حوادث

تدابیر بهشت زهرا(س) و پلیس راهوردر ماه مبارک رمضان برای پیشگیری از کرونا

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) در دیدار با رهبر پلیس راهور تهران ، بر لزوم توجه شهروندان به مراقبت از مسائل بهداشتی و درمانی و عدم مراجعه به بهشت ​​زهرا (س) و حرم مطهر تأکید کرد. شهدا در ماه رمضان.

به گزارش مجله خانواده ، سعید خل – مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) – در سمپوزیوم با سردار محمدرضا مهماندر ، رئیس پلیس راه تهران بزرگ ، برای انجام اقدامات لازم در ماه مبارک رمضان و با هماهنگی ستاد ملی کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری گسترده و موفقیت آمیز پلیس راهور تهران بزرگ و سازمان بهشت ​​زهرا (س) درمورد پنجشنبه پایانی و جمعه 2009 ، گفت: با توجه به شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب و شرایط ویژه و بحرانی که در روزهای گذشته در کشور ایجاد شده است. ” سال گذشته با این مسئله روبرو شدیم و لزوم مراجعه نکردن مردم به پنج شنبه گذشته و جمعه سال در بهشت ​​زهرا (س) ، توصیه های مدیریت شهری و بهشت ​​زهرا (علیهم السلام) و همچنین راهنمای پلیس راهور که منجر به همکاری نابرابر شهروندان در این زمینه شد. ما شاهد خلوت ترین روزهای گذشته سال در تاریخ 50 ساله صومعه بهشت ​​زهرا بودیم.

مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا همکاری شهروندان را در آخرین روزهای سال 2009 تجربه جدید مدیریتی خواند و تصریح کرد: آئین تشییع فاتحه و حضور در صومعه ها در آخرین روزهای سال یکی از سنت های خوب مردم ایران اسلامی. آنها با توجه به اعتماد به نفس شهروندان در مدیریت بهشت ​​زهرا (س) و پلیس راهور ، آن را نادیده گرفتند و این موضوع را یکی از موفق ترین تجربه های مدیریتی در نوع خود دانست.

درباره ماه مبارک رمضان و لزوم شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و درمانی و مراجعه نکردن به بهشت ​​زهرا (علیها السلام) و مزارهای مقدس شهدا برای جلوگیری از شیوع تاج ویروس و با تماس با ستاد ملی ادغام کورنا ، خل گفت: همکاری با پلیس راهور در حال انجام است و ما از زحمات نیروی پلیس به ویژه پلیس راهور قدردانی می کنیم.

سردار محمدرضا مهمندار ، رئیس پلیس راهور در تهران بزرگ ، با اشاره به افزایش درون سازمانی به ویژه در این شرایط ، ابراز همدردی کرد و از ارائه خدمات بیشتر به مردم ابراز کرد و گفت: ” کلید موفقیت و مقابله با این شرایط همکاری گسترده و نزدیک است. ” پروتکل ها و توصیه های وزارت بهداشت و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا موفقیت های بیشتری را در این زمینه شاهد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت ​​زهرا (س) ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از همکاری های دو جانبه سازمان بهشت ​​زهرا و پلیس راهور در سالهای اخیر و موفقیت طرح عدم حضور افراد در روزهای گذشته یاد کرد. روز 2009. او همکاری و همدلی را در نظر گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا