عمومیکسب و کار برتر

آموزش رگلاژ درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت یکی از مهم‌ترین اجزای کارگاه‌ها و ساختمان‌های خانگی هستند و به مرور زمان به دلیل حساسیت بالایی که دارند، دچار مشکلات فنی از جمله شکستگی لولای در، شکستگی قفل، گیرکردن لولا و ناهماهنگی می‌شوند. در چنین شرایطی باید نحوه تنظیم درب ضد سرقت و تکنیک های حل سریع مشکل را بدانید.

این مقاله آموزش قوانین درب ضد سرقت را برای مبتدیان برای عیب یابی و تعمیر کامل در انتهای این مقاله ارائه می دهد.

قوانین ضد سرقت درب چیست؟

تنظیم درب ضد سرقت به فرآیندی اطلاق می شود که بر اساس اقدامات اولیه برای نصب و عیب یابی درب ضد سرقت اجرا می شود و موارد لازم برای تعمیر و تنظیم درب ضد سرقت انجام می شود. یعنی در فرآیند تنظیم درب ضد سرقت، درب شما دوباره زنده می شود و هوای تازه به آن داده می شود تا با قدرت عمل کند.

15 کاربرد تعمیر درب ضد سرقت:

دستگیره در شکسته است

قفل شکسته

آسیب لولا

لولا جیغ زد

دروازه توسط قانون تنظیم نمی شود

درب ورودی هنگام باز و بسته شدن

صدا هنگام باز و بسته شدن

گرد و غبار روی لولاها رسوب می کند

عدم استحکام لولا

دستگیره در را رها کنید

خرابی قاب درب.

مشکل پیدا کردن دست

در را بشکن

مشکل پیدا کردن مغز قفل در

مشکل سخت افزاری درب

چگونه درب ضد سرقت را تنظیم کنیم؟

آموزش تعمیر درب سارق + آشنایی با ابزارهایی که برای انجام تعمیرات درب سارق نیاز دارید، همراه با نکات و ترفندهای اضافی، ما به شما احترام می گذاریم.

ابزارهای ضروری برای کنترل درب ضد سرقت

در ابتدای هر کاری باید تجهیزات لازم را آماده کنیم تا بتوانیم تمامی مراحل را بدون مشکل انجام دهیم، فرآیند تعمیر و تنظیم درب های امنیتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای انجام صحیح آن باید ابزار زیر را آماده کنید .

دستگاه جوش

چکش

میله های آهنی

آچار

پیچ گوشتی

آموزش کنترل درب ضد سرقت در 6 مرحله

اکنون که دستگاه آماده است نوبت به انجام مراحل تعمیر درب ضد سرقت می رسد در ادامه مقاله نحوه تعمیر درب ضد سرقت را در 6 مرحله به طور کامل توضیح داده ایم.

تنظیم لولا

راز محکم ماندن در قاب درب ضد سرقت این است که قلاب را در ابتدای فرآیند تنظیم به درستی تنظیم کنید، بسته به نوع درب ضد سرقتی که نصب می کنید، باید تصمیم بگیرید که به چه تعداد قلاب و فاصله آن نیاز دارید. جدا از این، به یاد داشته باشید که استفاده از لولا زیاد یا خیلی کم به روند تنظیم شما آسیب می رساند.

بازرسی اتصالات

یراق آلات یکی از مهمترین قسمت های فرآیند بستن درب ضد سرقت شما است، آن را تقویت می کند و درب سالم و محکمی به شما می دهد، فراموش نکنید که یراق آلات درب ضد سرقت خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا مطمئن باشید در مورد کیفیت تجهیزات و کارایی آن باید ساده باشد.

کمک از یک واشر مخصوص

پس از تنظیم لولای درب با لولا و سخت افزار، برای تنظیم نهایی آن برای باز و بسته شدن درب ضد سرقت، باید از ماشین لباسشویی مخصوص استفاده کنید و با استفاده از ماشین لباسشویی لولای در را کمی بالا ببرید. در بالا. نسبت به سطح فعلی برای سهولت در باز و بسته کردن در.

تنظیم مغزی قفل در

مغز قفل در، قلبی است که درب ضد سرقت شما را می شکند، برای اطمینان از درست بودن آن، در را مکرر باز و بسته کنید تا در هنگام انجام این کار درب ضد سرقت مشکلی پیدا نکند، n Make را فشار دهید. مطمئن شوید که کلید قفل درب به درستی پیکربندی شده است و مشکلی در آن وجود ندارد.

باند آرام را نصب کنید

صدا خفه کن راز راحتی درب ضد سرقت شماست. در واقع دمپر از ورود صدای اضافی به درب امنیتی جلوگیری می کند و آرامش را در خانه و محل کار شما فراهم می کند. پس از نصب میکسر، در را چندین بار باز کنید. آن را ببندید و مطمئن شوید که درست است.

نصب دستگیره درب دوبل

با کمک پیچ گوشتی و میخ دستگیره دوبل را روی درب ضد سرقت خود نصب کنید. این مرحله تقریباً یکی از آخرین مراحل در روند تنظیم درب ضد سرقت شماست و تقریباً می توان گفت که این کار شماست. فرآیند تنظیم درب ضد سرقت کامل شده است.

تعمیر قفل درب ضد سرقت

پس از اتمام فرآیند تنظیم درب ضد سرقت، بسیاری از افراد صدای آزاردهنده ای را از درب ضد سرقت خود می شنوند، اگر شما هم یکی از این افراد هستید باید تا حد امکان از شر آن خلاص شوید. استفاده از صابون یا روغن صدای ناخوشایند، از شر آن خلاص شوید، در اینجا راهنمای کاملی در مورد نحوه رفع خش خش درب ضد سرقت وجود دارد.

نحوه رفع صدای جیر جیر درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین مشکلات درب های ضد سرقت، صدای جیر جیر لولای درب ها در هنگام تنظیم است. در مورد عیب یابی و تعمیر این مشکل بیشتر بخوانید.

مرحله 1: از روغن یا صابون استفاده کنید

کف در و تمام میخ ها را با روغن یا صابون چرب کنید و مراقب باشید از روغن یا صابونی که به دیواره های عمیق لوله نفوذ می کند استفاده نکنید.

مرحله دوم: ناخن های خود را بررسی کنید

با باز کردن لولای در، میخ را بررسی کنید، میخ کثیف را با ساینده قوی جدا کنید و با سیم ظرفشویی کثیفی را از روی آن پاک کنید، اگر میخ خم شد، آن را روی زمین صاف قرار دهید و با چکش به آن ضربه بزنید. ، درست.

مرحله سوم: لولا را گردگیری کنید

لولاها را با دقت بردارید و گرد و غبار را با دستمال پاک کنید، این کار صدای لولاها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مرحله چهارم: تعویض لولا

اگر تمام موارد بالا را انجام داده اید اما صدای لولا همچنان وجود دارد، توصیه می شود که دیگر وقت خود را تلف نکنید، لولا را بردارید و آن را با یک لولا سالم جایگزین کنید.

قفل درب ضد سرقت

تابلوی هشدار کنترل درب ضد سرقت

کنترل درب ضد سرقت چالش های خاص خود را دارد و باید جنبه های مختلف این فرآیند را بشناسید تا بتوانید در اسرع وقت مشکل را شناسایی کنید. در اینجا نکات مهمی وجود دارد که همه باید هنگام تعویض درب ضد سرقت خود به آن توجه داشته باشند.

از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید: تعمیر درب دزدگیر یک تخصص تخصصی است و تصور نکنید که فقط خواندن یک مقاله شما را استاد می کند و به خودتان اجازه می دهید درب دزدگیر خود را مدیریت کنید. اگر خانه یا محل کار شما نیاز به تعمیرات و تنظیمات جدی ضد سرقت دارد، حتما از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

از مواد شیمیایی استفاده نکنید: ممکن است وسوسه شوید که از مواد شیمیایی خشن برای تمیز کردن یا از بین بردن لکه های روی قاب درب استفاده کنید، به یاد داشته باشید که این کار به ساختار درب شما آسیب جدی وارد می کند و ممکن است مجبور شوید یک درب سارق جدید بخرید. بهتر است مراقب باشید و نگران استفاده از مواد شیمیایی سنگین نباشید.

صدای در را جدی بگیرید: کوچکترین صدایی هنگام باز و بسته شدن درب ضد سرقت هشدار وقوع یک اتفاق مخرب در داخل در است، پس با ذهنی هوشیار به صداهای درب ضد سرقت خود توجه کامل داشته باشید. و اگر چیزی شنیدید، از تکنیک های معرفی شده در این مقاله از حذف صداهای مزاحم استفاده کنید.

یافتن و نصب درب ضد سرقت کار سختی نیست اگر از تمام تکنیک های ضد سرقت و چهار مورد مفید برای بازیابی درب ضد سرقت آگاه باشید.

در این مقاله سعی کرده ایم تمام نکات و ترفندهای مهمی را که برای آموزش راه اندازی درب ضد سرقت مفید است را برای شما بیان کنیم. اگر در مورد راه اندازی، تعمیر و عیب یابی درب های امنیتی سؤال یا نگرانی دارید که در این شماره به آن پاسخی نداده ایم. مقاله را باید در قسمت نظرات بنویسید بپرسید، کارشناسان ساراگلوبال آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دکمه بازگشت به بالا