عمومیکسب و کار برتر

خرید اینترنتی لباس اتاق عمل زنانه

اگر در بیمارستان‌ها و محیط‌های درمانی قدم بزنید، حتما با اسکراب پزشکی و دیگر لباس‌های بیمارستانی که جهت انجام امور مختلف طراحی شده‌اند، مواجه می‌شوید. در اینجا ممکن است برای شما سوال پیش بساید که اسکراب چیست یا چه‌ کاربردی دارد؟ اصلا چرا باید از اسکراب پزشکی یا لباس اتاق عمل استفاده کرد؟! در حال حاضر اسکراب‌ها را یکی از انواع لباس‌ پزشکی به حساب می‌آورند که اغلب در اتاق عمل و برای انجام امور مربوط به عمل کردن بدن بیمار، به کار گرفته می‌شود.

این نوع از لباس‌های فرم با هدف این که از انتقال هر چه بیشتر آلودگی‌ها و میکروب‌ها در محیط‌های درمانی جلوگیری کنند، تولید می‌شوند. اغلب اوقات اسکراب‌ها دو تکه دارند و در رنگ‌های گوناگونی هم به تولید می‌رسند. علاوه بر این، برخی از اسکراب‌ها با دیگر تجهیزات بیمارستانی مثل کلاه جراح و … مجهز شده‌اند و پزشکان و جراحان می‌توانند نهایت استفاده را از آن‌ها ببرند. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید اسکراب پزشکی و خرید لباس اتاق عمل و تمامی نکاتی که پیش از خرید این لباس‌ها باید بدانید، صحبت کنیم. پس با تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اسکراب پزشکی یا لباس اتاق عمل چیست؟

به آن دسته از لباس‌های جراحی که به صورت دو تکه تولید می‌شوند و در محیط‌های درمانی توسط یک پزشک، جراح، پرستار اتاق عمل و سایر تکنسین‌هایی که با اتاق عمل در ارتباط هستند به کار گرفته می‌شوند، اسکراب پزشکی گفته می‌شود. این لباس‌ها از نظر طراحی به دو صورت زنانه و مردانه به بازار فروش منتقل می‌شوند و با دوخت ساده و راحت خود، به افرادی که در اتاق عمل کار می‌کنند امکان انجام فعالیت به صورت آسان‌تر را می‌دهند. یکی از نکات مهمی که در مورد اسکراب‌ها باید بدانید این است که این لباس‌ها علاوه بر این که با قیمتی بسیار مناسب و ‌مقرون به صرفه به فروش می‌رسند، قابلیت این را دارند که چندین و چند بار به دست شستشو سپرده شوند و ساختار خود را همانند روز اول حفظ کنند. در عین حال که می‌توانند عمری طولانی داشته باشند و در هنگام خراب شدن، پاره شدن یا سایش هم تعمیر شوند. از این رو اگر شما یک بار برای خرید این لباس‌ها هزینه‌هایی را کنار بگذارید، تا مدت‌های طولانی می‌توانید از این لباس‌ها بهره ببرید. فراموش نکنید که کی مد یکی از پیشرفته‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌هایی است که شما عزیزان می‌توانید از طریق آن به خرید اینترنتی اسکراب پزشکی پر هر مدل و هر نوعی بپردازید.

مدل یک اسکراب پزشکی یا لباس اتاق عمل باید چگونه باشد؟

به طور کلی امروزه اسکراب اتاق عمل را همانند یک بلوز و شلوار تولید می‌کنند که رنگ‌های مختلفی دارد. این لباس کاربردی در طراحی استاندارد خود به این صورت است اما اگر فردی نیاز به اسکراب‌های بلند زنانه و یا اسکراب‌های دیگری را داشته باشد، می‌تواند از طریق سفارشی کردن تولید این لباس‌ها، آن‌ چیزی را که می‌خواهد تهیه کند. در گذشته چندان مهم نبود که پزشک و جراح در اتاق عمل از اسکراب‌های مجهز به کلاه استفاده کنند اما پس از این که افراد متوجه شدند که ضد عفونی بودن و جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به بدن جراح و پزشک تا چه حد اهمیت دارد، استفاده از کلاه‌های جراحی را نیز در کنار این لباس‌ها الزامی کردند. این است که امروزه لباس‌های اتاق عمل را با رنگ‌های گوناگون و در مدل‌های مختلف می‌سازند و در کنار آن‌ها از کلاه‌های پزشکی هم بهره می‌برند. شما عزیزانی که تمایل به خرید کلاه پزشکی و خرید اسکراب پزشکی دارید، می‌توانید همین حالا سفارشات عمده و جزئی خود را در کی مد ثبت کنید.

چرا از فرم‌ها یکسانی برای دوخت اسکراب استفاده می‌کنند؟

بسیاری از کاربران این نوع از لباس‌های فرم بیمارستانی پس از این که با فرم و مدل اسکراب آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند، به این فکر می‌افتند که اصلا چرا باید از فرم یکسانی در زمینه‌ی خرید این لباس‌ها استفاده شود. یکی از مهم‌ترین دلایلی که در این زمینه وجود دارد این است که افراد در محیط‌های بیمارستانی با توجه به لباسی که به تن دارند شناخته می‌شوند و از این طریق می‌توانند هشدار خطر را هم به دیگران بدهند. یعنی اگر شما برای درمان ایدز یک بیمار اقدام کرده باشید و سر و روی خونی هم داشته باشید، با استفاده از لباس اتاق عمل می‌توانید به دیگران این امر را برسانید. در این صورت است که آلودگی‌های محیط درمانی به دیگران منتقل نخواهد شد. علاوه بر این امر، همه‌ی ما می‌دانیم که اگر فرم این لباس مشابه، یکسان و ساده باشد، می‌تواند لک‌ها و آلودگی‌های لباس اتاق عمل را به خوبی نمایش دهد و از این طریق به شستشوی مداوم و استریل کردن این لباس‌ها توسط کاربر هم کمک کند. البته این را هم بدانید که کادر درمانی در اتاق عمل توانایی این را ندارند که مدام از یک اسکراب پزشکی استفاده کنند بلکه پس از انجام فرآیندهای درمانی باید نسبت به تعویض این لباس‌ها اقدام نمایند تا از این طریق هم جان خود و هم جان اطرافیان خود را حفظ کنند. شما عزیزانی که قصد خرید این لباس‌ها را دارید، می‌توانید سفارش اسکراب پزشکی را در سایت ما ثبت کنید و آن را در هر رنگی که می‌خواهید خریداری نمایید.

اسکراب اتاق عمل زنانه | خرید لباس اتاق عمل زنانه | روپوش اتاق عمل جلو بسته

انواع لباس اتاق عمل یا اسکراب پزشکی

اسکراب های پزشکی معمولا به به دوسته اسکراب جراحی مردانه و اسکراب پزشکی زنانه تقسیم می شوند.

اسکراب جراحی زنانه با توجه به این که سایز افرادی که جنسیت‌های گوناگونی دارند با یکدیگر متفاوت است، اسکراب‌های پزشکی هم در انواع گوناگون و مخصوص زنان و مردان تولید شده است. امروزه اسکراب‌های زنانه را به دو صورت تولید می‌کنند. صورت اول همان بلوز و شلوار است که مردان هم از آن استفاده می‌نمایند اما نوع دیگر اسکراب‌های زنانه، اسکراب‌هایی هستند که به صورت مانتو و شلوار تهیه می‌گردند. این مدل لباس اتاق عمل زنانه دارای چند دکمه در ساختار خود است که می‌تواند پوشش پرستار، جراح و پزشک را هم حفظ کند و از ورود انواع بیماری‌ها به بدن این فرد جلوگیری نماید. در مانتو اسکراب شما هر زمانی که بخواهید می‌توانید دکمه‌های مانتو را باز کرده و گردش هوا را در بدن خود به جریان در بیاورید اما در نوع اول اسکراب زنانه که همان بلوز و شلوار است، اگرچه شما در این لباس راحت هستید اما نمی‌توانید آن را به راحتی از تن خارج کرده و بپوشید. پس به این امر هم توجه داشته باشید. با این حال، برای ما هیچ تفاوتی ندارد که شما کدام اسکراب پزشکی زنانه را دوست دارید. می‌توانید همین حالا با اطلاع از قیمت اسکراب پزشکی زنانه، آن را از ما خریداری کنید.

اسکراب جراحی مردانه خرید لباس اتاق عمل مردانه یا اسکراب پزشکی مردانه هم مستلزم این است که شما ابتدا با مدل‌های مختلف و انواع گوناگون اسکراب‌های مردانه‌ای که در بازار وجود دارند، آشنا شوید. امروزه لباس‌های مردانه‌ی اتاق عمل را در دو نوع یقه دار و بدون یقه تولید می‌کنند. این لباس‌ها در رنگ بندی کامل تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها برای انجام یک سری از فعالیت‌های مهم در اتاق‌های جراحی به کار گرفته می‌شوند. اسکراب‌هایی که یقه دار تولید شده‌اند، اغلب اوقات یا در ساختار خود دکمه را جای داده‌اند و یا از زیپ استفاده کرده‌اند تا هنگام پوشیدن و در آوردن، کاربر بتواند به راحتی عمل کند. این نوع از اسکراب‌ها یقه‌هایی هفت مانند دارند و نه تنها روی سینه بلکه گردن و زیر سر پزشک را هم به خوبی می‌پوشاند . پزشکانی که این نوع از اسکراب‌ها را انتخاب می‌کنند، بیشتر در مواجهه با عوامل آلودگی‌زا قرار دارند.

اسکراب‌های بدون یقه‌ی مردانه هم ‌جزو لباس‌های فرم راحت و آزاد به شمار می‌آیند و ممکن است در دو نوع بدون دکمه و با دکمه طراحی شوند که در هر صورت کاربری آسانی دارند. این لباس‌ها برای محیط‌های بیمارستانی بسیار مناسب هستند و ساختار مقاوم و ماندگاری هم دارند که همین امر می‌تواند سبب افزایش طول عمر این لباس‌ها هم بشود. ما در کی مد به فروش اسکراب پزشکی در انواع مختلف اقدام کرده‌‌ایم تا نیاز شما به لباس اتاق عمل بیرجند و سایر مناطق کشور را برطرف کنیم. پس همین حالا سفارشات خود را در سایت ما ثبت کنید و یا به پیج اسکراب پزشکی ما سر بزنید.

اسکراب پرستاری

اسکراب پرستاری همان اسکراب پزشکی یا اسکراب جراحی است و تفاوتی با آن ها ندارد. امروزه در اکثر بیمارستان ها با توجه مشکلاتی که روپوش های سفید پزشکی دارند از قبیل: زود به زود کثیف شدن، دست و پا گیر بودن، محدودیت های حرکتی در طول شیفت و همچنین یکنواخت بودن تمامی بخش ها می بینیم که از اسکراب های پزشکی به عنوان یونیفرم استفاده می کنند و هر بخش با رنگ خاصی شناخته می شود. لذا به همین جهت به این لباس ها اسکراب پرستاری نیز گفته می شود که همان اسکراب پزشکی یا جراحی است و تفاوتی با آن ها ندارد. فروشگاه کی مد بیشترین تنوع مدل و رنگ را در اسکراب پرستاری و اسکراب پزشکی دارد و می توانید در انواع مدل های زنانه و مردانه سفارش خود را انجام دهید.

معنی رنگ‌ها در خرید اسکراب پزشکی

لباسی که توسط جراحان و تکنسین‌های اتاق عمل به کار گرفته می‌شود، در رنگ‌های مختلفی مثل سبز، سفید، آبی، خاکستری و … به فروش می‌رسد که هر کدام از این رنگ‌ها معانی متفاوتی دارند و باید بر اساس همین معانی به کار گرفته شوند:

سفید: تا چندی پیش از لباس جراحی سفید برای کلیه‌ی کادر درمانی در مراکز درمانی استفاده می‌شد چرا که این لباس‌ها آلودگی را سریع نشان می‌دادند و در تمیز بودن لباس جراح نقش زیادی داشتند. امروزه هم افرادی که به رنگ سفید علاقه دارند، می‌توانند از این لباس‌ها در اتاق عمل استفاده کنند اما از آنجایی که آلودگی‌ها در این اتاق بیشتر از سایر اتاق‌ها است، ممکن است خون و لک‌های این چنینی سبب آلودگی هر چه بیشتر این لباس‌ها شوند.

سبز: رنگ سبز نشانه‌ی صلح است. بیشتر اوقات جراحان برای این که بتوانند در این عمل به بیمار خود آرامش دهند و یا اطمینان خاطر را مهمان روح این بیمار کنند، از این رنگ‌ بهره می‌برند‌. علاوه بر این، رنگ سبز قابلیت این را دارد که تمرکز یک جراح را بیشتر کند و فرآیندهای درمانی را نیز بهبود دهد. البته این را بدانید که تنها جراحان و پزشکان می‌توانند در اتاق عمل از لباس‌های فرمی به رنگ سبز بهره ببرند.

آبی: یکی از پرطرفدارترین رنگ در زمینه‌ی خرید لباس اتاق عمل زنانه و مردانه، رنگ آبی است. این رنگ استرس و اضطراب یک بیمار را کمتر و کمتر می‌کند و تمرکز پزشک را هم بالا می‌برد. علاوه بر این، قدرت پوشش‌دهی رنگ آبی در مقابل لکه‌ها بهتر از سایر رنگ‌ها است و همین مزیت‌هایی که این رنگ از لباس‌های اسکراب پزشکی دارند سبب پرکاربرد شدن آن‌ها شده است.

خاکستری: یکی از رنگ‌هایی که کمتر از سایر رنگ‌ها در مراکز درمانی دیده می‌شود، رنگ خاکستری است چرا که به طور کلی ماهیت این رنگ بر غم و افسردگی دلالت دارد و همین امر باعث شده است که بسیاری از جراحان و پزشکان از انتخاب آن خودداری کنند اما ممکن است در برخی اوقات شرایط سبب شود که یک فرد در اتاق عمل از این رنگ از اسکراب پزشکی استفاده کند. البته اغلب اوقات این رنگ‌ها را به صورت اسکراب طرح‌‌دار تولید می‌کنند تا از این طریق روحیات بیمار کمی تقویت شود. شما می‌توانید کی مد را به عنوان یک فروشگاه معتبر در راستای خرید اینترنتی لباس اتاق عمل و سایر تجهیزات پزشکی اتاق عمل، انتخاب کرده و به ما اعتماد کنید.

اسکراب‌های یکبار مصرف

اسکراب‌های یکبار مصرف یکی از انواع اسکراب‌های اتاق عمل به شمار می‌آیند که‌ خود به دسته‌های گوناگون تقسیم شده‌اند و در کنار سایر تجهیزات اتاق عمل کاربرد دارند. امروزه با توجه به این که استفاده از لباس‌های یکبار مصرف در محیط‌های درمانی توصیه می‌شود، افراد باید از اسکراب‌های یکبار مصرف بیشتر از سایر اسکراب‌ها استفاده کنند اما با یک حساب ساده متوجه می‌شویم که این نوع از لباس‌های اتاق عمل چندان جایی در مراکز درمانی ندارند و دلیل آن هم این است که این لباس‌ها هزینه‌های زیادی را برای درمان می‌تراشند و از سوی دیگر سبب به وجود آمدن زباله‌های درمانی و آلوده می‌شوند و این امر هم چندان خوشایند نیست.

خوب است بدانید که تا پیش از قرن ۲۰ از هیچ نوع لباسی برای انجام امور مربوط به اتاق عمل استفاده نمی‌شد اما پس از آن افراد به اهمیت سلامت جان پزشکان و کادرهای درمانی پی بردند و از آن پس برای انجام کلیه‌ی امور درمانی از انواع لباس‌های اتاق عمل و بیمارستانی استفاده کردند. اسکراب‌های بیمارستانی یکبار مصرف هم رنگ‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ مورد نظر خود سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل خود دریافت نمایید. آن هم با هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی!

مزایای خرید اسکراب پزشکی در رنگ‌های مختلف

با خرید این لباس‌ها افرادی که جراح هستند و یا در اتاق عمل فعالیت دارند، می‌توانند علاوه بر داشتن استایل شیک و زیبا، سلامت جانی خود را بالا ببرند.
لباس‌های اتاق عمل در مراکز درمانی قابلیت این را دارند که وظیفه‌ی هر شخصی را مشخص کنند و این وظیفه را هم به دیگران اطلاع دهند.
این لباس‌ها امکان استفاده شدن در دراز مدت را دارند.
شما می‌توانید با صرف هزینه‌های کم صاحب انواع اسکراب پزشکی شوید.

اسکراب پزشکی خارجی و لباس اتاق عمل ترک

فروشگاه کی مد به عنوان تأمین کننده اسکراب پزشکی خارجی و لباس اتاق عمل ترک با بسیاری از برندهای مطرح همکاری دارد و فروش اسکراب های برندهای خارجی و ترک را در ایران انجام میدهد. این اسکراب ها به صورت اورجینال و با بسته بندی خود تولید کننده خارجی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. ضمن اینکه تمامی اسکراب های پزشکی خارجی و ترک که در فروشگاه کی مد به فروش می رسد قابل استعلام از سایت مبدأ برند نیز هستند تا خیال شما از اورجینال بودن لباس راحت باشد.

معروف‌ترین برندهای تولید کننده‌ی لباس اتاق عمل و اسکراب پزشکی

در حال حاضر برندهای مختلفی مشغول به تولید انواع اسکراب‌های پزشکی هستند که قیمت اسکراب پزشکی با توجه به برندی که دارد، ممکن است متغیر باشد اما این قیمت‌ها با برندهای مشابه تفاوت‌های جزئی دارند. برخی از بهترین برندها در این زمینه عبارتند از:

فروشگاه کی مد که سال هاست در زمینه لباس و اسکراب پزشکی فعالیت می کند فروش انواع برندهای معتبر اسکراب پزشکی از جمله: و اسکراب یوفلکس در ایران را انجام می دهد.

قیمت و خرید لباس اتاق عمل یا اسکراب پزشکی

همه‌ی ما می‌دانیم که در حال حاضر فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی وجود دارند که به کاربر امکان خرید روپوش پزشکی و همچنین خرید عمده لوازم مصرفی پزشکی را می‌دهند. بسیاری از این فروشگاه‌ها مجوزهای لازم را برای فعالیت کسب کرده‌اند اما خیلی دیگر از آن‌ها هنوز که هنوز است از کاربران خود کلاهبرداری می‌کنند و لباس اتاق عمل را با قیمتی بسیار بالا به آن‌ها می‌فروشند.

این روزها اسکراب‌های پزشکی با استفاده از پارچه‌های گوناگون تولید می‌شوند و انواع و ‌مدل‌های مختلفی دارند. علاوه بر این، سایز این لباس‌ها هم با یکدیگر متفاوت است و همین امر باعث شده است که قیمت‌های آن‌ها با هم تفاوت داشته باشد اما این امر نمی‌تواند دلیلی منطقی برای گران فروشی برخی از افراد در این زمینه به شمار بیاید. به همین دلیل، افراد دیگر نمی‌تواند به هر فروشگاهی اعتماد کنند و اغلب به دنبال فروشگاه‌های معتبری مثل کی مد می‌گردند. این را بدانید که ما در این فروشگاه نه تنها قیمت‌هایی بسیار مناسب را برای کاربران خود در نظر گرفته‌ایم بلکه به کیفیت و‌ جنس اسکراب‌های اتاق عمل هم اهمیت زیادی می‌دهیم و همواره بر آن هستیم که این لباس‌ها را با بهترین پارچه‌ها تولید کرده و به فروش برسانیم. پس اگر به دنبال یک مرکز خرید لباس اتاق عمل خوب هستید، می‌توانید روی کی مد حساب باز کنید!
نکات مهمی که در این زمینه باید بدانید!
ابتدا قیمت این لباس‌ها را با جنس و مدلی که دارند، تطبیق دهید و بهترین لباس را انتخاب کنید.
فروشگاهی معتبر و مقبول را که چندین سال در زمینه‌ی فروش اسکراب پزشکی فعالیت دارد، انتخاب نمایید.
رنگ مورد نظر خود را بر اساس کاربری اسکراب‌ها انتخاب کنید‌.
مدل و مردانه را با توجه به شرایط حجاب در اماکن درمانی انتخاب کرده و سپس همان مدل را که می‌دانید بهترین گزینه است، خریداری نمایید.
اسکرابی را بخرید که قابلیت شستشوی مداوم را داشته باشد و دچار سایش و پارگی در این زمینه نشود. شما می‌توانید اسکراب مورد نظر خود را از تولیدی اسکراب پزشکی به قیمت عمده تهیه کنید.

سخن پایانی
ما در این مطلب در مورد خرید اسکراب پزشکی و قیمت لباس اتاق عمل با شما صحبت کردیم. امروزه تجهیزات اتاق عمل جزو آن دسته از تجهیزات پرکاربردی است که نه تنها یک پزشک و جراح بلکه سایر تکنسین‌های اتاق عمل و یا حتی بیمار هم باید از آن استفاده کنند. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که شما ابتدا به نکات مهمی که در خرید لباس اتاق عمل وجود دارند توجه داشته باشید و سپس لباسی مناسب با ساختار بدن خود و سایز بدن خود را انتخاب کنید. اسکراب پزشکی در انواع مدل‌ها و انواع اسکراب‌های زنانه و مردانه تولید می‌شود که خرید هر یک از آن‌ها با توجه به نیاز کاربر و سلیقه‌ی آن انجام می‌شود. در تولید این لباس‌ها رنگ‌های مختلفی کاربرد دارند که هر یک‌ معانی گوناگونی را هم به مخاطب می‌رساند. پس اگر تمایل به خرید این لباس‌ها دارید، علاوه بر توجه به نکات مهم در زمینه‌ی خرید اسکراب پزشکی، باید به رنگ اسکراب مورد نظر خود هم توجه کافی داشته باشید تا در نهایت بهترین خرید را تجربه کنید. مشاورین ما در کی مد در هر ساعتی از شبانه روز آماده‌ی پاسخگویی به نیازهای مختلف شما کاربران به خرید اسکراب پزشکی زنانه و مردانه هستند!

 

دکمه بازگشت به بالا