اموزش خرید رایگان سی پی کالاف دیوتی موبایل

دنبال آموزش گرفتن سیپی رایگان در کالاف دیوتی موبایل هستید؟ می‌توانید بدون صرف موجودی خودتان سی‌پی به‌دست بیاورید یا حتی بی‌نهایت CP داشته باشید. فوق‌العاده به‌نظر نمی‌رسد؟ Call of Duty Mobile یکی از بازی‌هایی است که میلیون‌ها بار دانلود شده است. این بازی شوتر اول شخص، کمی هم چاشنی بتل رویال دارد. احتمالا شما هم جزء طرفداران بازی هستید و از آن لذت می‌برید، اما اگر بخواهید واقعا از بازی لذت ببرید باید پول خرج کنید. احتمالا این برای افراد زیادی ممکن نیست یا گزینه مورد علاقه‌شان نیست.

بنابراین امروز لیستی از ترفند‌های گرفتن سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل آماده کرده‌ایم. برای بعضی از آن‌ها باید بعضی اپلیکیشن‌ها را نصب کنید. در آن‌ها عضو شوید و فعالیت خاصی را انجام دهید. البته بعضی از آن‌ها در شروع کار به شما جایزه می‌دهند. ما در این مطلب ترفندهای ویژه خرید cp کالاف دیوتی موبایل را آموزش می‌دهیم تا شما قربانی برنامه یا سایت سی پی رایگان تقلبی نشوید.

بازی | تی موبایل | دیوتی موبایل

بازی همچنین شامل حالت بتل رویال است که در آن بازیکنان در یک نقشه بزرگ با 100 بازیکن دیگر رقابت می‌کنند تا آخرین بازمانده باشند. کالاف دیوتی موبایل همچنین دارای یک سیستم پیشرفت است که به بازیکنان اجازه می‌دهد شخصیت‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات خود را شخصی‌سازی کنند. کالاف دیوتی موبایل یک بازی محبوب است که بیش از 1 میلیارد بار دانلود شده است. بازی دارای رتبه 4.5 از 5 در اپ‌استور و گوگل پلی است.

دریافت سی پی رایگان کالاف از یخچال جم

برای به‌دست آوردن سی پی رایگان کالاف فقط کافی است وارد سایت lh شوید و با یک ثبت نام ساده و چرخاندن گردونه شانس، شانس خود را امتحان کنید تا ۸۰ الی ۶۶۰ سی پی رایگان به‌دست آوردید.

فقط یکبار می‌توان سی پی رایگان به‌دست آورد

در جواب این سؤال باید بگوییم خیر، شما هر روز می‌توانید وارد سایت یخچال جم شوید و شانس خود را مجدد امتحان کنید و هیچ محدودیتی برای دریافت سی پی رایگان کالاف از این سایت وجود ندارد.

آیا این روش دریافت سی پی رایگان مطمئن است

بله، چون سایت یخچال جم دارای نماد اعتماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است و این یعنی نگران هیچ چیزی نباشید.

همچنین لازم به ذکر است که سی پی های واریزی توسط یخچال جم از منابع معتبر انجام می‌شود و هیچگونه خطری اکانت شما را تهدید نمی‌کند.

پس فرصت را از دست ندهید و همین الان شانس خود را برای دریافت سی پی رایگان امتحان کنید.

تبلیغات دریافت سی پی رایگان 

شرایطی برای بازیکنان کالاف دیوتی فراهم شده است تا آنها با انجام یک سری مراحل بتوانند مقداری فری سی پی دریافت کنند. حتما تبلیغات زیادی برای دریافت 1000 سی پی رایگان مشاهده کرده‌اید. برخی از سازندگان محتوا مانند Papa Joe، Slanux و Mr. Clasher در ازای همکاری شما، مقداری سی پی رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند.

برای مثال، ممکن است در محتوای این افراد تیترهایی مانند ۸۰ سی پی رایگان، چگونه ۱۰۰۰۰ سی پی رایگان بگیریم یا اموزش گرفتن 5000 سی پی رایگان را مشاهده کنید، در این صورت، شما می‌توانید با انجام کارهایی که این افراد از شما می‌خواهند، این مقدار سی پی رایگان را از آنها دریافت کنید.

همچنین، یک روش دیگر برای، استفاده از ربات cp رایگان است. بازیکنان می‌توانند با عضویت در این ربات‌ها، در قرعه‌کشی‌هایی که برای گرفتن سی پی رایگان انجام می‌شود شرکت کنند. البته، برای شرکت در قرعه‌کشی لازم است که دوستان خود را به ربات cp رایگان دعوت کنید.

نحوه دریافت سی پی رایگان در کالاف دیوتی

روش‌های زیادی برای دریافت cp رایگان فراهم شده است. برای آموزش گرفتن سی پی رایگان می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • شرکت در رویدادها و مسابقات: در کالاف دیوتی به‌طور منظم رویدادهایی برگزار می‌شود که بازیکنان می‌توانند با شرکت کردن و پیروز شدن در آنها، cp رایگان دریافت کنند.
  • جایزه‌های روزانه: یکی از روش‌های دریافت فری سی پی کالاف دیوتی، استفاده از جایزه‌هایی است که به‌صورت روزانه به بازیکنان اعطا می‌شود.
  • چالش‌ها و ماموریت: بازیکنان می‌توانند با انجام چالش‌ها و ماموریت‌های خاص سی پی رایگان دریافت کنند.

ترفند های ویژه دریافت سی پی رایگان

همانطور که گفتیم، روش‌های متعددی برای خرید سی پی رایگان کالاف دیوتی وجود دارد، اما از طرف دیگر بسیاری از سایت‌ها با تبلیغات جعلی از این نیاز بازیکنان برای کلاهبرداری و مسدود شدن اکانت آنها استفاده می‌کنند. بنابراین، برای استفاده از روش‌های خرید سی پی رایگان حتما باید توجه داشته باشید که از روش‌های معتبر استفاده کنید. در این صورت، خیال شما از بابت مسدود شدن اکانت‌‌تان راحت استو دقدقه بن شدن اکانت خود را ندارید.

دریافت cp رایگان کال آف دیوتی با  grab points

یکی از وبسایت‌هایی که برای بازیکنان جهت دریافت سی پی رایگان مفید است، grab points نام دارد. اعتبار این سایت برای دریافت cp رایگان تایید شده است، بنابراین، در استفاده از آن هیچ جای نگرانی نیست. برای استفاده از این روش، وارد گوگل شده و عبارت Grabpoints را وارد کنید تا این سایت را نمایش دهد. در این سایت می‌تواند با انجام فعالیت‌های ساده، ازجمله تماشای ویدیو، انجام نظر سنجی و دانلود برخی از برنامه‌ها، برای خود امتیاز کسب کنید. پس از انجام این فعالیت‌ها به میزان کافی و جمع‌آوری امتیاز تا حد قابل قبول، می‌توانید از آنها برای دریافت سی پی رایگان استفاده کنید.

البته، تبدیل این امتیازات به پول و دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی ممکن است کمی زمان‌بر باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید بدون اتلاف وقت به میزان دلخواه خود سی پی به‌دست آورید، بهتر است از ایران موجو برای خرید سی پی به میزان دلخواه استفاده کنید.

دریافت سی پی رایگان کال آف دیوتی با  google opinion rewards

google opinion rewards یکی از سرویس‌های گوگل است که کاربران می‌توانند در نظرسنجی‌های آن شرکت کنند. با شرکت در این نظرسنجی‌ها شما می‌توانید به‌صورت ساعتی، روزانه یا هفتگی اعتبار کسب کنید. این اعتبار به موجودی Google Play Store تبدیل می‌شود که برای خرید سی پی رایگان هم کاربرد دارد. شما می‌توانید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای فروشگاه گوگل پلی، ازطریق اعتباری که جمع‌آوری کرده‌اید سی پی رایگان دریافت کنید. همانطور که مطالعه کردید، برای خرید سی پی رایگان از این روش باید استمرار و صبر داشته باشید، پس از جمع‌آوری اعتبار به میزان لازم، امکان خرید برای شما فراهم خواهد شد.

برای استفاده از این روش تنها به یک جیمیل نیاز دارید که تا بتوانید به حساب گوگل ریوارد خود وارد شوید. البته، اگر با جیمیل ریجن ایران وارد شوید، با نظرسنجی‌های کمی (حدود ماهی یک بار) مواجه خواهید شد. از این جیمیل برای وارد شدن به نسخه وب گوگل ریوارد یا اپلیکیشن آن استفاده کنید. البته، ممکن است اپلیکیشن آن برای ریجن ایران در دسترس نباشد

دکمه بازگشت به بالا