عمومیکسب و کار برتر

رنگ در دکوراسیون داخلی مدرن

شاید همه خانه هایی با رنگ های چشمگیر مجهز به دکوراسیون مناسب نباشند. اما هر فضای متفکرانه و اصولی قطعا رنگ خوبی دارد.

تم رنگی یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی مدرن است و برخلاف تصور بسیاری، برای داشتن یک خانه مدرن، انتخاب یک پالت رنگ و پوشاندن تمام دیوارها و کمدها با آن کافی نیست.

رنگ یک خانه مدرن به عوامل مختلفی بستگی دارد و البته به اشکال مختلفی می آید.

گاهی اوقات رنگ پتوی مبل می تواند نقطه کانونی اتاق باشد یا دیوار کوچک پشت میز آشپزخانه می تواند داستان را کاملا تغییر دهد. شما باید به همه چیز فکر کنید، مثلا چه رنگی برای اتاق دارید؟ آیا اتاق مورد نیاز نور طبیعی دارد یا خیر؟ فضای شما بزرگ است یا کوچک؟ برای پاسخ به همه این سؤالات، باید تأثیر رنگ را در خانه درک کنید. اگر می خواهید خانه ای مدرن بسازید، پس باید بدانید که انتخاب رنگ چنین خانه هایی کمی سخت است. ما را تا انتهای مطلب با دقت دنبال کنید تا با کمک چند نکته ساده زیر به راحتی رنگ ها را پیدا کنیم.

رنگ خانه مدرن

منظور از دکوراسیون مدرن چیست؟

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی منزل، سبک مدرن است که سازه باید در آن کار کند. این بدان معناست که طراحی هر قسمت از خانه شما، از مبلمان گرفته تا دکوراسیون و حتی رنگ فضا، باید هدف منحصر به فرد آن را منعکس کند. سبک مدرن طراحی دکوراسیون منزل با عناصری مانند واضح، خطوط واضح، مینیمالیسم (اما نه همیشه)، بازی با پالت های رنگی تک رنگ، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود.

شاید با توضیح ویژگی های این سبک نتوانید خانه ای با این سبک را تصور کنید، بهتر است نمونه های زیادی از خانه و طراحی هر سبک را ببینید تا سبک طراحی داخلی را بدانید. خودت خوب اطلاعات در مورد هر گونه بنابراین در این پیام ها به ویژگی های مهم ترین قسمت خانه و رنگ جدید می پردازیم.

چند نکته برای انتخاب رنگ برای آشپزخانه مدرن

آشپز باشید یا نباشید، آشپزخانه مرکز خانه شماست و فضای آن بر زندگی روزمره شما تاثیر می گذارد.

برای مدرن کردن آشپزخانه، حتی اگر نتوانید با ترکیب کلی وسایل کنار بیایید، رنگ ها به شما کمک می کنند. کابینت ها و کانترها بیشترین فضا را در هر آشپزخانه ای اشغال می کنند. برخلاف آشپزخانه های قدیم که یک یا دو نوع کابینت بیشتر نداشتند، امروزه می توانید رنگ کابینت آشپزخانه خود را از میان طیف وسیعی از طرح ها و رنگ ها انتخاب کنید و از رنگ ها برای ایجاد یک آشپزخانه مدرن استفاده کنید.

می توانید رنگ های مختلفی را برای کابینت ها از تیره تا روشن و از رنگ های خنثی تا روشن انتخاب کنید. اما قبل از انتخاب باید به فضا و اندازه فکر کنید.

مشکی؛ محبوب ترین رنگ خانه مدرن

مشکی رنگ محبوبی است که می تواند فضا را در مورد کابینت متحول کند. با این حال، به یاد داشته باشید که کابینت های مشکی به آشپزخانه حس رسمی و سنگینی می بخشد و باید با بقیه خانه شما مطابقت داشته باشد.

بنابراین، برخی از طراحان داخلی معتقدند که آشپزخانه می تواند کوچک به نظر برسد زیرا رنگ های کمی در مشکی وجود دارد.

رنگ سبز؛ خانه مدرن را زنده کنید

طیف سبزیجات زندگی و شادی را به آشپزخانه می بخشد. فقط به این آشپزخانه نگاه کنید که چگونه ترکیب سبز کمدها با یک فرش کوچک در مرکز آشپزخانه آن را از یک مکان معمولی به یک گوشه دنج تبدیل می کند.

رنگ خانه مدرن باید در خدمت زندگی و استفاده باشد. پس برای داشتن خانه ای مدرن و پویا حتما به این رنگ فکر کنید.

آشپزخانه مدرن به رنگ سبز

آرامش آشپزخانه مدرن به رنگ آبی

اجرا معماری داخلی تجاری به آبی یکی از بهترین رنگ های آشپزخانه است. مانند خانه های قدیمی، دیوارهای آشپزخانه آبی رنگ شده بود.

رنگ های آبی روشن خطوط تمیز و جلوه ای تمیز و ظریف به آشپزخانه می بخشد و به راحتی می توان آن را علاوه بر کابینت ها بر روی دیوارها و حتی سقف ها نیز پاشید.

آبی یک رنگ آرامش بخش و مثبت است، به شرطی که در آن زیاده روی نکنید. مانند این آشپزخانه، کابینت های آبی در کنار قفسه های چوبی و دسته های طلایی متعادل می شوند.

آشپزخانه آبی مدرن

از این معیارها برای انتخاب رنگ معاصر برای پذیرایی خود استفاده کنید

برای انتخاب رنگ خانه مدرن باید به استفاده از فضا توجه کرد. پذیرایی امروزه مهمترین و پرکاربردترین قسمت آپارتمان ها و منازل است. فضایی که گاهی شامل اتاق ناهارخوری، محل کار و حتی آشپزخانه می شود.

دکوراسیون منزل مدرن با رنگ های شاد

رنگ خانه مدرن همیشه نباید از مینیمالیسم و ​​رنگ های خنثی پیروی کند. مبل خردلی کنار گلدان بزرگ و فرش طرح دار مشکی و سفید را ببینید. اگر رنگ های روشن و روشن را دوست دارید، اتاق نشیمن در طیف بژ و خردلی ایده خوبی خواهد بود، با فضاهای سفید و مشکی خوب و مانند خورشید پرانرژی می درخشد.

رنگ استقبال از یک خانه مدرن

برای رنگ دادن به خانه های مینیمال و مدرن می توانید از رنگ کرم خنثی مانند خانه زیر استفاده کنید.

رنگ سبز مناسب برای یک پذیرایی خانه مدرن

هارمونی رنگ سبز سروی و صندلی ناهارخوری و همچنین صورتی را در اتاق پشتی به دقت بررسی کنید. سبز رنگی کاربردی و سازگار است و حس طبیعت را در اتاق القا می کند. در اتاق نشیمن با دیوارهای سبز، تمایل بیشتری به استراحت خواهید داشت. پس با خیال راحت این رنگ را برای خانه مدرن خود انتخاب کنید.

وقتی از رنگ سبز برای خانه خود استفاده می کنید، دست شما کاملا باز است، زیرا این رنگ خود را به رنگ های زیادی می رساند و می تواند انرژی های مختلفی را به خانه بیاورد. در زیر خانه های مدرنی را نشان می دهیم که برای ترکیب رنگ سبز مناسب هستند. رنگ

دکمه بازگشت به بالا