عمومیکسب و کار برتر

سرویس خواب پسرانه نوزاد

سرویس خواب نوزاد شامل تخت و کمد، لوازم خواب نوزاد، سرویس پتوی نوزاد، کالسکه، کریر، انواع پوشاک نوزاد و بچگانه، لوازم بهداشتی و سایر موارد ضروری برای هر کودک می باشد. از آنجایی که چیدمان و طراحی داخلی اتاق کودک برای هر پدر و مادری لذت بخش است، سعی می کنند متناسب با بودجه، جنسیت کودک و متراژ اتاق کودک، بهترین و شیک ترین سرویس خواب کودک را خریداری کنند.

هنگام خرید سرویس خواب پسرانه یا ست درخت کودک، تخت و لباس نوزاد و موارد دیگر، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید؛ در این مطلب با گذاشتن ۴۰ عکس از طرح های شیک و انواع جدید تخت خواب کودک شما را به خرید مبلمان چوبی کودک، تخت کودک و موارد مشابه راهنمایی می کنیم.

خدمتکار تخت کودک

امروزه تخت خواب های کودک در سبک های مختلف موجود است که می توانید هر طرح و رنگی را سفارش داده و خریداری کنید. اما باید به چند نکته توجه کنید:

کیسه خوابی که برای نوزاد در نظر گرفته شده باید سبک و راحت باشد تا مشکلی برای حرکت پیش نیاید و کودک در آن احساس راحتی کند.

خدمات چوبی با کیفیت برای کودکان بخرید. زیرا کیفیت روی خواب راحت کودک نیز تاثیرگذار است.

در صورت نیاز خرید کنید. مثلا، تختی نخرید که تا یک سالگی کودک مورد استفاده قرار گیرد یا همان ست را نخرید.

به اندازه اتاق توجه کنید سپس برای خرید تخت و لباس نوزاد به بازار بروید.

اگر فرزندان دیگری در اتاق خواب مهمان دارید، می توانید یک تخت دوطبقه بخرید.

یا اگر اندازه اتاق کودک محدود است، می توانید به جای تخت یک نفره، مبل تختخواب شو خریداری کنید.

هنگام خرید لباس نوزاد مراقب باشید. بهتر است تخت نوزاد لبه های تیز نداشته باشد و نتواند باعث افتادن نوزاد روی آن شود.

در تهیه اتاق خواب و کمد کودک و موارد دیگر به رنگ ها توجه کنید تا اتاق کودک هماهنگی لازم را داشته باشد. رنگ یکی از مواردی است که به طور مستقیم بر نوزادان و کودکان نوپا تأثیر می گذارد.

سرویس خواب سیسمونی را با توجه به جنسیت فرزندتان بخرید.

سرویس خواب دخترانه

همانطور که در بالا ذکر شد، جنسیت بر بازار خدمات رختخواب و کمد کودکان تأثیر می گذارد. برای خرید روتختی بچه گانه دخترانه و یا خرید مدل هایی با طرح عروسک بهتر است از رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید. به عنوان مثال سرویس تشک و پتوی کودکان دارای طرح های کارتونی سیندرلا می باشد.

سرویس سیسمونی دخترانه نیز تنوع زیادی دارد. در زیر عکس هایی از شیک ترین طرح های ست اتاق خواب دخترانه را قرار داده ایم.

سرویس خواب پسرانه 

وقتی می گویند سرویس نوزاد پسر است، ناخودآگاه به سمت طراحی اسپرت، اسپرت، ماشین هایی با این نقوش یا رنگ های قرمز و آبی می رود.

الگوی خواب کودکان متفاوت است. می توانید یک تخت ساده بخرید اما می توانید با استفاده از برچسب های دیواری کودکانه رنگ خاصی به اتاق بدهید و یا تختی به شکل ماشین بخرید. در زیر تصاویری از جدیدترین و برترین طرح ها و مدل های سرویس خواب پسرانه سیسمونی را قرار داده ایم.

مدل ست خواب نوزاد مدل ست خواب دخترانه

چرا باید به مدل های مختلف ست تخت نوزاد نگاه کرد؟

وقتی جنسیت فرزند دلبند مشخص شد، به تدریج فرصت خرید چیزها به وجود می آید. امروزه تنوع مدل ها و رنگ های روتختی کودکان به قدری زیاد است که والدین به جای اینکه کار را آسان کنند، سردرگم شده و نمی توانند به راحتی برای خرید تصمیم بگیرند. یکی از بهترین راه ها دیدن انواع اتاق خواب های دخترانه و پسرانه در بازار به صورت مجازی است که به شما امکان می دهد تصویری کلی از آنچه دوست دارید و می خواهید بدست آورید. عکس ها و کلیپ ها به شما اطلاع می دهند:

کدام مدل را می توان با چه رنگی ترکیب کرد؟

کدام یک برای اندازه اتاق خواب مناسب است؟

چه تجهیزاتی بخرم و چه تجهیزاتی بخرم؟

ترتیب باید چگونه باشد؟

در نتیجه وقتی در بین تمام مدل های مختلف جستجو می کنید، آنچه را که می خواهید با دیدی باز خواهید دید و انتخابی هوشمندانه و هوشمندانه انجام می دهید.

دکمه بازگشت به بالا