جامعه

اتصال متروی اسلامشهر به تهران

شهردار تهران اعلام کرده است که ایجاد یک شاخه کوتاه در انتهای مترو یکی از راه های افزایش بهره وری است.

به گزارش مجله خانواده امشب ، در مراسم افتتاحیه ساخت ترمینال مترو آزادگان و توسعه جنوبی خط 3 مترو ، پیروز حناچی در حال ساخت بیمارستان در منطقه 18 به عنوان یک مرکز پزشکی کودکان با سرعت زیاد توسط خیرین است و توسعه جنوبی خط 3 یک سرویس است “اتصال منطقه 18 به شبکه ریلی یکی از اهداف توسعه جنوب در خط 3 بود. اگر می خواهید منتظر اسناد و برنامه های بالادستی باشید ، خط 11 ساخته می شود. من باید صبر کنم تا ، اما با شاخه خط 3 ، یک میانبر وجود دارد. ” مترو ایجاد شده است تا سریعتر به منطقه 18 برسد.

وی گفت: اتصال بین مترو و مترو شاه اسلامی و اتصال به این بیمارستان در توسعه حمل و نقل عمومی بسیار کمک خواهد کرد. نمی توانید با دستگاه خود عکس بگیرید زیرا این مسئله اساسی است ، اما تأثیر زیادی در کیفیت سیستم خدمات شما دارد.

وی گفت مقایسه مترو تهران با لندن منصفانه نیست زیرا مترو لندن 100 سال قدمت دارد ، اما از آنجا که متروی تهران تنها 20 سال دارد ، ما در تلاش هستیم که سریع حرکت کنیم. .. ما فرصت های زیادی را از دست داده ایم. شتاب مترو باید به خصوص بین سالهای 1984 و 1992 که منابع کشور بسیار زیاد بود و امکان توسعه وجود داشت ، افزایش یابد.

وی گفت: ایجاد شعبه در انتهای مترو یکی از راه های بهبود بهره وری است و همچنین ایجاد خط کوتاه در انتهای خط برای خدمات بهتر در جهان معمول است. وی گفت: به این ترتیب منطقه فراموش شده شهری به شهر برمی گردد.

آقای حناچی در مورد توسعه شهرهای اقماری متناسب با توسعه شهرهای بزرگ گفت: “طبق تصمیم شورای عالی حمل و نقل ، ارتباط مترو با شهرهای اقماری در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی در کلان شهرها یک امر حاکمیتی است ، زیرا میلیون ها نفر هر روز از مترو و اتوبوس استفاده می کنند ، گفت: “دولت از مسئولیت مترو جلوگیری می کند. من آن را دوست نداشتم. ” در حالی که مجموعه مترو تغییر کرده است تا به همه شهرداریها برسد ، سهم دولت کاهش یافته است ، اما ما تمام تلاش خود را برای توسعه حمل و نقل عمومی انجام می دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا