عمومی

برف و باران به نیمه شمالی کشور رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده
محمد عسگری آخرین وضعیت جوی کشور را اینگونه توصیف می کند: تا روز پنجشنبه هفته جاری با عبور امواج متوسط ​​از شمال کشور، بارش های متناوب در این مناطق رخ می دهد.

وی ادامه داد: روز آینده در اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی بارش برف و باران و در گیران و مازندران به صورت پراکنده پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ژاپن گفت: چهارشنبه 26 بهمن ماه گیران، اردبیل، مازندران، گلستان و ارتفاعات درختان غرب، بارش برف و باران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه جنوبی درختکاری و … زنجان، کازبین، درختکاری، اداره تهران. در همدان و مارکج نیز بارش باران و وزش باد پراکنده است.

اصغری افزود: روز پنجشنبه 26 بهمن ماه، بارندگی به استان های گیلان شرقی، مازندران، غرب گلستان، اربلتس، تهران، قزوین و مارکجی محدود می شود.

وی بیان می کند: این روز جمعه در سراسر کشور جو پایدار و آرامی دارد و شنبه هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، کرج، تبریز، اصفهان و اراک کیفیت هوا بدتر می شود و آلاینده های هوا منتشر می شود و غلظت آن افزایش می یابد. “

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران تا ساعاتی دیگر با غبار محلی فردا صاف می شود. بیشینه و کمینه دمای هوای تهران فردا 13 و 4 درجه سانتیگراد خواهد بود.

عسگری گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 26 درجه زیر صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد، اولمیه و اردبیل با حداقل دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا