عمومی

تبیین دستاوردهای نظام یکی از مصادیق قدردانی از انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت دانش بنیان پست‌های ایران ترانسفو، گفت: یکی از لوازم جهاد تبیین این است که تبیین را درست انجام بدهیم تا تمامی ابعاد نعمت انقلاب به درستی تشریح شود.

وی با بیان اینکه از دیگر مصادیق جهاد تبیین هم این است که تاریخ را بدانیم، مناسبت‎‌هایی که اتفاق افتاده را درست تبیین کنیم، افزود: گاهی خیلی از خواص نمی‌دانند نکات را نمی‌دانند چه برسد به توده مختلف مردم، برخی فکر می‌کنند یک انقلابی شد دولتی رفت و دیگری آمد کاملاً طبیعی، اما انقلاب اسلامی ایران یک عنایت و نعمت الهی بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تلاش و نقشه شوم دشمن برای براندازی و اعمال محدودیت‌ها، گفت: حوادث اخیر یک جنگ ترکیبی بود باید بدانیم دشمنان از دشمنی خود کوتاه نمی‌آیند؛ از این‌رو در این فضا باید تلاش‌مان بکنیم تا این مسیر سخت را بپیمایم.

صادقی نیارکی افزود: انقلاب اسلامی که در سال ۵۷ پیروز شد انقلاب الهی و نعمت بود. با گذشت ۴۴ سال بر خود وظیفه بدانیم که تببین داشته باشیم؛ چرا که انقلاب دستاوردهای خوب و بی‌شماری داشته و دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: جایگزینی ولایت الهی با ولایت طاغوت یک نعمت الهی است و همه وظیفه داریم در هر زمینه و حوزه‌ای که هستیم دستاوردها را تبیین کنیم و بگوییم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

صادقی نیارکی به دستاوردهای انقلاب در حوزه تولید و صنعت اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۵۷ شمار واحدهای صنعتی کشور به ۱۰ هزار مورد نمی‌رسید اما اکنون به ۱۰۰ هزار واحد رسیده که با افزایش اشتغال، تولید کشور هم به همان اندازه رشد کرده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد کلنگ‌زنی یک مجموعه‌ای هستیم که در نتیجه تلاش جوانان ایرانی به این مرحله رسیده است، ادامه داد: امروز به عنوان نخستین روز دهه فجر روز پربرکتی بود چون طرح اشتغال‌زایی به بهره‌برداری رسید.

صادقی‌نیارکی با اشاره به ایجاد ۱۰۰ شغل در این واحد جدید، افزود: با وجود تحریم و محدودیت به خودکفایی رسیدیم و با همت جوانان این مجموعه وابستگی به کشورهای خارجی کم شده است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های ارزیابی اقتصاد کشور تولید ناخالص ملی است، قبل از انقلاب ۱۶ درصد بود که امروز به ۴۰ درصد رسیده است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مجموعه ایران‌ترانسفو در سال ۵۷ تنها ۳۰۰ کارگر داشت و امروز به برکت انقلاب شاهد به‌کارگیری ۵ هزار نفر گفت: میزان تولیدات این واحد صنعتی نیز از هزار مگاولت به ۴۰ هزار مگاولت رسیده (یعنی ۴۰ برابر شده) است.

دکمه بازگشت به بالا