حوادث

همکاری پلیس بین‌الملل ایران و پلیس ارمنستان

پلیس بین الملل فراها و رئیس پلیس جمهوری ارمنستان برای ایجاد بستر مناسب برای توسعه همکاری های بین المللی دو کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مجله خانواده، سردار هادی شیرزاد در دیدار با رئیس ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری ارمنستان با اشاره به همکاری مناسب پلیس گفت: مبارزه با جرم، جنایت به طور کلی، استرداد متهمان بین المللی هستند.

وی افزود: یکی از اهداف پلیس جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری های بین المللی و استفاده از توان پلیسی دو کشور برای ارتقای سطح تعامل پلیس است.

شیرزاد تصریح کرد: همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس جمهوری ارمنستان برای ایجاد همکاری در سطح بین المللی با هدف برخورد با متهمان بین المللی که امضای صورتجلسه همایش می تواند در تقویت پلیس موثر باشد. روابط دیپلماتیک بین دو کشور

آماده همکاری با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم

در ادامه این دیدار سرهنگ آمین مکروچان با ابراز خرسندی و قدردانی از میهمان نوازی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت های مناسب و رفع موانع احتمالی برای دستیابی به اهداف تعیین شده، آمادگی رفع آن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی ضمن اشاره به توانمندی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از برنامه ها و همکاری های دوجانبه درج شده در صورتجلسه استقبال می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا