عمومیکسب و کار برتر

استانبول کجا خرید کنیم؟

در گذشته‌های دور که خبری از مراکز خرید نبود، بازارها مورد استقبال زیادی قرار می‌گرفتند. اما امروزه نیز مراکز خرید زیادی به وجود آمده‌اند که مانند بازار یا حتی بهتر و بیشتر از آن‌ها مورد علاقه خریداران قرار گرفته است. با توجه به اقتصاد کشورها و زندگی فعلی مردم، ارزان‌ترین مراکز خرید مورد اهمیت و توجه بسیاری از اشخاص قرار گرفته‌اند. در این مقاله به ارزان‌ ترین مراکز خرید استانبول (کلان شهر کشور ترکیه)، به خصوص اوت لت‌های استانبول می‌پردازیم. آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند مشاهده بیشتر یکی از مراکز خرید معروف در استانبول است.

بهترین مراکز خرید استانبول | 45 مرکز خرید + آدرس - کجارو

در این مقاله قصد داریم مراکز خرید ارزان استانبول را به شما معرفی کنیم و به طور ویژه روی مراکز خریدی تمرکز کنیم که اجناس باکیفیت را با قیمت بهتری ارائه می کنند. ارزان ترین مراکز در استانبول ارزان ترین مراکز در استانبول برای یک خرید ارزان قیمت می توانید به استانبول سفر کنید، زیرا این شهر دارای مراکز خرید بسیار زیادی است و با هر بودجه و سلیقه ای چیزی برای خرید دارد. در رستوران های شهرداری استانبول قیمت غذا کمتر از جاهای دیگر است.

آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول


در استانبول ترکیه علاوه‌بر بازدید از جاذبه های گردشگری، افراد زیادی برای خرید نیز به مراکز خرید استانبول مراجعه می‌کنند. تنوع این مراکز، مجتمع‌ ها، پاساژها و حتی بازارهای این شهر آنقدر زیاد است که آگاهی‌از قیمت اجناس، نوع کالاها و… دارای اهمیت می‌شود
.

این مرکز خرید در منطقه باکرکوی استانبول قرار دارد. مرکز خرید فروم انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، کتاب، کیف، کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را به فروش می‌رساند.برخی از مردم معتقد هستند که این مرکز خرید بسیار ارزان است و کالاهای ارزانی به فروش می‌رساند. اما برخی نیز معتقدند که این مرکز خرید فقط مختص افراد ثروتمند است زیرا کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد، بسیار گران هستند. این عقیده به دلیل حراجی‌هایی است که این مرکز خرید برپا می‌کند.

برای رفتن به این مرکز خرید، ابتدا باید از متروی میدان تکسیم و سپس از متروی زیتون بورنو استفاده کرد. هنگامی که به این مرکز خرید نزدیک می‌شوید، از دور ساختمانی مانند کشتی به گل نشسته دیده می‌شود. تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه مرکز خرید اوت لت اولیویوم Olivium Outlet Center یکی دیگر از مراکز خرید معروف شهر استانبول مرکز خرید اوت لت اولویوم است که جزو مراکز خرید، قدیمی شهر استانبول محسوب می‌شود.

این مرکز خرید را در چهار طبقه ساخته‌اند. مرکز خرید اوت لت اولویوم به دلیل فروش برندهای ارزان قیمت و معتبر در میان ایرانی‌ها بسیار معروف است‌. در اوت لت اولویوم استانبول اشخاص و افراد ایرانی بسیاری را مشاهده می‌کنید. زیرا این مرکز خرید درمیان ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارد. همچنین به دلیل فروش برندهای ارزان و صد البته با کیفیت ایرانی‌های زیادی از آن استقبال می‌کنند.مرکز خرید ۲۱۲ استانبول دارای ۸ طبقه بوده و سرویس رفت وبرگشت رایگان آن دسترسی از هر نقطه ای از شهر را آسان کرده است.

برای رفتن به مرکز خرید اوت لت اولویوم استانبول از تکسسم و هاربیه به وسیله اتوبوسT93 و از شیشلی با اتوبوس M93 قابل دسترس است. از دیگر مراکز خریدی که می‌توان به عنوان بهترین‌های استانبول به آن اشاره کرد مرکز خرید کانیون مال استانبول است. یکی از دلایل شناخته شدن این مرکز در بین مردم، معماری زیبای آن بوده که بخشی از قسمت همکف آن سقف ندارد.

در صورتی که تمام مکان‌های فروشگاه و راهروهای آن مسقف هستند. این مرکز به دلیل معماری خاصی که دارد یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود. دسترسی به مرکز خرید کانیون مال به دلیل قرار داشتن در کنار ایستگاه لونت بسیار آسان است. با رفتن به این مکان شما می‌توانید در یکی از ارزان‌ ترین مراکز خرید استانبول تمامی اجناس مورد نظر خود را کنار هم پیدا کنید.

اگر خرید ندارید، باز هم پیشنهاد می‌شود که به این فروشگاه رفته و از آن دیدن کنید. مرکز خرید کانیون مال در روزهای آخر هفته، موزیک پخش زنده و برنامه‌های جالبی برای بازدیدکنندگان و خریداران قرار داده است. همچنین در تابستان این برنامه هر شب انجام می‌شود. در این مرکز خرید از هیچ لحاظی شما احساس ناراحتی یا کمبود نخواهید کرد.

همه چیز در آنجا، از اتاق نگهداری کودک تا اتاق بازی کامپیوتری بزرگسالان، فراهم است. آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه‌ شیشلی، محله‌ اسن‌تپه، خیابان بیوک دره، مرکز خرید کانیون مال. مرکز خرید اپتیموم استانبول Optimum Outlet مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول یکی از مراکز خرید مهم در شهر استانبول ترکیه است. این مرکز خرید ۵ طبقه را در بر می‌گیرد.

معرفی ارزان ترین مراکز خرید استانبول


در این بخش می‌‌خواهیم از ارزان ترین مراکز خرید استانبول نام ببریم و شما را با امکانات، آدرس و ویژگی‌های آن‌ها آشنا کنیم. در این مکان‌ها قیمت اجناس پایین تر از سایر مراکز بوده و برای افرادی که تمایل به خرید ارزان در استانبول دارند بسیار مناسب است. ارزان بودن این مراکز و بازارها، تاثیری بر کیفیت و تنوع آن‌ها نگذاشته و از بهترین مراکز در نوع خود هستند
.

مرکز خرید مال آف استانبول


اگر تمایل دارید علاوه بر بازدید از مراکز خرید استانبول ارزان، به یکی از مراکز خرید بزرگ استانبول نیز بروید، مال آف (مال آو) را هرگز فراموش نکنید. مرکز خرید مال آف بسیار بزرگ و وسیع بوده و با تنوع فوق‌العاده‌ی کالاهای خود، بازدیدکنندگان زیادی دارد. در این مجتمع تمامی برندها با قیمت های متفاوت در طبقات جداگانه وجود دارند و خرید را برای مسافران آسان می‌کنند
.

امکانات مرکز خرید مال آف استانبول

  • انواع لوازم خانگی و اسباب خانه
  • لوازم صوتی، تصویری و دیجیتالی
  • انواع پوشاک بزرگسال و کودک
  • کیف و کفش
  • شهربازی سرپوشیده
  • رستوران ها، کافه ها و سالن های غذاخوری
  • سینما
  • داروخانه

یکی از مزیت‌های این مرکز خرید قرار گرفتن در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال بوده که دسترسی به این مرکز خرید را آسان کرده است. آدرس: ترکیه، استانبول، وسط خیابان استقلال. مرکز خرید بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم مرکز خرید اوت لت استار سیتی در محله ینی بوسنا است. بسیاری از برندهای معروف در این مرکز خرید شعبه دارند و می‌توان هر محصولی را به قیمت مناسب از آنجا تهیه کرد. علاوه بر این می‌توانید لباس مخصوص فصل‌هایی که گذشته است را در این مرکز خرید به قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

توصیه می‌شود اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید روز شنبه و یکشنبه را انتخاب نکنید. در این روزها مرکز خرید بسیار شلوغ است اما در روزهای دیگر هفته به راحتی می‌توان خرید کرد. آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک ۳۴، مرکز خرید استار سیتی. یکی دیگر از بهترین‌های شهر استانبول مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول است. مرکز خرید ونیزیا استانبول که تحت نظر شرکت گورسوی فعالیت دارد، با الهام از یکی از زیباترین الگوهای معماری ایتالیا، یعنی شهر ونیز طراحی شده است

دکمه بازگشت به بالا