عمومی

فدراسیون‌ها تابع ستاد مقابله با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده
در برنامه نبض ورزشی مجله خانواده ، دکتر لاله حکمی گفت: “اولویت ما حفظ سلامتی ورزشکاران است. در این کارزار علیه کرونا ، ما می خواهیم تمرینات و اردوهایی را با حداقل کارکنان ورزشی برگزار کنیم. من هستم. ”

یکی از اعضای ستاد ورزشی کرونا افزود: “تصمیمات مربوط به فعالیت باشگاه ها و تیم های ورزشی ممکن است بسته به شرایط روز تغییر کند.”

حکمی گفت: در اردوها ، تمرینات و مسابقات ، ما باید به همه پروتکل ها پایبند باشیم.

وی گفت: ورزش می تواند روحیه افراد را بالا ببرد و سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت کند بنابراین توصیه می کنیم همه طبق قوانین روزانه ورزش کنند.

همچنین امامی ، سخنگوی فدراسیون پزشکی ، باید از رعایت دقیق پروتکل ، آزمایش ورزشکاران و آزمایش همه کسانی که در این مسابقات شرکت می کنند قبل از برگزاری اردوها ، تمرینات یا مسابقات مطلع شود. گفت

وی همچنین گفت: “اولویت ما سالم نگه داشتن کشتی گیران است و این کار را ادامه خواهیم داد. تا زمانی که اطمینان پیدا نکنیم که می توانیم پروتکل را رعایت کنیم ، اجازه برگزاری مسابقات یا اردوها را نمی دهیم.”

تکابی دبیر فدراسیون والیبال گفت این باشگاه در تصمیمات فدراسیون نقش داشته و باید به نظرات آنها احترام گذاشت.

وی افزود که سال آینده سال مهمی برای والیبال خواهد بود ، “ما تمام تلاش خود را کردیم تا لیگ را طبق همه پروتکل ها برگزار کنیم.”

پاکودل ، رئیس فدراسیون هندبال نیز یک مسابقات موفق شدید هندبال را اعلام کرده است.

قدیمی ، رئیس جمهور کشور ، با اشاره به موفقیت تیم های هاکی زن و مرد در سراسر کشور ، گفت: “پاسخ ورزشکاران و همکاران باقیمانده آنها درمورد تست PCR 48 ساعت بعد به صورت شفاهی اعلام شد. آنها تعطیل شدند و دستور داده شد تا زمانی که نتایج آزمون در دسترس نباشد ، همه تمرینات و اردوها را برگزار نکنند. این سهل انگاری باید بررسی شود که چرا مشاهده نشده است.

دکمه بازگشت به بالا