عمومیکسب و کار برتر

لوازم مه پاش

برای کنترل دمای سالن های طیور در فصول مختلف باید از مه پاش صنعتی استفاده شود. مرغداری ها نسبت به تنظیم و تغییرات دما بسیار حساس هستند و به همین دلیل باید از تجهیزات مناسب استفاده شود. اگر تجهیزات مورد استفاده در مرغداری از کیفیت کافی برخوردار نباشد، مشکلات زیادی پیش خواهد آمد. در این مقاله به طور کامل به انواع تجهیزات صنعتی مرغ هیدرولیک ایتالیایی می پردازیم.

همه افرادی که در زمینه های مختلف موفق هستند، ابتدا سعی می کنند از تجهیزات مناسب در جایی که می خواهند استفاده کنند. این مشکل در مورد مرغداری ها و کیفیت تجهیزات استفاده شده در این مکان ها نیز صدق می کند. تجهیزات مه پاش هیدرولیک صنعتی ایتالیا برای مرغداری ها انواع مختلفی دارد که در ادامه به ویژگی ها و اجزای آنها می پردازیم. پس اگر قصد خرید مه پاش صنعتی مرغداری را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

ماده مه آلود پرنده

مانند هر سیستم دیگری، اجزای سیستم صنعتی هیدرولیک مرغداری از موارد مختلفی تشکیل شده است. هر کدام از این اجزا کاربرد خاصی دارند که هر کدام را جداگانه معرفی می کنیم. بهتر است تمام قطعات سیستم مه پاش خود را با کیفیت بالا خریداری کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

فیلتر آب 20 اینچ

پمپ با کیفیت ایتالیایی

1.4 پردازش شیر یک طرفه

شیر برقی

صنعت نازل

نیروگاه

تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه مه شکن صنعتی هیدرولیک ایتالیایی که در قسمت قبل ارائه کردیم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از مس می باشد. این ویژگی باعث می شود که دستگاه در طول زمان زنگ نزند. همچنین احتمال گرفتگی نازل ها و مه گرفتگی شیلنگ ها صفر است.

کاربرد مه پاش های صنعتی هیدرولیک در مرغداری

استفاده از مه پاش مرغداری هیدرولیک در پرورش طیور بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال، این سیستم به صاحبان مزارع اجازه می دهد تا دمای اتاق مورد نظر را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنند.

به طور کلی جوجه ها برای زنده ماندن و افزایش تخم مرغ یا گوشت به رطوبت و دمای خاصی نیاز دارند که با استفاده از مه پاش هیدرولیک صنعتی می توان این رطوبت را برای آنها ایجاد کرد. علاوه بر این موارد، اغلب باید در مرغداری ها از مواد ضدعفونی کننده برای از بین بردن باکتری ها و مواد آلوده استفاده شود. در این شرایط با استفاده از سیستم مه پاش بسیار آسان است که در محیط مرغداری به بهترین شکل ممکن ماده ضدعفونی کننده پخش شود.

تمامی پروتکل های بهداشتی در گالری باید رعایت شود تا احتمال انتقال ویروس به صفر برسد. سیستم مه پاش صنعتی هیدرولیک ایتالیایی امکان دستیابی به این نتیجه را به شما می دهد. بنابراین احتمال بیمار شدن جوجه ها بسیار کم است و نیازی به استفاده از آنتی بیوتیک نخواهد بود.

خرید دستگاه مه پاش صنعتی طیور

خرید مه پاش هیدرولیک صنعتی ایتالیایی برای مرغداری به شما این امکان را می دهد که درجه حرارت و رطوبت مرغ خود را تا حد امکان تنظیم کنید. در نتیجه با خرید این محصول می توانید مطمئن باشید که احتمال بیمار شدن جوجه ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این مزایا، قیمت مرغداری هیدرولیک صنعتی ایتالیا بسیار مناسب و به صرفه است.

مه پاش صنعتی هیدرولیک ایتالیایی مرغداری و تجهیزات مورد نیاز آن را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه صنعت فوگر خریداری نمایید. این فروشگاه ها دارای کارشناسان مجربی هستند و به شما کمک می کنند تا از نبولایزر صنعتی مناسب بر اساس اندازه مرغداری خود استفاده کنید.

مرغداری چیست و چه فوایدی دارد؟

با توجه به رشد عظیم صنعت دام و طیور، مرغداران توانسته اند ایده های بسیاری از پرورش دهندگان را به خود جلب کنند و به نوعی توانسته اند راه هایی برای استفاده موثرتر از آنها ابداع کنند. پس طبیعی است که این صنعت روز به روز به سمت تولید بیشتر در حال تغییر است.

استفاده از مه پاش طیور همان روش های قدیمی را تکرار نمی کند، اما می تواند با اهدافی خاص مانند ایجاد هوای تازه برای مرغ ها و مرطوب و خنک نگه داشتن محیط، بهترین شرایط را برای کسب و کار شما ایجاد کند.

در زمان های قدیم که هنوز ایده تجهیزات و وسایلی مانند میستر طیور محقق نشده بود، از آب پاش ها برای ایجاد رطوبت استفاده می کردند. در برخی موارد ایجاد کانال پلاستیکی هوای گرم در سطح سالن یا بالای سر پرندگان می تواند رطوبت لازم را تامین کند. اما اطلاعات و علم به کمک آمده اند تا دستگاه های مه پاش خانگی را امروز در دسترس قرار دهند.

واضح است که بهبود مستمر و استانداردسازی می تواند بهره وری را افزایش دهد. پس اگر مزرعه مرغداری دارید و یا قصد دارید یک پرنده بزرگ بسازید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

سمپاش مرغ چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر از مه پرنده استفاده نکنید مشکل چیست؟

عدم استفاده از سیستم رطوبت عواقب جبران ناپذیری برای طیور و دام دارد. استفاده از ابزارهایی مانند این کار شما را بهبود می بخشد. در برخی موارد، مرغداری ها آنچه را که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید به شما می دهند. اما تاثیر کمبود رطوبت بر محیط مورد نیاز برای پرورش مرغ را می توان به صورت زیر بیان کرد:

دکمه بازگشت به بالا