عمومیکسب و کار برتر

شامپوی بعد از کراتینه مو

داشتن موهای صاف و درخشان می‌تواند بسیار وسوسه کننده باشد. به همین خاطر است که بسیاری از افراد، از تکنیک‌های درمانی و صاف کننده مانند کراتینه کردن و بوتاکس مو برای داشتن موهای ابریشمی و زیبا استفاده می‌کنند. این تکنیک‌ها، اگرچه به عنوان راهکارهایی نیمه دائمی شناخته می‌شوند، اما طرفداران بسیاری دارند.

نکته مهمی که درباره این روش‌های درمانی باید در نظر داشته باشید، نیازهای مراقبتی مو است. پس از اجرای این تکنیک‌های زیبایی، موها به دلیل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

مرکز کراتینه مو در فردیس یکی از مراکزی است برای درمان رفع خشکی مو و کراتینه کردن مو است

اصول مراقبت از موهای بوتاکس شده

بوتاکس مو  یکی از تکنیک‌های مدرن و نیمه دائمی برای احیای آسیب‌های مو است و شامل ترکیبی مغذی از مواد آنتی اکسیدان، پروتئین، آمینو اسید، ویتامین و … است. این مواد مغذی، باعث احیای آسیب‌های کوتیکول و فولیکول موی شما می‌شوند و قدرت ترمیم موهایتان را افزایش می‌دهند.
بعد از بوتاکس، موهای شما نرم، بدون آسیب و ابریشمی می‌شود. اما برای اینکه بتوانید ماندگاری بوتاکس مو را افزایش دهید و قدرت ترمیم موهای خود را حفظ نمایید، توصیه می‌شود روتین مراقبتی مخصوصی برای موهایتان در نظر بگیرید:

  • از شستن موهایتان اجتناب کنید

مواد مغذی موجود در بوتاکس مو، برای تکمیل عملکرد تقویتی و ترمیمی خود به زمان احتیاج دارند. به همین خاطر بیشتر متخصصان و کارشناسان توصیه می‌کنند بعد از بوتاکس مو، تا دو روز از شستن موها اجتناب کرده و یا به اصطلاح قرنطینه مو را حفظ کنید.

  • پس از بوتاکس، رنگ کردن موها ممنوع

توصیه می‌شود پس از بوتاکس مو، از رنگ کردن آنها خودداری کنید. مواد شیمیایی موجود در رنگ مو می‌تواند باعث خشکی و وز شدن موهای شما شود و اثر مواد بوتاکس را روی موهایتان کاهش دهد. بنابراین اگر قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، پیش از بوتاکس کردن این کار را انجام دهید. بوتاکس مو در این حالت می‌تواند ماندگاری و زیبایی رنگ موی شما را دو چندان کند و آسیب‌های ناشی از رنگ مو را نیز ترمیم نماید.

  • از حالت دهنده‌های حرارتی استفاده نکنید

تا حد امکان از حالت دهنده‌های حرارتی مثل اتو مو، سشوار، بابلیس و .. استفاده نکنید. حرارت مستقیم علاوه بر خشکی وبدحالتی موها، ماده بوتاکس را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین باعث آسیب دوباره موها و کاهش ماندگاری مواد بوتاکس می‌شوند.

  • اجازه دهید موهایتان خود به خود خشک شوند

پس از بوتاکس مو، تا حد امکان برای خشک کردن موهای خود از مالش حوله و حرارت سشوار استفاده نکنید. این کار باعث ایجاد اصطکاک و آسیب به کوتیکول‌های مو می‌شود و عمر مواد بوتاکس را نیز کاهش می‌دهد.

  • از شامپوی مخصوص بوتاکس استفاده کنید

بعد از بوتاکس مو، از شامپوهای معمولی استفاده نکنید. این شامپوها اغلب حاوی مواد شیمیایی قوی مثل سولفات هستند و باعث خشک شدن و آسیب دوباره موهای شما می‌شوند. بعد از بوتاکس مو، توصیه می‌شود از شامپوهای مخصوص بوتاکس استفاده نمایید. در غیر این صورت، شامپوهایی را انتخاب کنید که ph متعادل=5/5 داشته باشند و باعث تغییر محیط فیزیولوژیک پوست سر نشوند. شامپوهایی که ph مناسبی دارند، کوتیکول موهایتان را بسته نگه می‌دارند و مانع از بین رفتن مواد بوتاکس می‌شوند.

همچنین تا حد امکان از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنید. این شامپوها از خشک شدن، وز شدن و بدحالتی موهایتان جلوگیری می‌نمایند و مدت زمان ماندگاری مواد بوتاکس را افزایش می‌دهند. مطمئن شوید که شامپوی مورد نظرتان، فاقد موادی مانند لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات و کلرید سدیم باشد.
با دو نمونه از شامپوهای محبوب و مناسب برای موهای بوتاکس شده، آشنا شوید.

  • شامپو سولفات فری بوتاکس مکسی

اگر به دنبال شوینده مناسبی برای موهای بوتاکس شده خود هستید، شامپو مکسی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. پروتئین کلاژن به کار رفته در این شامپو، قدرت ضد پیری به آن می‌بخشد و قدرت ترمیم موهایتان را افزایش می‌دهد.
وجود اسید آمینه و پروتئین‌های هیدرولیز شده در این شامپو، نیازهای تغذیه‌ای فولیکول و کوتیکول موها را برطرف می‌کند و باعث تقویت ریشه و ساقه مو می‌شود. روغن حیات بخش آرگان در شامپو مکسی، کوتیکول موها را تقویت می‌کند و باعث نرمی و لطافت مو می‌شود. از طرفی از وز شدن و خشکی موهایتان نیز ممانعت می‌کند.

شامپو مکسی، واکنش‌های اکسیداتیو و فعالیت رادیکال‌های آزاد را در ساختار موها تعدیل می‌کند. این شامپو از موها در برابر اشعه مضر ماورا بنفش خورشید محافظت می‌نماید.

این شامپو در دو سری زرد و صورتی تولید می‌شود و هر دو مدل آن، توانایی محافظت از بوتاکس مو را دارند. اما تفاوت این دو، در فعالیت تخصصی آنها است. شامپو مکسی زرد خاصیت آنتی دمج دارد و ضمن ترمیم مو، از آسیب مجدد آن جلوگیری می‌کند. شامپو مکسی صورتی اما، خاصیت ضد ریزش دارد و ریزش موها را تا 70 درصد کاهش می‌دهد.

هر دو سری این شامپو، بدون سولفات هستند و اثر پاک کنندگی بسیار ملایمی دارند. همچنین دارای ph مناسبی هستند و تعادل فیزیولوژیک پوست سر را تعدیل می‌نمایند.

  • شامپو مغذی بدون سولفات غنی شده با چای و شیر نارگیل

این شامپو، محصولی بینظیر و فوق‌العاده برای محافظت از موهای شما است. اگر اخیرا از درمان‌هایی مانند بوتاکس مو استفاده کرده‌اید، در انتخاب این شامپو شک نکنید. این محصول ترکیبی بسیار مغذی دارد و به خوبی نیازهای تغذیه‌ای موهای شما را رفع می‌کند. فرمولاسیون این شامپو، بر پایه مواد ارگانیک و طبیعی طراحی شده است و به همین دلیل  می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از هیچگونه ماده شیمیایی و مضری در ساخت این شوینده استفاده نشده است.

وجود شیر نارگیل در این شامپو، رطوبت مورد نیاز مو را فراهم می‌کند و مانع از خشکی و وز شدن آنها می‌شود. به علاوه چای معطر در ساختار این محصول، خاصیت آنتی اکسیدان و محافظتی ویژه‌ای به آن می‌بخشد.
این شامپو می‌تواند از کوتیکول موهای شما در برابر فعالیت رادیکال‌های آزاد و مواد اکسیدانت محافظت نماید. با دارا بودن کمپلکسی از مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز فولیکول و کوتیکول مو می‌تواند تمام نیازهای تغذیه‌ای مو را تامین کند و قدرت ترمیم آن را بهبود ببخشد.

این محصول، فاقد سولفات، پارابن، رنگ شیمیایی و روغن معدنی است. به همین دلیل محافظتی یکپارچه و عالی را برای موهای بوتاکس شده شما تامین می‌نماید.

  • استفاده از ماسک مو را فراموش نکنید

برای افزایش ماندگاری و تاثیر گذاری مواد بوتاکس، از ماسک مو استفاده کنید. استفاده از ماسک مو بعد از بوتاکس، می‌تواند عمر بوتاکس موهایتان را افزایش دهد و زیبایی موهایتان را دو چندان نماید.
کارکرد اصلی ماسک مو، آبرسانی به بافت موها است و به همین دلیل قدرت ترمیم آنها را افزایش می‌دهد. توصیه می‌شود از ماسک موهایی با قدرت احیا کننده استفاده کنید. این محصولات معمولا حاوی ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، سرامید، روغن آرگان و کراتین هیدرولیز شده هستند.

ماسک مویی که در ادامه معرفی خواهد شد از برند ایرانی آی پلاس است. این ماسک مو به صورت دو فاز طراحی شده و قدرت احیا کنندگی فوق‌العاده‌ای برای موها داراست. ماسک موی آی پلاس حاوی ترکیبات مولتی ویتامین است و می‌تواند نیازهای تغذیه‌ای موهایتان را کاملا برطرف کند. همچنین باعث تقویت و ترمیم ریشه مو شود. ماسک مو آی پلاس در ترکیب خود، حاوی درصد بالایی کراتین هیدرولیز شده است و به همین دلیل با ادغام شدن در کوتیکول تار موها، باعث صاف و نرم شدن آنها می‌شود و از خشکی و وز شدن تار مو جلوگیری می‌نماید.

ماسک موی آی پلاس با احیا عمقی موها، درخشندگی و حالت پذیری آنها را دو چندان می‌کند. همچنین اگر به تازگی از درمان بوتاکس مو استفاده کرده‌اید، این محصول می‌تواند عملکرد درمانی موهای شما را تکمیل کند و طول عمر بوتاکس را روی تار موهایتان افزایش دهد.

آی پلاس، قدرت محافظتی عالی دارد و از آسیب موهای شما در اثر آلودگی‌های محیطی، آسیب اشعه UV آفتاب و واکنش‌های اکسیدانت ممانعت می‌کند.

ماسک موی دیگر از برند کاسمکولوژی است؛ ماسک مویی فوق‌العاده برای احیای آسیب مو و افزایش ماندگاری درمان‌های کراتینه و بوتاکس مو. این ماسک مو، فرمولاسیونی ارگانیک دارد و شامل ترکیبی شگفت انگیز از عصاره میوه‌هایی مانند انار و و تمشک است.

عصاره انار، قدرت آنتی اکسیدان قدرتمندی دارد و از موهای شما در برابر فعالیت رادیکال‌های آزاد و استرس اکسیداتیو محافظت می‌نماید. همچنین، وجود عصاره تمشک با اثر در ناحیه فولیکول مو، گردش خون را در ناحیه پوست سر بهبود می‌بخشد و موها را به خوبی تقویت می‌کند.

این محصول، ضمن محافظت از موهای شما در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌های محیطی، با قدرت احیا کنندگی فوق‌العاده خود، آسیب‌های وارد شده به ساختار مو را نیز ترمیم می‌کند.

اصول مراقبت از موهای کراتینه شده

تکنیک کراتینه کردن مو، همچنان یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمانی برای داشتن موهایی صاف و براق است. خصوصا برای موهای فر و مجعد، می‌تواند موهایی صاف، یکدست و باشکوه را به شما هدیه دهد. در این تکنیک، از کراتین برای درمان آسیب‌های مو و احیای پیوندهای دی سولفیدی کوتیکول مو استفاده می‌شود.
تکنیک کراتینه، به طور معمول ماندگاری 4 تا 6 ماهه دارد. اما برای اینکه درمان کراتینه دوام بیشتری داشته باشد، توصیه می‌شود روتین مراقبتی مناسبی برای رسیدگی به موهایتان در نظر بگیرید:

  • بعد از کراتینه موهایتان را نشویید

نشستن موها بعد از درمان کراتینه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.کراتینه کردن در مقایسه با روش بوتاکس، تکنیک بسیار حساس‌تری است و در این حالت موهای شما به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. برخورد آب و رطوبت با موهای کراتینه شده، باعث ایجاد تخلخل و خشکی در کوتیکول مو می‌شود. توصیه  به 3 روز نشستن موها به همین دلیل است.

کراتینه کردن موها در چند روز اول، باعث افزایش حالت پذیری موهای شما می‌شود. بنابراین توصیه شده تا یک هفته بعد از کراتینه کردن ، از محکم بستن و حالت دادن موهایتان خودداری کنید. در این مدت سعی کنید موهایتان را با ملایمت و رو به پایین شانه کنید. همچنین از کش موهای نرم و ساتن برای بستن موهای خود استفاده نمایید.

  • از روبالشی مناسب استفاده کنید

بعد از کراتینه کردن موها، توصیه می‌شود از روبالشی‌های ساتن و ابریشمی استفاده کنید. این روبالشی‌ها اصطکاک بسیار کمی با موهایتان ایجاد می‌کند و باعث ایجاد آسیب نمی‌شوند. اما روبالشی‌های نخی و معمولی، اغلب اصطکاک بسیاری با تار مو ایجاد می‌کنند و می‌توانند باعث افزایش آسیب‌پذیری موهای کراتینه شوند. همچنین ممکن است عوارضی مانند وز شدن و خشکی بیش از حد کوتیکول مو را نیز در پی داشته باشند. گاهی اوقات نیز باعث افزایش چربی کف سر می‌شوند.

  • از حالت دهنده‌های شیمیایی استفاده نکنید

برای حالت دادن یا صاف کردن موهایتان بعد از انجام کراتینه، توصیه می‌شود از اتو مو و بابلیس استفاده کنید. مواد کراتینه سد محافظتی محکمی روی کوتیکول موهای شما ایجاد می‌کند و مانع از آسیب مو در اثر استفاده از  حالت دهنده‌های حرارتی می‌شود. اما در مقابل، توصیه می‌شود از حالت دهنده‌های شیمیایی مثل ژل مو، تافت و … برای حالت دادن موهای کراتینه شده خودداری کنید چرا که این مواد می‌توانند باعث کاهش ماندگاری کراتین موهایتان شوند.

از شامپوی مخصوص استفاده کنید

بعد از کراتینه کردن موها، توصیه می‌شود استفاده از شامپوهای معمولی را کنار بگذارید. وجود مواد خشنی مانند سولفات در این شامپوها، باعث آسیب کوتیکول و خشکی موهای شما می‌شود و چربی طبیعی موها را ز بین می‌برد. همچنین، ph قلیایی این محصولات، سلامت موهایتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث کاهش عمر کراتینه موهایتان می‌شود. انتخاب هوشمندانه و صحیح شامپو بعد از کراتین، اهمیت بسیاری دارد.

شامپو لافارر، با فرمولاسیون فوق‌العاده غنی خود انتخابی عالی برای موهای آسیب دیده و کراتینه شده محسوب می‌شود. این شامپو، حاوی کراتین هیدرولیز شده گندم و سویا است و با خاصیت ترمیمی که دارد، می‌تواند آسیب‌های وارد شده به مو را ترمیم نماید. وجود عصاره چای سبز و دانه انار در این محصول، خاصیت آنتی اکسیدان فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشند و مانع از انجام واکنش‌های اکسیداتیو در ساختار مو می‌شوند.

کافئین به کار رفته در فرمولاسیون لافارر، گردش خون را در ناحیه فولیکول‌ها بهبود می‌دهد. همچنین با تغذیه ناحیه پوست سر، از ریزش مو جلوگیری می‌نماید و رشد موها را تحریک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این شامپو، می‌توان به وجود کراتین هیدرولیز شده در ساختار آن اشاره کرد. ذرات کراتین با نفوذ به کوتیکول تار مو، پیوندهای دی سولفیدی را احیا می‌کنند و باعث صاف شدن و درخشندگی مو می‌شوند.

این شامپو فاقد ترکیبات خشنی مانند سولفات و سدیم کلراید است و باعث خشکی و وز شدن موها نمی‌شود؛ همچنین مدت زمان ماندگاری کراتینه موها را نیز افزایش می‌دهد.

یانسی با ترکیب احیا کننده خود، ترکیبی خاص برای محافظت از موهای کراتینه شده شما است. این محصول در فرمولاسیون خود حاوی ترکیب خارق‌العاده‌ای از ذرات پرو کراتین و پروتئین ترمیمی biomimetic است. این کمپلکس، با فعالیت ویژه خود، روی کوتیکول موها تاثیر می‌گذارد و بافت‌های آسیب دیده آن را به خوبی ترمیم می‌کند.

وجود سلول‌های بنیادی گیاهی در فرمولاسیون این شامپو، قدرت جوان کننده و ضد پیری بی‌همتایی به آن می‌دهد و  می‌تواند با احیای بافت فرسوده موها، جوانی و شادابی دوباره را به آنها هدیه دهد و از پیری و تخریب ساختار مو جلوگیری نماید. همچنین، وجود کلاژن‌های دریایی، انعطاف و استحکام تار مو را تقویت می‌کنند و مانع از شکنندگی و خشکی تار مو می‌شوند.

شامپو یانسی، فاقد سولفات و مواد شیمیایی مضر است و علاوه بر محافظت از لایه کراتینه موها، مدت زمان ماندگاری آن را نیز افزایش می‌دهد.

بعد از کراتینه کردن مو، از ماسک موهای حاوی کراتین استفاده کنید. این ماسک موها، مدت زمان ماندگاری کراتین را افزایش می‌دهند و باعث افزایش درخشندگی موهایتان می‌شوند. این محصولات مراقبتی، به ترمیم آسیب‌ها و تامین مواد مغذی مورد نیاز موهای شما نیز کمک می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود اهمیت استفاده از ماسک مو بعد از کراتین را دست کم نگیرید.

ماسک مو از برند آدرا، حاوی ترکیبات فعال کراتین به صورت ذرات هیدرولیز شده است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای موهای کراتینه شده باشد. آدرا، فرمولاسیونی طبیعی و تقویت کننده دارد و به خوبی نیازهای تغذیه‌ای موها را برطرف می‌نماید. وجود عصاره آلوئه ورا در ساختار این ماسک، باعث آبرسانی عمقی ساختار مو می‌شود. چای سبز نیز حاوی ترکیبی آنتی اکسیدان است و از موهای شما در برابر فعالیت مواد اکسیدانت و واکنش‌های شامپو بعد از کراتینه مو چیست؟

شامپو بعد از کراتین مو عموما حاوی ترکیبات ویژه‌ای از جمله پروتئین هیدرولیز شده کراتین و عصاره گیاهان ارزشمند است. فرمولاسیون ارزشمند این شامپو مناسب برای افرادی است که موهای خشک و آسیب دیده‌ای دارند. همچنین استفاده از این شامپو به افرادی که موهای خود را کراتینه کرده‌اند، توصیه می‌شود. این شامپوها از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کنند.

برای تهیه شامپوهای کراتینه از کراتین حیوانی و عصاره گیاهان استفاده می‌شود. در بسیاری از این شامپوها اسید چرب امگا 3 نیز برای افزایش لطافت و نرمی موها به کار رفته است.

بهترین زمان برای استفاده از شامپو کراتینه

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی باید از شامپو کراتینه استفاده کنیم؟ برای ترمیم موهای ضعیف و آسیب دیده استفاده از شامپوهای کراتینه توصیه می‌شود. همچنین بسیاری از آرایشگران پس از انجام کراتینه به افراد پیشنهامی‌کنند که از این شامپوها استفاده کنند چرا که شامپوهای کراتینه از خشکی و وز شدن موها جلوگیری می‌کند.

موارد زیر آسیب جدی به مو وارد می‌کند:

  • استفاده از مواد شیمیایی مثل دکلره، رنگ مو و …
  • مصرف مداوم محصولات حالت دهنده مثل تافت و … که حاوی ترکیبات شیمیایی هستند
  • استفاده مداوم از وسایل حالت دهنده مو مثل اتو مو، سشوار و …
  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب
  • شنا کردن در آب شور یا حاوی کلر

اگر جز افرادی هستید که به طور مداوم از مواد شیمیایی و یا دستگاه‌های مختلف برای حالت دهی موهای خود استفاده می‌کنید، بهتر است برای جلوگیری از خشکی و وز شدن مو از شامپو   استفاده کنید

بیشتر بدانید: hair keratin youtube

فواید استفاده از شامپو بعد از کراتینه مو

شامپوهای حاوی ترکیبات کراتینه فواید ارزشمندی برای موها دارند. در این قسمت با برخی فواید منحصر به فرد این شامپوها آشنا شوید:

  1. تامین مواد مورد نیاز مو

کراتین موجود در شامپو کراتینه با تامین مواد مغذی موها را نرم، لطیف و درخشنده می‌کند. با استفاده از این مدل شامپوها موهای شما نرم و درخشان به نظر می‌رشد. شامپو کراتینه به طور موثری وز و خشکی مو را برطرف می‌کند. این محصولات با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو، از موهای شما در برابر دستگاه‌های حرارتی مانند اتو مو، دستگاه فر کننده و سشوار محافظت می‌کند.

بهترین شامپو بعد از کراتینه مو نی نی سایت | بهترین شامپو و ماسک مو برای موهای کراتینه شده | شامپو بعد کراتین بدون سولفات

  1. ترمیم موهای آسیب دیده

ترمیم موهای آسیب دیده یکی دیگر از فواید ویژه شامپو کراتینه است. این محصولات عموما حاوی ترکیبات آبرسان و عصاره گیاهان موثری هستند که بافت آسیب دیده موهای شما را ترمیم می‌کنند. با استفاده از این مدل شامپوها می‌توان تا حدودی موهای آسیب دیده ناشی از مواد شیمیایی مثل رنگ و دکلره را ترمیم کرد..

  1. تقویت موها

شامپو بعد از کراتینه مو، قادر به تقویت لایه‌های درونی موهای شما است. این شامپو با تقویت ریشه و افزایش استحکام ساقه مو، از موها در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

آیا استفاده از شامپو کراتینه مضر است؟

بهتر است بدانید موها تنها مقدار معینی از کراتین را جذب می‌کنند. در واقع فولیکول‌های مو برای جذب پروتئین کراتین محدودیت دارند. در نتیجه استفاده بیش از حد از شامپو بعد از کراتینه مو تاثیر خاصی بر روی موهای شما ندارد.

شما چه فکر می‌کنید؟

شامپو بعد از کراتینه مو، محصولی کاربردی برای افرادی است که موهای خود را کراتینه می‌کنند. معمولا آرایشگران بعد از انجام کراتینه این مدل شامپوها را توصیه می‌کنند.

شامپوهای کراتینه حاوی ترکیباتی همچون پروتئین هیدرولیز شده کراتین و عصاره گیاهان ارزشمند است. این شامپو با با تامین رطوبت و مواد مورد نیاز موها، لطافت، نرمی و درخشندگی موهای شما را افزایش می‌دهند. همچنین ترکیبات مغذی این شامپوها با نفوذ به درون فولیکول‌ها، ریشه و ساقه مو را تقویت کرده و از موهای شما در برابر عوامل مخرب محیطی از آنجا که زیبایی و طراوت موها نقش موثری در زیبایی خانم‌ها دارد امروزه یکی از روش‌های زیبایی و مراقبت از مو که بین خانم‌ها رایج شده است، کراتینه کردن مو است. این روش باعث شفاف، درخشان شدن  و لخت و ابریشمی شدن موها می‌شود و مزایا و فواید زیادی دارد. اما باید به این نکته توجه کنیم که بعد از کراتینه کردن موها برای دوام و ماندگاری بیشتر اثرات کراتین روی مو باید یکسری مراقبت‌هایی را رعایت کنیم. یکی از این مراقبت‌ها استفاده از بهترین شامپو برای بعد از کراتینه کردن مو می‌باشد. همچنین در انتها هم ۱۵ مدل از بهترین‌ و منتخب‌ترین، محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب درستی در داشته باشید.

مزایای کراتین کردن مو

  1.  از بین رفتن وز بودن موها بعد از کراتینه
  2.  لطافت و نرمی بخشیدن به موها
  3.  از بین بردن خشکی موها بعد از کراتینه
  4.  صاف و لخت شدن موها
  5. احیای و از بین بردن آسیب‌های ساختار موها

بعد از کراتینه از چه شامپویی استفاده کنیم؟

بعد از انجام کراتین مو، باید از شامپوهای فاقد سولفات یا فری سولفات و همچنین شامپوهای فاقد کلرید سدیم استفاده کنیم. زیرا سولفات باعث می‌شود که چربی سر کم شود و بدین ترتیب باعث ایجاد خشکی و وز شدن موها می‌شود. در واقع سولفات ماده‌ای است که باعث عدم ماندگاری و دوام کراتینه روی موی شما می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های شامپوی مناسب برای بعد از کراتینه کردن مو

شامپوی مناسب برای بعد از کراتین کردن مو شامپویی است که آبرسان باشد و بتواند مواد مغذی کافی را به موهای شما برساند.

موی سالم دارای ۸ درصد رطوبت و ۸۹ درصد کراتین و ۳ درصد مواد معدنی است. بنابراین بهترین شامپو کراتینه، شامپویی است که بتواند پروتئین موهای شما و مواد مغذی را برای صاف و درخشنده کردن موها تامین کند. همچنین استفاده از شامپو کراتینه باعث نرمی و لطافت موهای شما می‌شود.

از آنجا که صاف شدن موها توسط کراتین کردن مو بعد از سه الی شش ماه باز به حالت اولیه باز می‌گردد، استفاده از شامپوی مناسب با ویژگی‌های گفته شده باعث کاهش روند بازگشت مو به حالت قبلی می‌شود.

محافظت می‌کند.

شامپو کراتین برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند نیز یک گزینه ایده ایده‌آل است. ترکیبات موجود در این شامپو، بافت آسیب دیده موها را ترمیم کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کنند. با استفاده منظم از شامپو کراتینه می‌توان خشکی و وزی مو را برطرف کرد.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از شامپو کراتینه برای ترمیم موهای خود استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

اکسیداتیو درون سلولی محافظت می‌کند. در فردیس کرج بهترین مراکز برای کراتینه کردن مو می باشد

آدرا حاوی فیلتر قوی اشعه ماورا بنفش است و مانع از آسیب ساختار موها در اثر برخورد این اشعه مضر می‌شود. این محصول به صورت اسپری طراحی شده است و  استفاده بسیار راحت‌تری نسبت به دیگر انواع ماسک مو دارد. بعد از استفاده از این ماسک، موهای شما نیازی به آبکشی ندارند.

 

دکمه بازگشت به بالا