عمومی

بحران انسان‌ساز انتخاباتی – مجله خانواده

من اصلاً سیاست نمی دانم ، خدا را شکر ، من به آن تعلق ندارم ، نه به دلایلی که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند ، کسانی که یادداشت های فروتنانه می خوانند که حداقل من خیلی خوب نمی دانم! با نگاهی به این یادداشت در قالب همان عنوان ، نه چندان دور از مطالعه سطح پایین “بحران” ، اما موضوع کمی متفاوت است و می تواند در قالب یک بحران انسانی گنجانده شود.
به هر حال ، به عنوان یک شهروند که اخبار را گوش می دهید و در سایت خبری دنبال می کنید ، آیا به نظر من پرچم کشورم را می توان عجیب دانست؟ مثال کوتاه و مختصر:

2-چرا همه مجاز به ثبت نام هستند تا رسانه ها و مردم آنها مورد تمسخر و خنده بیگانگان قرار بگیرند ، همانطور که خدا منع کرده است؟ من بسیاری از قوانین انتخابات را نمی دانم ، نمایندگان احزاب از خارج می آیند ، حداقل یکی با یک میلیون امضا به ایران می آید! یا …

2-برخی می گویند ما هنوز در حال رایزنی و تصمیم گیری هستیم! در منطق مهندسی ، چه کسی نمی داند که هنوز هم به امروز رسیده است؟ آیا او شایسته انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور کشور است؟ اگر این قدرت را در خود می بینید ، فکر می کنم باید قبل از اولین روز ثبت نام پشت در منتظر بمانید!

3-بعنوان مثال ، برخی از افراد اعلام می کنند که با ورود شخص خاصی ، یا از انتخابات کناره گیری می کنند یا آن شخص را تحت پوشش قرار می دهند. این افراد که ابتدا کاملاً صادقانه می گویند ما ملات مورد نیاز آنها را نداریم یا ابتدا می گویند با شما شوخی می کنیم مجاز به ثبت نام و معرفی شدن هستند ، آیا من باید؟

خدایا این کار را در انتها انجام بده
شما خوشحال هستید و ما سعادتمند هستیم

* استاد نمونه ملی مهندسی سازه ، مدیریت لرزه نگاری و مدیریت بحران ، و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران

دکمه بازگشت به بالا