عمومیکسب و کار برتر

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیه؟

بهترین ضدآفتاب خارجی را از خود دریغ نکنید. شما می توانید با کمی مطالعه در مورد بهترین کرم ضد آفتاب خارجی به بازار بروید و قدمی مهم در راه سلامتی و زیبایی خود بردارید. در مقاله ی پی بردیم که ضد آفتاب ها می توانند تا 98 درصد از پوست، در مقابل اشعه های مضر جلوگیری نمایند. اما انتخاب یک برند خوب و معتبر نیز مسئله مهمی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین مارک های ضد آفتاب خارجی که تاثیری عالی بر سلامت شما دارند، مخصوصا ضد آفتاب خوب خارجی برای پوست معمولی بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین ضد آفتاب فرانسوی | بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان | بهترین کرم ضد افتاب ضد لک خارجی

بهترین ضدآفتاب خارجی یا ایرانی؟

اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب خارجی بی رنگ و رنگی را دارید دو نکته حائز اهمیت است: قیمت و تاریخ مصرف ضد آفتاب خارجیِ انتخابی. در این مورد چون در ایران تولید و عرضه می شوند و مدت زمان کمتری بین تولید و مصرف آن ها وجود دارد برتری دارد. این امر بسیار مهمی است که در ضد آفتاب های خارجی صدق نمی کند چون پس از ارسال از کارخانه ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا به دست مصرف کننده برسد.

موضوع مهم دیگر قیمت کالاست که قطعا نوع ایرانی قیمت کمتری دارد. البته نمی توان از کیفیت برخی برندهای خارجی نیز چشم پوشی کرد. در ادامه به معرفی چند مارک از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی موجود در بازار می پردازیم تا شما را در خریدی بهتر همراهی کرده باشیم. فراموش نکنید که مراقبت از پوست در مقابل دائمی و مشکلاتی جدی تر مانند بسیار مهم اند.  ویزیت آنلاین متخصص پوست و مو  برای دریافت ویزیت آنلاین متخصص پوست و مو از بهترین متخصص های دکتر مایکو همین الان اقدام کنید.

در ادامه به معرفی چند مورد ضد آفتاب خوب خارجی به شما عزیزان می پردازیم که شما را از خطر در امان نگه می دارد. در نظر داشته باشید که برندهایی که معرفی می شوند هر کدام دارای نقاط قوت و ضعفی هستند و همچنین در ایران با قیمت بالا به فروش می رسند. شیسیدو یکی از بهترین کرم ضد آفتاب های خارجی این برند تمرکز بیشتری برروی های خشک دارد چون حسی که مصرف کنندگان بعد از استفاده از این برند داشتند بیشتر شبیه به استفاده از مرطوب کننده بوده است. نوع لوسیونی از این کرم ضد افتاب خارجی عالی محبوبیت بیشتری دارد. به علاوه شیسیدو در سال 2022 بهترین ضد آفتاب خارجی برای بدن معرفی شد!

رودان فیلد در گروه بهترین ضدآفتاب خارجی بهترین ضد آفتاب خارجی» که برای صورت و بدن مصرف می شود این برند است چراکه پس از استفاده حسی شبیه به استفاده از لوسیون مرطوب کننده به شما خواهد داد. همچنین هیچ اثری بعد از استفاده از این ضد آفتاب خوب خارجی روی پوست دیده نخواهد شد و چرب و چسبنده هم نیست. همه ی این مزایا در کنار هم باعث شده تا در سال 2022 این برند ضد آفتاب خارجی عالی بسیار مورد توجه قرار گیرد. البته متاسفانه در ایران قیمت این کرم نزدیک به یک میلیون تومان است که شاید برای عموم افراد مقرون به صرفه نباشد.  ژل شستشوی صورت ویتابلا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است .

هاوایی استوپیک انتخابی برای بهترین کرم ضد آفتاب خارجی یک برند آمریکایی که 52 سال پیش شروع به تولید محصولات محافظت از پوست کرده است یک نوع ضد آفتاب آنتی اکسیدان تولید می کند که اصلا باعث خشک یا تحریک شدن پوست نمی شود. شما با خیال راحت می توانید از این کرم که به نظر برخی بهترین کرم ضدآفتاب خارجی است استفاده کنید (بهترین ضدآفتاب خارجی بنا بر سلیقه و پوست هرکسی می تواند متفاوت باشد). رایحه ی دلپذیر و شستشوی راحت کرم هاوایی استوپیک می تواند باعث بالارفتن علاقه ی شما در خرید این محصول شود. نکته ی دیگر این است که قیمت این مارک بسیار بالا معادل 1میلیون و 900 هزار تومان است. (در هنگام نگارش مقاله)

گزینه ی دیگر برای بهترین ضدآفتاب خارجی، ویشی برند ویشی با استفاده از تکنولوژی نانو توانسته محصولی دارای جذب بالا و سریع را ارائه دهد. این شرکت بیشتر تمرکز خود را برای پوست های حساس قرار داده بنابراین اگر پوست حساس و دارای جوش داشته باشید این محصول برای شما انتخاب خوبی است. نکته ای که در مورد این کرم باید در نظر داشته باشید این است قیمت تقریبا بالا و نداشتن مقاومت در برابر آب باعث کمتر شدن محبوبیت آن شده است. قیمت انواع کرم های این برند از 350 هزار تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان است که با توجه به وجود برندهای دیگری که محصولاتی ضد حساسیت دارند، خرید آن در ایران به صرفه نیست. محصولات آرایشی دکتر بیز با قیمت ارزان .

اولتا بیوتی، بهترین برند ضد آفتاب خارجی عالی اولتا بیوتی یک برند انگلیسی است که در زمینه ی محصولات زیبایی و آرایشی و عطر فعالیت می کند. ضد آفتاب نوع معدنی آن برای پوست های ترکیبی مناسب است چراکه بافت عالی را روی پوست ایجاد می کند و موجب خشکی نیز نخواهد شد. شستشوی سخت و باقی ماندن رنگ ضد آفتاب روی پوست دو امتیاز منفی این محصول است اما با توجه به محافظت خوبی که از پوست دارد، قیمت نسبتا خوب و کیفیتش می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. قیمت حدودی نوع طبیعی آن معادل 350 هزار تومان می باشد که قیمت معقولی برای یکی از بهترین ضدآفتاب های خارجی است.

اسکین سوتیکال نماینده ی بهترین ضدآفتاب خارجی با استفاده از این ضد آفتاب به طور صد در صد از سوختن پوست خود در مقابل اشعه های مضر آفتاب می توانید جلوگیری کنید. نوع بدون بو آن می تواند برای افراد حساس به بو عالی باشد. به گفته ی مصرف کنندگان این ضد آفتاب خارجی بعد از استفاده از این برند، پوست شاداب تری خواهیم داشت. البته به دلیل کیفیت بسیار بالای این ضد آفتاب طبیعتاً قیمت آن نیز بالاست و در ایران اصلا مقرون به صرفه نیست. برای دریافت نوبت از بهترین متخصص های پوست و مو در سامانه دکتر مایکو همین الان اقدام کنید.  این ضد آفتاب خارجی عالی سرشار از اکسید روی بوده و به خوبی از آسیب دیدن پوست شما جلوگیری می کند. حالت اسپری دارد و این یعنی به راحتی جذب می‌شود و درخشش زیبایی به پوست می دهد.

  • ضدآب به مدت هشتاد دقیقه
  • حالت اسپری، آسان برای استفاده
  • مناسب پوست حساس
  • درخشندگی
  • حاوی مواد معدنی
  • فاقد مواد شیمیایی
  • قیمت در هنگام نگارش مقاله: حدود 3.000.000 تومان
  • دارای رایحه میوه
  • مواد فعال: آووبنزون (3%)، هموسالات (9%)، اکتیسالات (4%)، اکتوکریلن (5%)
  • قیمت (در زمان انتشار): از 300.000 تا 1.200.000

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Clinique کلینیک از جمله برندهای آمریکایی در زمینه پوست و مو است که در حال حاضر یکی از بهترین و گران‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد و محافظت‌کننده قوی پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به شمار می‌رود. ضد آفتاب کلینیک دارای تکنولوژی سولار اسمارت در برابر اشعه‌های UV است. ویژگی‌ ها:

  • ضد چروک
  • ضد‌لک
  • کاهش خطوط ریز روی صورت
  • ضد لک و آکنه
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
  • قیمت: از 1.200.000 تا 3.330.000

پوشش‌ دهی فوق‌ العاده و ماندگاری بالا، کرم ضد افتاب ویتابلا  را به یکی از بهترین‌ ها تبدیل کرده است. این محصول در دو نوع مخصوص پوست چرب و پوست خشک در بازار ارائه می‌شود.

نتیجه‌ گیری

امروزه به دلیل آسیب دیدگی لایه اوزون، بیش از پیش باید به سلامت و مراقبت پوست صورت اهمیت دهیم. با توجه به اینکه 80 درصد پیری پوست، به دلیل قرار گرفتن آن در معرض اشعه فرابنفش است؛ برای جلوگیری از این آسیب و کاهش چین و چروک باید از یک کرم ضد آفتاب اصل و باکیفیت استفاده کنیم. یشنهاد ما به شما، خرید ضد آفتاب از بهترین وب سایت ؛ فروشگاه کاج شاپ است. تنوع بالای محصولات در این وب سایتبه شما این امکان را می دهد بهترین کرم ضد آفتاب دنیا را تا با توجه به نوع پوست تان انتخاب کنید و با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا