عمومیکسب و کار برتر

قهوه برای لاغری شکم و پهلو نی نی سایت

اسپرسو فوری که به دلیل وجود کالری بسیار پایینی که در خود دارد برای لاغری فوری فرد بسیار مناسب است .

قهوه یکی از بهترین نوشیدنیهایی که از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است.

از سوی دیگر قهوه اسپرسو بسیار چربی سوز نیز هست که این مورد هم برای لاغری افراد چاق و دارای چربی بسیار مناسب است.

قهوه اسپرسو برای لاغری

همان طور که خدمت شما در ابتدای این مطلب توضیح دادیم یکی از بهترین نوشیدنی ها برای لاغری افراد چاق است چرا که با توجه به موادی که داخل خود دارد می تواند شما را به انجام کارهای بیشتر و با سختی بیشتر وا می دارد.

اگر ورزش کار هستید به شما نوشیدن قهوه اسپرسو در قبل از فعالیت ورزشی خود پیشنهاد می کنیم زیرا باعث ایجاد تغییرات بسیار زیادی در روند عملکردی شما می شود.

قهوه اسپرسو لاغر میکنه

یکی از سوالاتی که در هنگام نوشیدن و یا خرید به سراغ ذهن شما می آید این است که آیا قهوه اسپرسو لاغر میکنه؟ یا نه.

در جواب این سوال باید بگوییم که اگر به طور مداوم و پی در پی از قهوه اسپرسو به عنوان یک نوشیدنی استفاده کنید به طور قطع باعث کاهش وزن قابل توجهی می شود و این مورد نیز قطعی است.

عنوان توضیحات
خواص درمانی لاغری
فواید ماسک قهوه کاهش پیری زودرس، جلوگیری از سرطان، نابودی عفونتهای پوستی
قهوه ترک گرفتن فال
طبع سرد و خشک

شما می توانید از امروز به جای این که از داروها و موادی که دارای عوارض بسیار زیادی هستند برای لاغری خود استفاده کنید از نوشیدنی ای طبیعی که هم باعث لذت بخشی و هم باعث لاغری به صورت طبیعی می شود استفاده کنید.

اگر قصد خرید قهوه سوپریم قارچ گانودرما و یا خرید قهوه سبز گانودرما را دارید بدون هیچ دغدغه ای بهتر است برای بهره بردن از خواص قارچ گانودرما، گزینه خرید قهوه سوپریم دکتر بیز را انتخاب نمایید.

قهوه اسپرسو و لاغری نی نی سایت

یکی از سایتها و مراکز اینترنتی مرجع که به عنوان یکی از معتبرترین سایتها در زمینه اطلاعات از آن یاد می شود سایت نی نی سایت است که این سایت نیز در یکی از محتواهایی که منتشر کرده از لاغری سه روزه با صحبت کرده است.

شما عزیزان برای اطمینان می توانید به سایت نی نی سایت مراجعه کرده و این مطلب درج شده بر روی سایت را با دقت مطالعه کنید تا به مفید بودن این نوشیدنی در لاغری پی ببرید و اطمینان لازم را با مراجعه به این سایت معتبر در این خصوص کسب کنید.

قهوه اسپرسو چربی دارد

یکی از سوالات دیگری که در مورد و قهوه اسپرسو نیز می شود این است که آیا قهوه اسپرسو چربی دارد؟ یا خیر.

تحقیقات و آزمایشات لازمه بر روی قهوه اسپرسو نشان می دهد که این نوشیدنی دارای انواع مختلفی از چربی و کلسترول از جمله تری گلیسیرید، استرول و توکوفرول است.

قهوه اسپرسو چاق کننده است

یکی از سوالات دیگری که در ذهن مشتریان خطور می کند این است که آیا چاق کننده است یا خیر.

قهوه اسپرسو هم می تواند باعث چاقی فرد و هم می تواند باعث لاغری فرد شود و این مورد بسته به مقدار کافئینی است که درون این نوشیدنی قرار دارد.

اگر رژیم غذایی دارید و می خواهید که از قهوه به عنوان مکمل و داروی طبیعی لاغری استفاده کنید بهتر است تا از قهوه با کافئین پایین استفاده کنید.

استفاده از قهوه با کافئین زیاد موجود در آن نه تنها باعث لاغری شما نمی شود بلکه تحقیقات لازمه و صورت گرفته در مورد این نوع قهوه اسپرسو نشان می دهد که مصرف قهوه اسپرسو با کافئین زیاد به ازای هر سال به طور تقریبی 5 کیلوگرم از وزن شما را افزایش می دهد.

این که شما قهوه اسپرسو خود را از کجا نیز خریداری کنید مهم است و بهتر است که قهوه ای که خریداری می کنید از مراکز معتبر و با اطمینان صورت گیرد که میزان کافئین قهوه اسپرسو را به صورت مطمئن به شما ارائه دهند و قهوه اصلی نیز در اختیار شما قرار دهند.

ماسک قهوه اسپرسو برای صورت

یکی دیگر از مصارف مفید و خوبی که از می شود تهیه ماسک این نوشیدنی برای صورت انسان است.

ماسک صورت قهوه اسپرسو می تواند تاثیرات زیادی در زیبایی صورت بگذارد و استفاده از این ماسک فواید و خواص زیادی دارد که در ادامه مطلب با یک دیگر به بررسی برخی از این خواص خواهیم پرداخت.

ماسک قهوه اسپرسو باعث کاهش پیری زودرس پوست می شود و این مورد به دلیل خواص موضعی استفاده از قهوه اسپرسو در پوست صورت است.

ماسک قهوه به دلیل داشتن ماده ای به نام تریگونلین که مقدار زیادی ویتامین بی 3 در خود دارد، به مرور زمان باعث از بین سرطان پوست نیز می شود و این مورد نیز تحقیق شده و انجام شده است.

قرار گیری قهوه اسپرسو در غالب یک ماسک و به صورت موضعی بر روی پوست صورت باعث از بین رفتن انواع زیادی از عفونتهای پوستی و همچنین جوشهای آکنه و سرسیاه پوست صورت می شود.

ماسک قهوه اسپرسو همچنین می تواند باعث بهبود سلولهای مرده بدن شود.

این امر به این دلیل است که قرارگیری ماسک قهوه بر روی صورت انسان باعث به گردش افتادن و به جریان افتادن خون در بدن می شود و وقتی که خون رسانی به سطوح مختلف بدن به صورت درست و اساسی صورت گیرد سلولهای از بین رفته و مرده بدن بهبود پیدا می کنند.

ماسک قهوه اسپرسو به دلیل این که سبب احیای سلولهای مرده و از بین رفته پوست می شود در انتهای این روند باعث سفت شدن پوست به مرور زمان نیز خواهد شد.

برخی از افراد دارای لک و پیسهای فراوانی در صورت خود هستند و این لک و پیسها را می توان با استفاده مداوم و پی در پی ماسک صورت از بین برد.

قهوه اسپرسو قبل از ورزش

یکی از زمانهایی که در استفاده از و قهوه اسپرسو مفید است و به آن خیلی اشاره می شود قبل از ورزش و انجام فعالیتهای ورزشی است.

مصرف قهوه اسپرسو قبل از ورزش باعث ایجاد سوخت و سازهای مفیدی در بدن می شود که برخی از آنها کاهش درد، افزایش استقامت بدن و محافظت از ماهیچه های بدن هستند.

در مورد استفاده قهوه اسپرسو نیز باید توجه کنید که استفاده بیش از حد این نوشیدنی در روز به هیچ عنوان توصیه نمی شود و بهتر است که نوشیدن قهوه اسپرسو را به دو الی سه فنجان در روز محدود کنید.

عوارض قهوه اسپرسو

تا به این جای مطلب از خواص و ویژگیهای و قهوه اسپرسو گفتیم و در ادامه می خواهیم به بررسی عوارض این قهوه بپردازیم و این مبحث را بررسی کنیم.

بهتر است تا هیچ گاه در نوشیدن قهوه اسپرسو زیاده روی نکنید و قهوه را تا حد کافی مصرف کنید تا دچار عوارض موجود در قهوه نشوید.

اگر قهوه را زیاد مصرف کنید موجب می شود تا دچار یک سری اختلالات در بدن خود شوید که افزایش ضربان قلب، بی قراری و بی خوابی، مشکلات قبلی و افزایش میزان کلسترول در بدن برخی از این عوارض هستند.

نکته مهمی که در هنگام نوشیدن و مصرف قهوه باید به آن توجه کنید این است که دارای چه طبعی هستید.

از دیگر عوارض جانبی نوشیدن زیاد قهوه با میزان کافئین بالا می توان از ریزش موی بی سابقه، سفید شدن تارهای مو و کاهش نرمی موها نام برد.

طبع قهوه اسپرسو

آزمایشات و مطالعات بر روی و قهوه اسپرسو نشان داده است که قهوه اسپرسو دارای طبع و مزاجی سرد و خشک است.

به همین دلیل مصرف تا حدودی زیاد آن برای افرادی که دارای طبعی سرد هستند اصلا توصیه نمی شود و بسیار مضر و خطرناک است.

البته این موضوع را نیز باید اشاره کنیم که در کتب علم طب سنتی درباره طبع سرد و یا گرم بودن قهوه اسپرسو اختلافات زیادی بوده است اما اکثر پزشکان و منابع معتبر موجود در این زمینه طبع قهوه اسپرسو را سرد و خشک اعلام کرده اند.

فرق قهوه و اسپرسو

همان طور که اکثر مشتریان و متقاضیان قهوه می دانند قهوه انواع مختلفی دارد که یکی از انواع محبوب و مورد استفاده آن اسپرسو است و نیاز هست تا بگوییم که انواع ها و قهوه ها با هم فرق دارند و یک طعم و یک مزه نیستند.

بیشترین قهوه ای که در کافه ها و یا مراکز فروش دیگر برای مشتریان سرو می شود قهوه بر پایه اسپرسو است و همچنین بسیاری از قهوه های دیگر نیز بر پایه اسپرسو تهیه می شوند.

برای تهیه اسپرسو نیاز هست تا مهارت و تجربه لازم را در این خصوص داشته باشید و باریستاهای با تجربه، بهتر این نوشیدنی را درست و تهیه می کنند.

جدول ارزش غذایی قهوه اسپرسو

یکی از مواردی که قهوه اسپرسو را محبوب می کند جدول ارزش غذایی این نوشیدنی پرطرفدار است.

در جدول ارزش غذایی قهوه اسپرسو، میزان وجود ، ویتامینها و مواد تشکیل دهنده به ازای هر 100 گرم از این نوشیدنی نمایش داده می شود.

بسیار واضح است که این نوشیدنی چقدر از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و ویتامینهای موجود در این نوشیدنی چقدر زیاد و قابل توجه است.

جوشاندن قهوه اسپرسو

شاید برای شما جالب و قابل توجه باشد که اسپرسو قهوه را به چه صورتی باید جوشاندن و دم کردن آن را انجام دهیم تا قهوه با کیفیتی را برای نوشیدن تهیه کنیم.

برای دم کردن و جوشاندن قهوه اسپرسو نیاز هست تا ابتدا آب خنک و سرد را در بخش زیرین قوری قرار می دهیم و بعد از آن را در بخش سبد میانی قرار می دهیم.

بعد از آن پودر قهوه را صاف می کنید تا مناسب دم کردن باشد و سپس بخش بالایی قوری را بر روی بخش پایینی آن قرار داده و روی گاز می گذاریم.

جوشیدن قهوه اسپرسو

موضوعی که در زمان دم کردن و جوشیدن قهوه اسپرسو باید به آن توجه لازم را داشته باشیم این است که بعد از انجام مراحل دم اسپرسو باید آن را در چه میزان شعله ای قرار دهیم تا قهوه به خوبی دم کند و این که چه زمانی متوجه شویم که قهوه اسپرسو آماده شده است و مناسب نوشیدن است.

برای تنظیم دمای شعله جهت دم کردن آن بایستی که شعله گاز را در دمای ملایم قرار دهید تا تعادل میان قهوه و شعله گاز برقرار شود.

زمانی می توانید مطمئن شوید که قهوه شما آماده است که قهوه در مخزن بالایی به طور کامل بالا آمده باشد و در این شرایط می توانید قهوه اسپرسو خود را بنوشید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

نسبت آب و قهوه اسپرسو

یکی از مواردی که افراد نمی توانند در آن تعادل لازمه را ایجاد کنند، نسبت آب و قهوه اسپرسو در با هم است و برای این مورد یا از قهوه زیاد نسبت به آب استفاده می کنند و یا از آب زیاد نسبت به قهوه موجود استفاده می کنند.

محاسبه ایجاد تعادل بین آب و قهوه اسپرسو کمی پیچیده است ولی با کمی سعی و تلاش می توانید تعادل لازمه را بین این دو ایجاد کنید.

یکی از روشهایی که از آن برای نسبت گیری آب و قهوه استفاده می شود میزان 2 به 1 آب نسبت به قهوه است.

این مورد به این معنی است که برای مثال اگر از 10گرم قهوه برای دم و مصرف کردن می خواهید استفاده کنید باید از آبی به مقدار 20 گرم برای این کار استفاده کنید.

بی رحم ترین چربی سوز شکم و پهلو نی نی سایت | خواص قهوه اسپرسو برای لاغری نی نی سایت | راز لاغری شکم نی نی سایت

فرق قهوه ترک و قهوه اسپرسو

یکی از تفاوتها و فرقهایی که می خواهیم در انتهای این مطلب بررسی کنیم فرق بین قهوه ترک و قهوه اسپرسو است.قیمت قهوه های گانودرما دکتر بیز در حال حاضر با تخفیف ویژه 355 هزار تومان است.

برای تهیه قهوه اسپرسو مناسب شما نیاز به وسایلی از جمله موکاپات و دستگاه حرفه ای اسپرسو ساز دارید و قهوه اسپرسو شامل خود اسپرسو، لاته، کاپوچینو و آمریکانو است و این قهوه بیشتر با میزان کافئین بالا و به منظور فعالیت کاری و فعالیت ورزشی از آن استفاده می شود.

تهیه قهوه اسپرسو در کمترین زمان ممکن و فشار آب بالا اتفاق می افتد و یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این قهوه این است که قهوه اسپرسو غلیظ است و بیشتر طعم را از دانه های قهوه می گیرد.

قهوه ترک نوعی قهوه سنتی است و در ظرفها و دستگاه های به خصوصی به نام جذوه تهیه می شود و این قهوه نسبت به قهوه اسپرسو رقیق تر است و در قهوه ترک معمولا یک سطحی به صورت کفی غلیظ دیده می شود.

از قهوه ترک برای گرفتن فال قهوه نیز استفاده می شود و دلیل این که از این قهوه برای گرفتن فال استفاده می کنند این است که مقدار زیادی از مواد قهوه ترک هنگام نوشیدن آن به ته فنجان ته نشین می شود و همین موضوع برای گرفتن فال قهوه کافی است.

مجموعه ما که یکی از بزرگ ترین و در عین حال یکی از معتبر ترین مراکز فروش انواع قهوه در کشور است، این نوشیدنی را با بهترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت بازار به مشتریان و خواهان این نوشیدنی پرطرفدار و محبوب ارائه می دهد.

شما می توانید قهوه با کیفیت و اصل را از مجموعه ما که در این زمینه از رضایت بالایی برخوردار است تهیه کنید و از نوشیدن قهوه نهایت لذت را ببرید.

لذا برای خرید این نوشیدنی از مجموعه ما می توانید با ما از طریق وب سایت اینترنتی مجموعه ارتباط بگیرید تا همکاران ما در بخشها و سطوح مختلف، شما را برای خرید بهترین قهوه متناسب با فاکتورهایی از جمله طبع و مزاج شما راهنمائی کنند و در این خصوص بهترین و به صرفه ترین پیشنهاد ممکن را به شما ارائه دهند.

پاسخ به ۲ سوال درباره قهوه

۱: آیا قهوه چاق کننده است؟

مصرف قهوه اسپرسو با کافئین زیاد به ازای هر سال به طور تقریبی 5 کیلوگرم از وزن شما را افزایش می دهد.

۲: نسبت آب و قهوه اسپرسو چقدر باید باشد؟

میزان 2 به 1 آب نسبت به قهوه لاغری سریع شکم بدون ورزش در ۳ روز + معجون لاغری شکم و پهلو عنوان یکی از مطالب است. در این مطلب با شما درباره لاغری سریع شکم صحبت کرده ایم. امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

لاغری سریع شکم بدون ورزش اما چگونه ؟

ورزش کردن یکی از روش های کاهش وزن و لاغری است اما تنها روش آن نیست. شما می توانید با تغییر دادن برخی از عادات روزانه سبب افزایش متابولیسم در بدن خود شوید. با افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی شروع شده و وزن شما کم خواهد شد. در ادامه راهکارهایی آسان و موثر به شما معرفی می کنیم.

لاغری سریع شکم بدون ورزش با جویدن بیشتر غذا

یکی از روش های مفید برای لاغری سریع شکم بدون ورزش، آرامتر غذا خوردن و جویدن بیشتر ماده غذایی است. با این تغییر ساده قدمی بزرگ در راه کاهش وزن و لاغری بدن خود بردارید.

کاهش اشتها

یکی از راه های کاهش اشتها، نگه داشتن بیشتر غذا در دهان است. بر اساس تحقیقات انجام شده هر چه شما غذا را بیشتر بجوید و هر چقدر آرامتر و آهسته تر غذا بخورید ، اشتهای شما کمتر می شود.

هضم بهتر غذا و لاغری سریع شکم بدون ورزش

علاوه بر کاهش اشتها یکی دیگر از مزایای جویدن بیشتر غذا ، وارد شدن غذای هضم شده به معده و روده است. در این صورت مواد مغذی و املاح به راحتی جذب بدن می شود.

جلوگیری از نفخ شکم

یکی از مهم ترین عوامل ایجاد نفخ شکم، هوایی ست که با غذا به درون معده خود می فرستیم. وقتی با ولع زیاد و به سرعت غذا می خورید هوا زیادی وارد معده می شود. با جویدن کامل غذا از این اتفاق جلوگیری کنید.

ارتباط بین شکم و مغز

یکی از مسائلی که موجب اختلال در فرآیند سیگنال های طبیعی بدن می شود ، تند غذا خوردن است. از شروع تایم غذا خوردن تا زمانی که پیام سیری به مغز برسد بیست دقیقه طول می کشد. وقتی آهسته غذا بخورید و هر قاشق یا لقمه را ۱۰ مرتبه بجوید زمان غذا خوردن شما طولانی می شود و مغز پیام سیری را دریافت می کند. هورمون گرلین شما را به خوردن غذا تشویق و هورمون لپتین شما را از خوردن غذای بیشتر منع می کند. اگر تایم غذا خوردن خود را تنظیم کنید هر دو این هورمون ها به موقع ترشح می شوند و شما را از مصرف کالری بیشتر نجات می دهند.

لاغری سریع شکم بدون ورزش با زود بخوابیدن

تنظیم ساعت خواب و داشتن خواب کافی ، یکی از تغییرات موثر و مهمی ست که باید برای شروع روند کاهش وزن انجام شود. اگر شما زودتر به رخت خواب بروید چهار گام بلند برای کاهش وزن برداشته اید.

کنترل کالری روزانه

افرادی که شب ها دیر به رخت خواب می روند، به علت فاصله ی چند ساعته ای که بین وعده شام و خواب شان افتاده ، دوباره گرسنه شده و با مصرف مواد غذایی بیشتر کالری روزانه خود را بالا و بالاتر می برند، در نهایت روز به روز چاق و چاقتر می شوند. پس یکی از مزایای زود خوابیدن، پیشگیری از مصرف مواد غذایی بیشتر و کنترل کالری روزانه است.

تنظیم متابولیسم بدن

اگر هم به موقع بخوابید و هم خواب کافی داشته باشید، سوخت و ساز بدن شما بیشتر می شود. زیرا خواب کافی و مناسب موجب تنظیم متابولیسم بدن شما خواهد شد. محققان عقیده دارند که بین ساعات ۱۱ شب تا ۴ صبح هورمون های مهمی در بدن ما ترشح می شوند. اگر در این بازه زمانی در خواب نباشید در عملکرد هورمون ها اختلال ایجاد شده و بدن شما دچار مشکل می شود.

خواب کافی و لاغری سریع شکم بدون ورزش

شما باید حداقل هفت ساعت در شبانه روز بخوابید تا نیاز بدن شما به طور کامل رفع شود. کم خوابی یکی دیگر از عواملی ست که باعث کاهش سوخت و ساز بدن شما و در نتیجه چاقی و اضافه وزن می شود. به خاطر داشته باشید که کم خوابی اثری منفی بر متابولیسم بدن شما گذاشته و موجب ترشح هورمون استرس می‌شود. کاهش متابولیسم بدن و ترشح هورمون استرس هر دو با چاقی مرتبط هستند و به اضافه وزن شما کمک می کنند.

تنظیم هورمون‌های اشتها

خواب وظیفه ی بسیار مهمی در جریان متابولیک بدن دارد زیرا بر روی هورمون هایی که اشتهای شما را ساماندهی می کنند تاثیر گذار است. هورمونی که در بدن موجب احساس سیری می شود و شما را از مصرف غذای بیشتر باز می دارد، لپتین نام دارد. هورمونی که موجب تحریک اشتهای شما می شود و شما را به مصرف غذای بیشتر تشویق می کند گرلین نام دارد.

طبق تحقیقات انجام شده ، اگر شما در طول روز کمتر از ۸ ساعت بخوابید ، هورمون گرلین بالاتر و لپتین پایین‌تری خواهید داشت. زمانی که کمتر از مقدار مورد نیاز بدن خود بخوابید هورمون لپتین به اشتباه افتاده و دیرتر پیام سیری را ارسال می کند در نتیجه شما مقدار بیشتری غذا می خورید و کالری بالاتری مصرف می کنید.

لاغری سریع شکم بدون ورزش با تخم مرغ

طبق تحقیقات انجام شده تخم مرغ انتخاب و گزینه ی مناسبی برای وعده ی صبحانه به شمار می رود و می تواند از طریق احساس سیری و احساس گرسنگی کمتر در طول روز، موجب کاهش وزن و لاغری بدن شما شود.

شیوه‌ای سالم برای کاهش وزن

تخم مرغ حاوی مواد مغذی بسیاری ست و از پروتئین‌ های عضله ساز ، ویتامین‌ها و چربی‌ های سالم سرشار است. با مصرف تخم مرغ با روشی سالم کاهش وزن خواهید داشت.

پروتئین بالا در تخم مرغ

یکی دیگر از عللی که تخم مرغ را به عنوان گزینه ای مناسب برای کاهش وزن معرفی می کنند، پروتئین بالا در این ماده ی غذایی است. طبق تحقیقات انجام شده مواد غذایی سرشار از پروتئین علاوه بر کاهش وزن به افزایش حجم عضلات و کاهش مقدار چربی شکمی کمک می کند. اگر در هنگام صبح مواد غذایی پروتئین دار مصرف کنید در طول روز کمتر احساس گرسنگی می کنید.

احساس سیری

با مصرف تخم مرغ مقدار کالری مصرفی شما تا حدود ۱۸ درصد کاهش پیدا می کند زیرا این ماده غذایی باعث ایجاد احساس سیری در بدن شما می شود و شکم شما را پر می کند به همین خاطر شما اشتها و تمایل خود را برای مصرف غذای بیشتر از دست می دهید.

موثر بر روی وعده ی ناهار

طبق تحقیقات تغذیه ای ، دو گروه مورد آزمایش قرار گرفتند. گروه اول افرادی بودند که در وعده ی صبحانه تخم مرغ مصرف کردند و گروه دوم افرادی بودند که صبحانه آن ها مملو از کربوهیدات بود. گروه اول در هنگام مقدار غذای کمتری خوردند و تمایل کمتری نسبت به مصرف غذای بیشتر داشتند.

لاغری سریع شکم بدون ورزش با آب

یکی دیگر از راحت ترین راهکارها برای لاغری سریع شکم بدون ورزش، مصرف آب است. حتما شما هم بارها از اطرافیان خود درباره خاصیت و مزایای آب برای کاهش وزن و لاغری شنیده اید. در ادامه برای شما توضیح می دهیم که آب به چه شکل به شما کمک می کند.

افزایش متابولیسم

آب با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن به سوزاندن مقدار کالری روزانه کمک می کند. زمانی که متابولیسم بدن شما بالا برود، چرخه چربی سوزی در بدن شما به حرکت درآمده و به سمت کاهش وزن و لاغری قدم برخواهید داشت.

کی بخوریم ؟

یکی از روش هایی که بسیاری از افراد با استفاده از آن از پرخوری و مصرف غذای بیشتر جلوگیری می کنند، نوشیدن نیم لیتر آب قبل از وعده غذایی است. با این کار هم حجم معده شما پر می شود و هم اشتهای شما کور می شود و دیگر ولع زیادی برای مصرف غذای بیشتر نخواهید داشت.

قهوه و چربی سوزی شکم

مصرف روزانه قهوه یکی دیگر از روش های لاغری ست که می توانید آن را به شکل روزانه انجام دهید. با مصرف روزانه ی دو فنجان قهوه سوخت و ساز بدن خود را بالا برده و چربی های شکمی را آب کنید. به همراه مصرف قهوه ، مقدار کلسیم روزانه خود را افزایش دهید زیرا قهوه کلسیم بدن را دفع می کند. می توانید از شیر در کنار قهوه استفاده کنید.

لاغری سریع شکم بدون ورزش با سرکوب اشتها

یکی از مهم ترین راه های لاغری سریع شکم بدون ورزش، کنترل و سرکوب اشتهاست. قهوه یک سرکوب کننده ی عالی برای اشتها به شمار می رود. اگر احساس کردید که هوس غذای بیشتری کرده اید، قهوه میل کنید تا اشتهای شما را کاهش داده و سرکوب کند. دقت کنید که در طول روز نمی توانید بیشتر از ۴۰۰ میلی گرم کافئین مصرف کنید. مصرف بیش از حد قهوه نه تنها به کاهش وزن کمک نمی کند که منجر به بی خوابی، پرخوری و احساس استرس می شود، هر سه این موارد موجب افزایش وزن می شوند.

بهترین نوع قهوه برای لاغری

قهوه ای وجود دارد که ترکیبی از دانه‌های کامل و بدون کافئین است، به این قهوه نیم کافه می گویند. این نوع قهوه کافئین کمتری دارد و شما می توانید برای لاغری مقدار بیشتری از این نوع قهوه را در طول روز مصرف کنید. بهتر است که قهوه را به شکل رقیق میل کنید.

مصرف قهوه اسپرسو

یکی از قهوه هایی که کالری بسیار کم و پایینی دارد ، قهوه اسپرسو است. به همین خاطر به راحتی می توانید از این نوع قهوه برای لاغری استفاده کنید اما باید به تنهایی این قهوه را مصرف کنید و در آن اثری از شکر و خامه نباشد. مصرف قهوه اسپرسو قبل از ورزش باعث کمتر خسته شدن و کاهش دردهای عضلانی ناشی از ورزش می شود.

نوشیدن قهوه و آب

اگر قهوه را با آب مصرف کنید، بدن شما دچار کم آبی نمی شود زیرا قهوه ماده ای ادرارآور است. حُسن دیگر مصرف قهوه و آب این است که موجب احساس سیری در بدن شما شده و کالری روزانه ی شما را کنترل و پایین می آورد. فایده ی دیگر آن این است که وقتی در کنار یک لیوان قهوه، یک لیوان آب هم بنوشید، از مصرف بیش از حد قهوه جلوگیری کرده و در خواب شما اختلال ایجاد نمی شود.

لاغری سریع شکم بدون ورزش با رژیم

اگر می خواهید بدون تحرک و ورزش کردن وزن تان را پایین بیاورید، باید تمرکزتان را بر روی رژیم غذایی روزانه بگذارید. انواع متنوعی دارد که می توانید هر کدام که برایتان راحت تر بود را انجام داده و به کار بگیرید. در طول رژیم باید به آن پایبند باشید و جلوی وسوسه های ذهنی تان را بگیرید. در ادامه بهترین رژیم های لاغری در دنیا را برای شما جمع آوری کرده ایم و می توانید مطالعه کنید.

رژیم مدیترانه‌ای

یکی از مشهور ترین رژیم های لاغری بوده و الهام گرفته شده از سبک زندگی مردم اطراف دریای مدیترانه است. در این رژیم تا می توانید باید از ماهی، روغن زیتون، میوه ها، غلات، سبزیجات و حبوبات استفاده کنید. مصرف گوشت قرمز و گوشت مرغ باید در مقدار خیلی کم استفاده شود یا اصلا استفاده نشود. مصرف محصولات کارخانه ای مثل سوسیس، سس ها، غذاهای بیش از اندازه فرآوری شده و محصولات قند دار مثل آب نبات در این رژیم ممنوع هستند.

قهوه موکا دکتر بیز تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و خواص کاکائو را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت.

رژیم پالئو

رژیم غارنشینی یا همان پالئو یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای لاغری ست که از سبک زندگی انسان های اولیه الهام گرفته و به عنوان رژیمی کاربردی در دنیا استفاده می شود. تمرکز این رژیم بر روی مصرف کردن مواد غذایی طبیعی مثل سبزیجات، میوه ها، ماهی، روغن های طبیعی و گوشت های بدون چربی ست. در این رژیم از حبوبات، سیب زمینی، نمک و غلات استفاده نمی شود. همچنین محصولات لبنی مثل شیر، پنیر و ماست در این رژیم ممنوع هستند به همین خاطر نباید رژیم غارنشینی را به مدت طولانی انجام بدهید.

رژیم کم کربوهیدرات

در این رژیم مقداری کربوهیدرات روزانه تان را کاهش می دهید و از این طریق کالری روزانه تان را پایین می آورید. مواد غذایی مجاز برای این رژیم میوه ها، سبزیجات، ماهی و گوشت، روغن های گیاهی و سالم، آجیل ها، تخم مرغ و محصولات لبنی پرچرب هستند. مواد غذایی ممنوع هم شامل گندم، روغن دانه ها، چربی های ترانس، مواد غذایی فرآوری شده، شکر و … می شود. این رژیم علاوه بر کاهش وزن موجب کنترل قند خون و کاهش احساس گرسنگی هم می شود.

توجه :

مطالب بخش سلامت الانت از منابع اینترنتی مختلف تهیه شده و تنها جنبه آن اطلاع رسانی ست پس نباید به عنوان توصیه پزشکی برداشت شود.

 

 

محتوای این مطلب پنهان
1 قهوه اسپرسو برای لاغری
دکمه بازگشت به بالا