حوادث

ماشین در جاده چمران در اصفهان / 1 جوان واژگون شد


اخبار آفتاب:

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: ساعت 8:50 شب گذشته ، یک دستگاه خودرو زانتیا شرقی ، جاده چمران ، قبل از ورود به جاده محمد طاهر ، توسط راننده خودرو احیا شد و سرنشینان این اتومبیل ، دو ساله ، درگذشت.

به گزارش سایت مطبوعات پالس اصفهان ، وی افزود: نقض حد مجاز سرعت و از دست دادن کنترل وسیله نقلیه عامل این حادثه ناگوار بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برخی تخلفات برخی از شهروندان در خیابان ها هنگام بسته شدن جاده ها به دلیل آتش سوزی کرونا ، اظهار داشت: رانندگی با سرعت بالا و تلفات سریع در مواقعی که جاده ها و بزرگراه ها خصوصی هستند ، خطر تصادفات و آسیب های جسمی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه شهروندان به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران ، باید طبق آیین نامه عمل کنند و از تخلفات خودداری کنند ، اظهار داشت: بطور کلی ترافیک در روزهای پایینی ماه در شهر اصفهان و در جاده های شهری و همچنین در استان. و از شهر به شهر دیگر ممنوع است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا