عمومی

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

افسردگی یک عامل بازدارنده برای کشاندن افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. افسردگی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت سلب می کند.

به گزارش مجله خانواده، این روزنامه جامجم او می نویسد: «افسردگی می تواند نظم زندگی را به هم بزند و به آن آب زندگی بدهد. افسردگی بر کسانی که زندگی را فراموش کرده اند اثرات جبران ناپذیری دارد. تأثیری که افراد در هنگام وقوع بهتر است به روان درمانگر مراجعه کنند.

افراد افسرده معمولا تمام شب را نمی خوابند. به همین دلیل در طول روز خواب آلود و خسته هستم. در واقع، افسردگی می تواند باعث اختلالات خواب شود. افسردگی بر عملکرد مغز تأثیر منفی می گذارد. افراد مبتلا به افسردگی عموماً تمرکز ندارند و بیشتر اوقات فراموش می کنند. افراد مبتلا به افسردگی معمولا از تفریح ​​لذت نمی برند و همیشه از زندگی شاکی هستند. آنها دیدگاه مثبت و امیدوارانه خود را نسبت به زندگی از دست داده اند. افسردگی یک عامل بازدارنده برای کشاندن افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. افسردگی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت سلب می کند. افسردگی می تواند منجر به فروپاشی روابط و دوستی ها شود.

انزوای اجتماعی یکی از اثرات افسردگی بر زندگی است. کاهش عزت نفس نیز یکی از عوارض افسردگی است. افراد مبتلا به افسردگی از موقعیت خود در جامعه ناراضی هستند و خود را دوست ندارند. بنابراین، برای داشتن یک زندگی سالم، می دانیم که افسردگی باید در اسرع وقت درمان شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا