عمومی

با ذره‌بین دنبال تبانی – مجله خانواده

چرا بازیکنی که چهار سال پیش یا چهار هفته پیش در پرسپولیس بود بهترین موقعیت خود را در بازی امروز از دست داد و قهرمان تیم نشد؟

به گزارش مجله خانواده ، این روزنامه همشهریان او می نویسد: “بدون شک یکی از نقاط عطف بازی پرسپولیس – فولاد موقعیت تک به تک بود که ساسان انصاری در دقیقه 93 آن را به هم ریخت. انصاری به دلیل بازی مستقیم استیلرز و اشتباه عجیب مدافع پرسپولیس. توپ که زیر زمین قرار گرفت با شوت نادرست او همراه شد و تیم فولادی ها بهترین موقعیت را برای تساوی از دست داد.

پس از این حادثه ، بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار پست های مختلف ادعا کردند که ساسان انصاری با پرسپولیس تبانی کرده و وی عمدا توپ را انداخته است. بحث اصلی این گروه تاریخچه چهار هفته ای انصاری پرسپولیس در آغاز لیگ شانزدهم است.

چرا بازیکنی که چهار سال پیش یا چهار هفته پیش در پرسپولیس بود بهترین موقعیت خود را در بازی امروز از دست داد و قهرمان تیم نشد؟ و فراموش نکنید که انصاری با بغض از پرسپولیس جدا شد. او فکر نمی کرد فرصت کافی برای بازی در این تیم را دارد ، بنابراین جای تعجب نیست که او انتقام گرفته است. بسیاری از کسانی که ساسان را مسئول توطئه می دانند ، این را درک می کنند ، اما قصد دارند رقبای خود را آزار دهند.

همان داستان در طرف دیگر است. به عنوان مثال ، پرسپولیس ها هر بار که اسماعیل شریفات مقابل استقلال بازی می کند و آن را به یک سند تبانی جذاب تبدیل می کند ، هنوز منتظر روبرو شدن با توپ هستند.

این یک چرخه زشت و شرورانه است که در هیچ کجا متوقف نمی شود و در نهایت به قیمت اعتبار بازیکن بی گناه تر تمام می شود. حتی می توان ادعا کرد که ادامه این تمرین به نفع تیم رقیب خواهد بود. “بازیکنان قدیمی پرسپولیس و استقلال از ترس اینکه سرزنش شوند ، با سرخابی ها روبرو می شوند و نمی توانند کیفیت خود را نشان دهند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا