جامعه

گزارش نشدن فوت ناشی از کرونا طی ۷۲ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

مجله خانواده / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشکده پزشکی یاسوجی گفت: “خوشبختانه در طی سه روز گذشته هیچ مورد از مرگ ویروس کرونا در کوگیلجه و بویراحمد گزارش نشده است.”

پرویز یزدان پناه افزود: “در حال حاضر 157 بیمار شریانی ویروس کرونا مشکوک و قطعی در بیمارستان های دولتی بستری می شوند که 56 نفر از آنها بیماران شریانی ویروس کرونا قطعی و 17 نفر در بخشهای ویژه تحت درمان هستند.” من آن را دریافت کرده ام. “

وی اظهار داشت: از مجموع موارد ویروس کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد ، 21456 مورد بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه پزشکی یاسوجی به شرح زیر اشاره کرد. از 298 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوجی ، از جمله آزمایش سریع و PCR ، حدود 29٪ مثبت است که بیشترین موارد مثبت بوایراداد ، کوگیلجه ، گاکوساران و رنده است.

یزدامپانا گفت: “هر بار كه مردم به روال مقررات ضد كرونا عمل كردند ، نتایج به دست آمد و تعداد بیماران و مرگ و میر كاهش یافت ، بنابراین همه چیز به رعایت افراد بستگی دارد.”

به گزارش مجله خانواده ، به نقل از سخنگوی دانشگاه پزشکی آنجی ، “ما فرهنگ سفر ، گردشگری و خرید را تغییر می دهیم ، برای سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده می کنیم و مسافت های جسمی را رعایت می کنیم. باید این کار را انجام دهید. در جلسات یا شستن دست شرکت نکنید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا