عمومیکسب و کار برتر

آموزش سئو 2023

آموزش سئو سایت؛ یک بار برای همیشه صفر تا صد سئو رو آموزش ببین

شاید در نگاه اول براتون جذاب باشه اگه بهتون بگن قراره به یک جزیره ناشناخته سفر کنید؛ اما به مرور ممکنه براتون سوال بشه اصلا چطور می‌شه به این جزیره سفر کنید و بلایی سرتون نیاد!

بهینه سازی سئو هم مثل جستجو در یک جزیره ناشناخته است. همونطور که در کاوش جزیره، موانغی مثل گم شدن در دریا، افتادن گیر حیوانات وحشی، دسترسی نداشتن به منابع وجود نداره، در سئو هم موانعی مثل تغییرات الگوریتم جستجوگرها، رقبای زیاد، عدم دسترسی به منابع می‌تونه وجود داشته باشه. پس برای شناخت این جزیره نیاز به یک لیدر دارید. لیدری که تو همین جزیره زندگی می‌کنه و از چم و خم راه باخبره!

حالا به نظرتون هدف اصلی سئو چیست؟ هدف سئو یا search engine optimization بهینه سازی سایت در جهت افزایش رضایت کاربره که در نهایت باعث ارتقا رتبه سایت شما می‌شه. آموزش سئو در سئو روز باید به صورت اصولی انجام بشه و کسی که به عنوان مدرس دیجیتال مارکتینگ انتخاب می‌کنید، باید ویژگی‌های یک مدرس حرفه‌ای رو داشته باشه و بتونه اطلاعات به روزی به شما انتقال بده. ممکنه در ابتدا، یادگیری سئو براتون چالش برانگیز باشه؛ اما اگه مسیر جزیره رو درست و اصولی طی کنید، می‌تونید تو این جزیره خودتون تبدیل به یک لیدر حرفه‌ای بشید.

آموزش رایگان سئو pdf | آموزش سئو pdf | آموزش سئو آپارات

10 پیش نیاز آموزش سئو

یک سری مفاهیم توی مبحث آموزش سئوی آن پیج از پایه، حکم اسکلت ساختمون رو دارن؛ یعنی مفاهیم و آموزش‌های دیگه روی این‌ها سوار میشن و پیش نیاز یادگیری سئو هستن.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه نقطه مقابل سئو کلاه سفیده. بهینه سازی سایت توی این نوع از سئو، توسط مجموعه‌ای از راهکارهای غیر قانونی و مخالف با قوانین گوگل انجام میشه. هرچی سئو کلاه سفید بچه سر به راهی بود، سئو کلاه سیاه مسافر همیشگیه راه کجه؛ به همین دلیل حتی اگر سایتی با این روش به مقصد (کسب رتبه برتر در صفحه نتایج گوگل) برسه، گوگل خیلی زود می‌فهمه که از راه کج به منزل رسیده و جریمه‌اش می‌کنه!

سئو کلاه خاکستری

همه می‌دونیم که از لحاظ بصری خاکستری بین سفید و سیاهه. سئو کلاه خاکستری هم یک جورایی بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه قرار داره؛ یعنی اقداماتی که توی این نوع از سئو انجام میشه، نه مثل نوع کلاه سفید کاملا استاندارد و درسته، و نه مثل سئو کلاه سیاه ریسکی و غیر قانونیه. به طور کلی فعالیت‌هایی که توی سئو کلاه خاکستری انجام میشه کمترین ریسک رو برای سایت‌تون دارن.

جمع بندی

اگر قصد آموزش سئو را دارید باید توجه کنید که یادگیری سئو فرایندی زمان بر است که باید بر اساس منابع معتبر و بروز پیش رود. یادگیری تجربی سئو بدون شرکت در کلاسهای آموزشی، اقدامی کاملا اشتباه و بسیار پرهزینه است؛ چرا که زمان بزرگترین سرمایه شماست که نباید با آزمون و خطا آن را هدر دهید.

جهت آموزش سئو حرفه ای در سم راش کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا