.
  • با وجود اینکه می‌توان نتایج فیبروز ابرو را تنظیم کرد اما بعد از اجرا نمی‌توان به راحتی تغییرات را اعمال کرد.

مزایا و محدودیت های روش میکروبلیدینگ

روش میکروبلیدینگ نیز از مزایا و محدودیت‌هایی برخوردار است که عبارت است از:

  • در میکروبلیدینگ با استفاده از سوزن‌های مخصوص تارهایی که شبیه به تارهای طبیعی ابرو است روی پوست ایجاد می‌شود.
  • این روش رنگدانه‌ها را به طور دقیق در لایه زیرین پوست منتقل می‌کند و ابروها را طبیعی جلوه می‌دهد.
  • در میکروبلیدینگ ابرو  فرم و رنگ ابروها براساس سلیقه شما خواهد بود.
  • قیمت میکروبلیدینگ ابرو ممکن است نسبت به فیبروز کمتر باشد.
  • حتما باید جلسات ترمیم را برای حفظ نتیجه و تجدید رنگ انجام دهید.
  • ممکن است در برخی موارد لازم باشد پس از انجام روش منتظر بهبود فرم ابروهای خود باشید.

فیبروز بهتر است یا میکروبلیدینگ

از آنجا که بدون آگاهی از محدودیت‌ها و مزایای هر کدام از این دو روش تصمیم‌گیری در مورد اینکه فیبروز بهتر است یا میکروبلیدینگ کمی دشوار است سایت بهترین ها در اصفهان در این صفحه اطلاعاتی در مورد آنها به شما داد. در نهایت شاید بهتر است که با متخصصین و تکنسین‌های مجرب در این زمینه مشورت کنید. آنها می‌توانند با توجه به شرایط و ویژگی‌های ابرو و پوست شما و نیازهایتان راهنمایی کرده و بهترین روش را به شما معرفی کنند.

دکمه بازگشت به بالا