ورزشی

مجمع سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به به نقل از سخنگوی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مونتاژ مجمع عمومی فدراسیون امروز سه شنبه 13 مردادماه به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد. چه زمانی مهدی حیدری رئیس فدراسیون و سید عبدی افتخاری نماینده کمیته ملی المپیک در این مراسم حضور داشتند.

آرش فرهادیان، دبیر مشترک فدرال، شادی کراسی معاون رئيس جمهور خانم ها و مورته موسنی معاون رئيس جمهور فدراسیون، محمد لواسی زاده دبیر کل فدراسیون و دبیر مونتاژ همچنین نماینده حفاظت فدراسیون ورزش از سایر افراد حاضر در مونتاژ آنها بودند.

در آغاز این مونتاژ مهدی حیدری از حمایت های وزارت ورزش و سیدحمید سجادی تشکر کرد و سید محمد پولادگر وزیر ورزش و معاون وزیر ورزش نیز از تامین اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت دستمزد ناجی غریق در سال گذشته خبر داد. پشتیبانی.

وی همچنین به برنامه های فدراسیون برای تجهیز و ایمن سازی اماکن ورزشی اشاره کرد که بودجه های ویژه ای با حمایت وزارت ورزش و بر اساس دستور رئیس جمهور است. آه تو به آن اختصاص خواهد یافت.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ادامه گزارش عملکرد و فعالیت های این فدراسیون در سال 1400 شامل برگزاری دوره های آموزشی (بخش ها و سطوح مختلف)، انتخابات و مجامع عمومی قوه مقننه ایالتی، مسابقات قهرمانی کشور و مشارکت را ارائه می دهد. مونتاژ به عنوان اولین دستور تسویه حساب بین فدراسیون جهانی شیرجه و این فدراسیون، پیگیری اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی (ایتالیا) در دو بخش آقایان و بانوان و… عمل مونتاژ ارائه..

قبل و بعد از گزارش سونیا نماینده حسابرسان مستقل فدراسیون یاموهان مدی مدیر ارشد مالی فدراسیون، گزارش مالی و دارایی و بیانیه دوره عملکرد سالانه فدراسیون (1400). ارائه..

همچنین، در غیاب یک بازرس قانونی فدرال که به دلیل ویروس کرونا نمی تواند حضور یابد مونتاژ گزارشی از ایشان و حوزه فعالیتش به عنوان دستور سوم نداشتم عمل مونتاژ به محمد لواسی شیطان مونتاژ توضیح داد.

برنامه عملیاتی و تقویم 1401 فدراسیون ارائه و بررسی بر اساس گزارشی که قبلاً توسط دولت فدرال به هیئت های ایالتی ارائه شده بود، دستورالعمل دیگری مونتاژ بود.

بعد، در رای اعضا مونتاژکلیه گزارشات ارسالی تایید شده است.

رای به دست آوردن انتخاب اعضای هیأت مدیره اعم از نایب رئیس اول و دوم، خزانه دار، کارشناسان مرد و نمایندگان هیأت دولتی. مونتاژ فدراسیون نجات غریق و غواصی عمومی و سالانه 1400. پایان.

در این قسمت بر اساس رای به دست آوردن از بین کاندیداها ترکیب هیات مدیره به شرح زیر معرفی شد.

معاون رئيس جمهور اول: شادی سوسی (42 رای)
حسابداری: سونیا یاموهان مدی (41 رای)
کارشناس خبره مردان: سیروس احمدی (41 رای)
نمایندگان هیئت های دولتی: خالص کریمیان (34 رای)

مرتضی محسنی گزینه دیگری برای تکمیل ترکیب هیات مدیره است. معاون رئيس جمهور توانستم رای قانونی اعضا را بیاورم مونتاژ این اتفاق نیفتاد.

در نهایت مونتاژ محمد پولادوگر ژنرال و سالانه فدراسیون نجات غریق و غواصی با تشکر از زحمات سال گذشته گفت: آمار همچنین نشان می دهد که این عملکرد عالی نتایج عالی را به همراه داشته است.

با تشکر از زحمات مهدی حیدری معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: دیگر فدراسیون ورزش قهرمانی ما متفاوت است، اما حضور آقای حیدری به مراتب تاثیرگذارتر از این است دیگر دوره قهرمانی مااین تعهد و دلسوزی باورنکردنی او نسبت به مسئولیت هایی است که در فدراسیون دارد دارند..

معاون وزیر ورزش های بیانی فدراسیون ناجیان غریق و غواصی با تاکید بر مسئولیت های سخت و خطرناک ناجیان غریق و توجه به اهمیت مسئولیت فعالیت در این حوزه. جاده آثار برای جذب افراد با این ویژگی.

دکمه بازگشت به بالا