جامعه

تازه ترین آمار کووید۱۹ در استان فارس/ بستری ۷۱۰ بیمار

مجله خانواده / خز معاون بهداشت دانشگاه پزشکی شیراز آخرین وضعیت ویروس کرونا را در فارس اعلام و از شناسایی بیش از 44000 بیمار ویروسی کرونا از زمان شیوع ویروس در فارس خبر داد.

دکتر عبدالله سول همتی به خبرنگاران گفت كه 44000 بیمار در فارس پس از بررسی 256،397 آزمایش در آزمایشگاه تشخیصی ایالتی از زمان شیوع Covid 19 در روز پنجشنبه ، 4 سپتامبر ، ویروس كرونا داشتند. تایید شد که تشخیص داده شده است.

وی از کشته شدن هفت نفر از هموطنان در فارس طی 24 ساعت گذشته به دلیل بیماری کووید 19 ابراز تأسف کرد و تعداد کل کشته شدگان بیماری کوید 19 در فارس از شیوع تاکنون به 829 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تاکنون 41 هزار و 255 نفر از بیمارستان ها مرخص شده اند و یا به طور کامل بهبود یافته و به طور کامل از خانه های خود جدا شده اند.

همتی ادامه می دهد. “طبق آخرین آمار امروز ، 710 بیمار با علائم مشکوک در بیمارستان های دولتی پذیرفته شده اند که از این تعداد 89 نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات پزشکی دارند.”

معاون وزیر بهداشت شیراز همچنین بر لزوم استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده مطابق با پروتکل های بهداشتی ، فاصله فیزیکی افراد در این ایالت تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا