عمومی

آمادگی بسیج سازندگی جهت کمک به حل تنش های آبی استان فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، اسماعیل قزل سفلی ظهر سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه. قیمت وی بین بسیج سازندگی استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: “”

او ادامه داد. “با توجه به وضعیت کمبود آب در این ایالت ، باجیجی جنوبی دی گیفارس در کنار شرکت آب و فاضلاب فارس است ، با هم افزایی همه توانمندی های دولتی و غیر دولتی ، به ویژه انجمن اهدا کنندگان آب.” رسان او برای کمک به مردم در مناطق کم درآمد عجله خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، این تفاهم نامه با بهبود کیفیت شبکه های آبرسانی ثابت و متحرک در مناطق فقیرنشین ، مستضعف و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین ، تأمین آب آشامیدنی را فراهم می کند. تخصص خیرین و گروه جهادی مهمترین محور همکاری مشترک است.

فقر در تأمین و توزیع آب آشامیدنی ، درآمد کم ، هم افزایی بین دستگاه هایی که به کاهش و رفع فقر در مناطق روستایی کمک می کند و به حل مشکلات آب آشامیدنی در مناطق فقیرنشین کمک می کند ، جهادی بزرگ در توسعه شناخت و استفاده از توانایی های حرفه ای مناطق فقیر ، تقویت روح و فرهنگ جهادی در مشارکت عمومی ، تقویت روحیه امید در جامعه ، الگوسازی از همکاری قیمت در بین گسترش دولت ، این یکی از اهداف این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه همکاری بین ساخت و ساز استان فارس و شرکت آب و فاضلاب استان فارس اجرای پروژه های آبرسانی محلی ، بهبود و تکمیل شبکه های فاضلاب محلی کسب و کار های ناقص ؛ ارتقا شبکه های آبرسانی ثابت و متحرک. برای دستیابی به اهداف ، از استفاده از فن آوری های جدید و برنامه های اصلاح الگوی مصرف حمایت کنید. از تخصص یک موسسه خیریه استفاده کنید. ایجاد هم افزایی بین گروه های جهادی ، افراد و سازمان های مختلف در این زمینه به هم پیوند خورده است.

دکمه بازگشت به بالا