عمومیکسب و کار برتر

روش های تشخیص فرش نگین مشهد تقلبی از اصل

چگونه فرش نگین مشهد تقلبی را از فرش اصلی تشخیص دهیم؟

فضای رقابتی در بازار فرش ایران وجود دارد و محصولات متنوعی در این زمینه وجود دارد، اما خوشبختانه فرش هایی وجود دارد که هر سلیقه ای را برآورده می کند و هر قشری از جامعه با هر درآمدی این امکان را دارد که فرشی متناسب با آنها بخرد. بودجه. اینکه فرش با انواع نخ ها و مواد اولیه تولید می شود از نظر تامین و رفع نیاز جامعه خوب و منطقی است اما به شرطی که خریدار از خرید چه نوع فرشی آگاهی کامل داشته باشد.

متأسفانه برخی از افراد از این تنوع کیفیت بافت و مواد اولیه به نفع خود و به ضرر مشتریانی که اکثراً از فرش اطلاعی ندارند و از فرش های ارزان قیمت و بی کیفیت استفاده می کنند. متریال (چه از نظر بافت و چه از نظر کیفیت نخ) ..) کفپوش نگین ساخت برندهای معروف مشهد و …

نحوه تشخیص فرش تقلبی

برای تشخیص فرش های تقلبی از واقعی باید بگویم که فرش های تقلبی برند و مشخصات کامل و واضحی ندارند. در واقع گواهی تولد فرش است که در پشت آن نصب شده و اطلاعات کاملی از جمله; نوع و نوع الیاف، طول پرز، وزن فرش، تعداد گره در متر مربع، دستورالعمل شستشو و نام سازنده و کشور سازنده و یا نام واردکننده، در صورت ناقص بودن هر یک از این اطلاعات می توان در صحت آن تردید کرد. پر زدن زیاد فرش نیز از دیگر نشانه های تقلبی بودن آن است. در اینجا نمونه هایی از شناسنامه جعلی فرش نگین مشهد را برای مثال آورده ایم.

برندهای اصلی نگین مشهد دارای نشانه های زیر هستند:

1- برچسب هولوگرافیک براق.

2- نام فرش نگین مشهد بدون پسوند یا پیشوند روی برند می باشد.

3- لوگوی فرش نگین مشهد مطابق تصویر زیر می باشد.

4- قالی‌های ناگین مشهد در اصل 1003 وینیاسا نام‌گذاری شده‌اند، اما فرش‌های مختلف ناگین مشهد اغلب دارای نام‌هایی مانند شاهکار وینیاسا هستند.

فرش نگین مشهد تقلبی میتواند مانند عکس زیر باشد:

یا به تصویر زیر دقت کنید:

موارد مشخص کننده تقلبی بودن دو مارک بالا عبارتند از:

تشخیص فرش تقلبی کار سختی نیست. خط اصلی فرش نگین بدون پیشوند یا پسوند فرش نگین مشهد است در حالی که در دو خط بالا خط های دیگری وجود دارد.

از بین تمامی الیافی که در فرش ماشینی استفاده می شود، نخ اکریلیک بالاترین کیفیت را دارد، در اینجا مشخصات فرش بافته شده با نخ اکریلیک را آورده ایم تا شما مشتری گرامی بتوانید با اطلاعات کاملتر و اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. فرش

1- فرش اکریلیک نرم تر و درخشان تر از پلی استر است.

2- با لمس حصیر، دست به راحتی روی حصیر می لغزد و نمی چسبد.

3- نخ حرارت گیر اکریلیک نچسب و نچسب است.

4-پلاستیک ها و فرآورده های نفتی بدون بو هستند.

5- مقاومت بالا در برابر ماندن پا و برگشت استثنایی

6- بسیار مقاوم در برابر حرارت غیر مستقیم ( قابلمه / آهن داغ / کتری داغ ) .

7- دارای رنگ های روشن و شفافیت است.

اگر هیچ یک از عناصر بالا را در فرش متوجه نشدید، قطعاً از پلی استر ساخته شده است و از نظر کیفیت و قیمت با اکریلیک قابل مقایسه نیست.

خرید فرش نگین مشهد

همانطور که در این مقاله دیدید، راه های تشخیص فرش تقلبی از اصل کار سختی نیست و فقط نیاز به چند تکنیک ساده دارد. اگر قصد خرید فرش نگین مشهد را دارید ما به شما توصیه میکنیم حتما از فروشگاه های معتبری مانند قالیخانه خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا