عمومی

ساعت ۱۰ صبح؛ روی پشت بام‌ها و ایوان منازل

شب قبل از اربعین حسینی ، کمپین # به_شما_از_فصل در فضای مجازی راه اندازی شد. در این کمپین ، همه خانواده ها در پشت بام ها و ایوان ظاهر می شوند و از آنها دعوت می شود تا ساعت 10 صبح زیارت اربعین را در اربعین انجام دهند.

به گزارش مجله خانواده ، “پارسینه” در ادامه می نویسد: “طبق اطلاعات موجود در این کارزار ، قرائت زیارت اربعین در پشت بام و ایوان خانه برخی حدیث ها و روایات را دنبال می کند.”

سدیر صیرفی گفت: گفتم: “امام صادق (ع) به من فرمود ، لطفاً مرا ببخش”. حضرت فرمودند: “بین ما و مقبره امام حسین (ع) فاصله زیادی است.” وقتی از دور زیارت می کنید ، اینگونه به نظر می رسد: به پشت بام بروید و به چپ و راست توجه کنید. سپس سر خود را به سمت آسمان بلند کنید ، به کبرا توجه کنید و بگویید: “سلام بر تو یا آوا عبدالله الحسین”. «سلام بر تو ، رحمت و برکات خداوند بر تو باد.» سپس آنها برای شما زیارتی خواهند نوشت ، معادل حاجی و عمره. (منظور شیعه ج 14 ص 493 است)

درباره مرجعیت امام حسن عسکری علیه السلام صحبت شد: “الرحمن الرحیم” (تهذیب الاحکام / ج 6 / ص 52)

امام رضا (علیه السلام): پسر شبیب ، وقتی حسین (علیه السلام) را گریه می کنی تا اشک بر گونه هایت جاری شود ، خدا بدون توجه به میزان گناهی که مرتکب شده ای ، کم و بیش تو را می آمرزد. (Sea Light-Vol.44-p.286)

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا